Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: shruikan; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    28
    Görüntü.
    1.686

    shoei nxr kullanıyorum. biraz spor bir pozisyonda...

    shoei nxr kullanıyorum. biraz spor bir pozisyonda oturduğumda (öne yatık, kafa gidona doğru) çok ses yapıyor. çeneyi kaldırdığımda ses kesiliyor. ben yayarım kendimi motor tepesinde diyorsan al; yok...
  2. Cevaplar
    94
    Görüntü.
    5.183

    ne üzülücem ya! ben forumun abazanlarına sitem...

    ne üzülücem ya! ben forumun abazanlarına sitem ediyorum, gelmiş bana soru sormuşum gibi cevap veriyor bi de!

    bu instagram insanların özbenlik algısını çok sarstı. birkaç beğeni alan kendini...
  3. Cevaplar
    94
    Görüntü.
    5.183

    şu konunun sıcaklığı bi kaybolsun, aynı içerikle...

    şu konunun sıcaklığı bi kaybolsun, aynı içerikle ben de bi konu açacam. bakalım 5'ten fazla mesaj gelecek mi?
  4. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    683

    dişsiz lastik trafikte yasak, nere kullanıyon?

    dişsiz lastik trafikte yasak, nere kullanıyon?
  5. Cevaplar
    75
    Görüntü.
    3.594

    gene bir, motorcunun motorcuya bok atma konusu......

    gene bir, motorcunun motorcuya bok atma konusu...

    arabası, kamyonu, otobüsü değil aga; bizim düşmanımız koynumuzda. yağmurda motora binince 4. boyuta geçtiniz sanki?
  6. deneme süresince alıcının telefonunu ve kimliğini...

    deneme süresince alıcının telefonunu ve kimliğini rehin alın, arıza çekerse s.ktir çekin.
  7. Cevaplar
    48
    Görüntü.
    2.397

    geçmiş olsun, ödemekten başka çare yok. bari...

    geçmiş olsun, ödemekten başka çare yok. bari erken öde de indirimden faydalan.

    hız limitleri konusunda motosiklet kamyonetlerle aynı sınıfta. bunlar da otomobillerden kabaca 20% düşük hız...
  8. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    722

    videoyu biraz ileri alayım dedim, duyduğum...

    videoyu biraz ileri alayım dedim, duyduğum şarkıdan kulaklarım kanadı
  9. Cevaplar
    37
    Görüntü.
    2.001

    sebebi neydi ki?

    sebebi neydi ki?
  10. selede naylon kaplama yeni moda mı?

    selede naylon kaplama yeni moda mı?
  11. kask vizörüne pinlock takmak, gözlük yerine de...

    kask vizörüne pinlock takmak, gözlük yerine de lens kullanmak en sağlıklı ve kesin çözüm.
  12. ne ara bu kadar piç doldu bu memleket?

    ne ara bu kadar piç doldu bu memleket?
  13. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    2.042

    asıl senin üslûbun tam liseli ergeni andırıyor

    asıl senin üslûbun tam liseli ergeni andırıyor
  14. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    421

    soğuk havalarda bineceksen, shoei daha uygun gibi...

    soğuk havalarda bineceksen, shoei daha uygun gibi çünkü keyfe göre tüm havalandırma girişleri kapatılabiliyor; hjc'de öndeki iki mazgal kapanmıyor galiba.
  15. Cevaplar
    51
    Görüntü.
    2.424

    hll qnq aynn dvm

    hll qnq aynn dvm
  16. Cevaplar
    3
    Görüntü.
    299

    zincir tamamen gergin durmaz zaten, yavaşlarken...

    zincir tamamen gergin durmaz zaten, yavaşlarken falan ille vurur. vurmuyorsa fazla gerilmiş demektir.
  17. Daha görür görmez eleştirim şudur: Bak abi,...

    Daha görür görmez eleştirim şudur:

    Bak abi, yaşın başın da yerinde; şöyle "haylaz" yok "yaramaz çocuk" ne bileyim "hırçın" vb. ergen sıfatlar kullanmayın n'olur! Daha başlığı okurken irrite oldum....
  18. Cevaplar
    70
    Görüntü.
    2.533

    o elemanın hatası, vizörü kapasın o zaman. ki...

    o elemanın hatası, vizörü kapasın o zaman. ki Türkiye'de aralardan gitmek yasak.
  19. Cevaplar
    70
    Görüntü.
    2.533

    hayatımda duyduğum en saçma uygulama

    hayatımda duyduğum en saçma uygulama
  20. cem seymen kim?

    cem seymen kim?
  21. İki mevsimde de iyi tutan lastik olmaz. Yaz...

    İki mevsimde de iyi tutan lastik olmaz. Yaz lastiklerinin temas yüzeyi fazladır, asfalta yapışır. Kış lastiklerinin dişleri yüzünden temas yüzeyi azdır, yola çok iyi tutunmaz; ama üzerinden suyu daha...
  22. Benim 690'da Mitas Sport Force takılı; 6000 km...

    Benim 690'da Mitas Sport Force takılı; 6000 km falan oldu herhalde. Keza ben de sakin sürerim. Bir performans düşüşü sezmedim ben. Bu sürmeyle 10000 km daha gider.
  23. Cevaplar
    22
    Görüntü.
    748

    Aga madem çoluğun çocuğun var; sırf pistte...

    Aga madem çoluğun çocuğun var; sırf pistte bineceksen al R6. Yok ben sokakta gezecem diyosan, daha uysal bi şeyler al. Kendinden evvel aileni düşün.

    SS makinelerin hiç şakası yok.
  24. Hayat, risk aldığın sürece eğlenceli; dozunu...

    Hayat, risk aldığın sürece eğlenceli; dozunu ayarlamak kişiye kalmış.
  25. Cevaplar
    27
    Görüntü.
    1.196

    bi b.ku da beğenmiyonuz. tdk'ye part-time iş...

    bi b.ku da beğenmiyonuz. tdk'ye part-time iş başvurusunda bulunun toptan.
1. sayfa 1 2 3 4