Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: utkan35; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Mondial performansın dusmesının sebebı motorun kompresörü...

    performansın dusmesının sebebı motorun kompresörü sıkıştırması azaldıgındandır arabadada bu boyledir egzoz subabı daha boşta çalışır alt devirler ölür bu performans egzoz muhabeti ne zaman işe yarar...
  2. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    14.854

    tabiki yapabilirsin krank silindir üst kapak...

    tabiki yapabilirsin krank silindir üst kapak karbüratör değişimi ile çok güzel güç alırsın gücü cok farkettiriyor biz 125 ligi 150lik yaptık o bile çok farketti
  3. Mondial tamam paslanırda bu kadar çabuk paslanmaz drift...

    tamam paslanırda bu kadar çabuk paslanmaz drift fiyatına gore cok iyi motor fakat eksikleri şunlar alcak olan arkadaşlar bilsin yol tutuşu kötü lastikleri değişince güzel oluyor fakat yinede ybr ye...
  4. Mondial evet egzozda paslanıyor gidon tarafıda paslanıyor...

    evet egzozda paslanıyor gidon tarafıda paslanıyor şaside paslanıyor arkadaşlar benim 2013 drift yağmurda kaldı ara sıra egzoz şasi filan paslandı haberiniz olsun. 2 - 3 ay önce drift alan arkadasın...
  5. Cevaplar
    151
    Görüntü.
    29.645

    Abi öncelikle hayırlı olsun paraya acımadan direk...

    Abi öncelikle hayırlı olsun paraya acımadan direk lastikleri değiştir diyorum driftin lastikleri çok kötü aşırı kötü hiç ustundekileri eskitiyim deme ben öle yaptım şimdi acısını çekiyorum....
  6. Mondial walla ben irc taktım motorun kalkışı ve gidişi...

    walla ben irc taktım motorun kalkışı ve gidişi bile değişti şöyle sölüyüm benim yaş 17 apachi tarzı kullanıyorum motoru cok hızlı siz yavaş kullandıgınız için farkı anlıyamamış olabilirsiniz ama ben...
  7. Mondial kardeşim bende senin gibi orjinal lastikleri...

    kardeşim bende senin gibi orjinal lastikleri bitireyim kaç kere kaza atlattım ve dustum ıstedıgın kadar usta sur o lastıkle dusersın 0 drift aldıgın gun deıseceksın paraya acıma ben acıdım lastikler...
  8. Mondial arkadaşlar ben ilk aldıgımda değişmedim ondan hep...

    arkadaşlar ben ilk aldıgımda değişmedim ondan hep dustum siz siz olun aldıgınız gibi paraya acımadan arka tekerleri deisin
  9. bu serefsizi alıcaksın öldüresiye döveceksin...

    bu serefsizi alıcaksın öldüresiye döveceksin...
  10. Mondial arkadaşlar bu kırmızı basık motor şekil olarak...

    arkadaşlar bu kırmızı basık motor şekil olarak tip olarak çok fenadır ama size göre ters olabilir bu modifiye saygı duymak lazım böyle çok drift war
  11. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.805

    onu nezaman anlarsın biliyomusun ybr ye binince...

    onu nezaman anlarsın biliyomusun ybr ye binince driftte fren yap arkası resmen oynuyor ybrde cok kontrollu duruyor viraja istedigin gibi yatır hiç bişi olmuyo driftte az bişey yatır hemen kayar...
  12. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.805

    bizim saplamalar kaynaklı ama o yani şaseye...

    bizim saplamalar kaynaklı ama o yani şaseye kaynaklı bakalım suan idare ediyorumda sorup soruşturup yaptırcam arkadaşlar bu bizim hatamızdandı ama driftin kotu yanları yol tutusu kotu lastigi...
  13. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.805

    bizimde az bi kısım kalmıştı diş wardı oraya...

    bizimde az bi kısım kalmıştı diş wardı oraya zarzor oturttuk dedigin gibi bunu araştırdınızmı peki nası yapılabilir filan
  14. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.805

    hmm tm kardesm de şasi kaynağı elektrot kaynağımı...

    hmm tm kardesm de şasi kaynağı elektrot kaynağımı oluyor oksijen filan deilmi
  15. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.805

    üst tarafı keske alt olsa orjinal olsun istiyom...

    üst tarafı keske alt olsa orjinal olsun istiyom acaba orayı komple kesse aynısını tornacıda yaptırıp tekrar kaynak olurmu bide bu şase yaparken hangi kaynak kullanılır
  16. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.805

    kardeşm arkayı düşürmek için kısa amortisör...

    kardeşm arkayı düşürmek için kısa amortisör takıcaktık somunu gevşetirken elimizde kaldı dikkat edin derim de kime yaptırcam kim yapar nası olur bi fikrin warmı
  17. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.805

    Amortisörün takıldığı yer kırıldı

    arkadaşlar mondial drift marka motorumun arka amortisörlerin takıldıp somunla sıkıldığı yer yani saplama şaseden kırıldı bunu kime yaptırabilirim olurmu tornacı veya kaynakcı filan
  18. Mondial arkadaşlar driftçi bir arkadaşın hazırladıgı...

    arkadaşlar driftçi bir arkadaşın hazırladıgı video drift adı gibi drift yapıyor izleyin derim...

    http://www.youtube.com/watch?v=UeVgYHubgNw
  19. Mondial bizim motorların yol tutuşu diğer motorlara göre...

    bizim motorların yol tutuşu diğer motorlara göre lastik hariç kötü ya harbi cok kotu bakayım michelinden memnunmusun peki kuru zeminde
  20. Mondial 110-90-18 janta fazla gelir die dusunuyorum ...

    110-90-18 janta fazla gelir die dusunuyorum timeshift kardesim sen arka lastiği değiştirdin demi nasl eski lastiğine göre cok fark ettimi
  21. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    2.343

    arkayı basmak istiyorsan daha kısa bir amortisör...

    arkayı basmak istiyorsan daha kısa bir amortisör alsana
  22. Mondial arkadaşlar drifte özel mercekli ledli xenon far...

    arkadaşlar drifte özel mercekli ledli xenon far yapılıyo burakmotorda sipariş ustune yapılıyomuş haberiniz olsun bişey sorucam arka lastikleri değiştikten sonra motorun yol tutuşu nasıl oldu...
    ...
  23. Mondial arkadaşlar merhaba uzun süredir girmiyorum foruma...

    arkadaşlar merhaba uzun süredir girmiyorum foruma öncelikle nasılsınız iyimisiniz
  24. Mondial arkadaşlar beşiği sıkın gerçekten benımkı...

    arkadaşlar beşiği sıkın gerçekten benımkı gevşekti motor yolda giderken arkası sallıyordu sıktım on numara oldu şuanda
  25. Cevaplar
    23
    Görüntü.
    2.297

    kardeşim aynı yaştayız bende zar zor motor aldım...

    kardeşim aynı yaştayız bende zar zor motor aldım herkes karşı çıktı ama sunu farkettim tamam motor tehlikeli hele türkiyede daha da tehlikeli korumalı gezdikten sonra o kadarda tehlikeli olucagını...
1. sayfa 1 2 3 4