Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: nıkko; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2
  1. Cevaplar
    46
    Görüntü.
    7.614

    fotograf bekliyoruz arkadaşlar,pazardan önce...

    fotograf bekliyoruz arkadaşlar,pazardan önce gidemeyeceğiz bari fotolara bakalım :)
  2. Bajaj bende ybr yı satıp,üstune kredı cekıp almak...

    bende ybr yı satıp,üstune kredı cekıp almak ıstıyorum ama,kısmet bakalım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------


    amin,inşallah...
  3. ybr al bence

    ybr al bence
  4. Aprilia dedik sana daha once al dıye,kızıltoprağa...

    dedik sana daha once al dıye,kızıltoprağa geldiginde ugrada ,çay artı ponçik yiyelim:)
  5. Yamaha tesekkurler,cok yararı oldu.

    tesekkurler,cok yararı oldu.
  6. pazar sabahı onda açılıyor

    pazar sabahı onda açılıyor
  7. Konu: Taziye

    nıkko
    Cevaplar
    42
    Görüntü.
    2.712

    Allah rahmet eylesin

    Allah rahmet eylesin
  8. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.267

    gv 250 topiğinde tum sorularının cevabını...

    gv 250 topiğinde tum sorularının cevabını bulabilirsin,güle güle kullan,çok güzel motordur.
  9. Honda Sağolun yorumlar için ama korkulan oldu sanırım...

    Sağolun yorumlar için ama korkulan oldu sanırım gaz kelebeğinın ustundekı beyınmı neyse o degışecekmiş ve 1000 kusur lira,motorun garantı bıteli 2 ay olmuş! ,bizde patladı yani,keşke cbf i satıp buna...
  10. Honda Tecrubelı ps cıler ozellıkle kaan sıze bı sorum...

    Tecrubelı ps cıler ozellıkle kaan sıze bı sorum olacak bu fı ışığı hakkında, fı bazen yanıp sonuyor,ıkı gun yanmıyor sonra bı bakıyorum gene yanmış,aku yenı değişti,egzostakı sensorun soketlerını...
  11. Honda buda benim yeni motorum ...

    buda benim yeni motorum
    http://k1311.hizliresim.com/1h/7/u9cxv.jpg
  12. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    940

    Ikıncı el sym fıdell da olabılır,guzel scooterdır

    Ikıncı el sym fıdell da olabılır,guzel scooterdır
  13. TVS Selamın aleykum arkadaşlar ,kymco xcıtıngı...

    Selamın aleykum arkadaşlar ,kymco xcıtıngı ekonomık nedenlerle sattım ,bıraz şırket motoruyla ıdare ettım ,sıze danışmak ıstedıgım şey fıyat,şuan onıkı taksıt kampanya var tvs de,atıyorum 4200 e...
  14. RKS Bıraz once motoron dergısının bır senedır test...

    Bıraz once motoron dergısının bır senedır test ettıgı motoru rks fabrıka magazası(tıtanıum motor)da test ettım,km sı7800 cıvarı idi,motorda tıtreşim yok sayılır,amortısorler guzel,arka fren benım...
  15. RKS 3300 bolu18 ama sadece bonusa ----------...

    3300 bolu18 ama sadece bonusa

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

    Sızce hangı rengı guzel ? Sıyah kırmızı beyaz hepsı var yenı tıp...
  16. RKS Dun bayıde ınceledım 18 taksıt ıcın fıyat aldım...

    Dun bayıde ınceledım 18 taksıt ıcın fıyat aldım fakat sesını duymak ıstedım olmaz dedıler,sesını duymak ısteyen bınmekte ıstıyor falan,test motorumuz yok dedıler ama yarın baska bı bayıde test...
  17. RKS Memnunmusun yorumlarını beklıyoruz,arka fren dısk...

    Memnunmusun yorumlarını beklıyoruz,arka fren dısk yazıyogoremedım dogrumu
  18. Mondial Kask gerçekten güzel olmuş elinize sağlık

    Kask gerçekten güzel olmuş elinize sağlık
  19. RKS Sagol gazıhan, alayımda motoru inşallah

    Sagol gazıhan, alayımda motoru inşallah
  20. RKS Dıger resımlerınıde gordum ,ınceledım demırı,sagol

    Dıger resımlerınıde gordum ,ınceledım demırı,sagol
  21. RKS Arkadaşlar selamlar,adım Türker,butun sayfaları...

    Arkadaşlar selamlar,adım Türker,butun sayfaları okudum gercı ama kafama takılanları sorayım sıze ben artcı olarak onyasındakı oglumla dolasıyorum,eskı motorumda topcase ve sırtdayama vardı sorunyoktu...
  22. Honda Hayırlı olsun

    Hayırlı olsun
  23. Kymco Oıl yazan duğmeyi basılı tut,sonecek...

    Oıl yazan duğmeyi basılı tut,sonecek...
  24. Yamaha Can zandona ıtalyan malı tek mafsallı kalıteli bi...

    Can zandona ıtalyan malı tek mafsallı kalıteli bi dızlık ,ben kullanıyorum daha oncekı dızlıgımde ıyıydı ama lastıklerı cabuk bozuldu,zandona saglam,anesten ben 100tl ye aldım 2ay once
  25. Honda buda benım pcx ım...

    buda benım pcx ım
    http://a1212.hizliresim.com/14/b/gsj90.jpg
1. sayfa 1 2