Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: Beycivan; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Yamaha Herkese selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 6 aydan...

    Herkese selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 6 aydan beri Fazer6 kullanıyorum daha önce cbr xx kullanıyordum o motordan sonra bu biraz yavaş geldi ancak kendi sekmentindeki en ideal motorlardan birisi...
  2. Honda altına 6 cm uzunluğunda et kalındığı düzgün olan...

    altına 6 cm uzunluğunda et kalındığı düzgün olan kısa bir boru kaynatmak gerekiyor hepsi bu o boru sepha demirinin arkaya iyice eğrilmesini engelliyor.
  3. Cevaplar
    249
    Görüntü.
    64.278

    Benelli abs li modelleri bende sordum henüz bir şey yok...

    abs li modelleri bende sordum henüz bir şey yok dediler ama gümrük mevzuatında da bir değişiklik yapılıyormuş onu bekliyorlar dedi.
  4. Benelli kazasız belasız sürüşler dilerim kardeşim herkese...

    kazasız belasız sürüşler dilerim kardeşim herkese iyi pazarlar şimdiden
  5. Honda Motorlarımızın kıymetini bilelim arkadaşlar illa...

    Motorlarımızın kıymetini bilelim arkadaşlar illa birşeyler çıkacaktır ama kafanıza takmayın honda cbf kronik sorunlarla akraba olan bir motor değildir. Rodajdaki bir cbf veya cbx ne olursa olsun...
  6. Benelli abs farkı fiyata oldukça etkiler ama önceden alan...

    abs farkı fiyata oldukça etkiler ama önceden alan arkadaşlar birazda üzülecekler.Teknik olarak sürücü frenleme konusunda kendisini geliştirdi ise abs olandan daha iyi bir duruş sergileyebilir o da...
  7. Mondial medien_empir kardeşim dediklerinde haklısın zaten...

    medien_empir kardeşim dediklerinde haklısın zaten bu motoru alanlar bir süre sonra cc yükseltiyorlar. önemli olan mekanik ve teknik deneyimleri geliştirerek tecrübeleri geliştirmek. kalaamehmet tam...
  8. Kawasaki makine varya yakıyo eski makinelere ve...

    makine varya yakıyo eski makinelere ve mekaniklere hastalığım var İnitial beni biliyorsun 98 xx vardı sattım köpek gibi pişmanım ah kafam ahhhh :)
    :)
  9. Ramzey 10 marttan beri tık yok. Çok güzel.

    10 marttan beri tık yok. Çok güzel.
  10. Honda ebc kalite olarak kesinlikle brenta' dan daha...

    ebc kalite olarak kesinlikle brenta' dan daha kaliteli sıkıştırmayı yakalayınca diski anında baskılıyor ben cbf500 de tecrübe etmiştim ama fiyatı da ona göre.
  11. Mondial aramıza yeni katılan arkadaşları selamlıyorum....

    aramıza yeni katılan arkadaşları selamlıyorum. mct orta ayarda ekonomik bir motordur iyi bakarsanız o da sizi üzmez ama artık yaşından ötürü piyasada temizini bulmak epey zor. Opsesifinsan kardeşim o...
  12. Honda Gogosay çoğu motorda ön teker sökülünce bu sorun...

    Gogosay çoğu motorda ön teker sökülünce bu sorun olabiliyor ilgilenen arkadaşlar olacaktir.
  13. Cevaplar
    249
    Görüntü.
    64.278

    Benelli tnt 600 manyak makine şu xx i bir kerede alayım...

    tnt 600 manyak makine şu xx i bir kerede alayım sonraki hedefim tnt 600.
  14. Mondial yazılımcı kardeşim forumun yarısı okuduysan hiç...

    yazılımcı kardeşim forumun yarısı okuduysan hiç yoksa ben en az kırk kez bu konuya cevap veren biriyimdir. Çok kısa yazıyorum vaktim çok kısıtlı.
    1 Motorun üstüne bin motoru çalıştır ön freni...
  15. Benelli bizim millette bir şekilcilik var zaten çin...

    bizim millette bir şekilcilik var zaten çin motorlarında bu unsur olmazsa bu kadar satılamazlardı.
  16. Benelli Bende pek parça sorunu olduğunu düşünmüyorum...

    Bende pek parça sorunu olduğunu düşünmüyorum servisler o zaman dolup taşardı. Firmalar genelde ilgileniyorlar ve sorunu çözme konusunda gayretliler.
  17. Honda normalde olmaz ama deviri sona dayarsan tabi...

    normalde olmaz ama deviri sona dayarsan tabi olduğu yerde avaz avaz bağırır çünkü üzerinde yük olmadan ve güce bindirmeden kuru kuru mekaniği zorlarsan o da bütün sesleri verir.

    ----------...
  18. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    4.146

    gencecik çocuk çok üzüldüm anasının babasının...

    gencecik çocuk çok üzüldüm anasının babasının ciğeri dağlanmıştır. yazık çok yazık
  19. ben hem ağır vasita sürüyorum hemde motor...

    ben hem ağır vasita sürüyorum hemde motor kullanıyorum. daha dün akşam bandırma erdek istikametine doğru eşimle bir motor gezisine çıktık. Aynadan geriden bir tırın hızla geldiğini gördüm 100 m...
  20. yok bu sigorta firmaları motordan para kazanmıyor...

    yok bu sigorta firmaları motordan para kazanmıyor gibi sigorta yapmak istemiyoruz demiyor da bu şekilde kovalama taktiği uyguluyor. 3500 lira çıktı benimde kafamı buluyorlar motoru alıyorsun 2000 e...
  21. Benelli yani hız olarak + beklentilerinizi hüsrana...

    yani hız olarak + beklentilerinizi hüsrana uğratabilir ama sonuçta kaliteli bir motor ve şasesi çok düzgün bir motor.
  22. Cevaplar
    249
    Görüntü.
    64.278

    Benelli hayırlı olsun kardeşim güzel günlerde kullanmak...

    hayırlı olsun kardeşim güzel günlerde kullanmak nasip olsun
  23. Honda genelde avrupada bu tür motorlar ara geçiş motoru...

    genelde avrupada bu tür motorlar ara geçiş motoru olarak kullanılıyor ve ekseriyetle 100 cc 125 cc gibi alt gruplardaki vitesli motorlar pek yoktur. Ve bu motorlar daha 40 bini görmeden çoktan...
  24. Benelli ben eğer 90-100 gidersem bir de ara ara tatmin...

    ben eğer 90-100 gidersem bir de ara ara tatmin olmak için gazlıyorum tabi onu yapmazsam olmaz.. 20-30 tl arası yakıyorum. Bandırma Bursa arası.ama kullandığın için anlatmaya gerek yok bu makine tank...
  25. Benelli 600 cc motor 4 silindirli olduğu için sesi daha...

    600 cc motor 4 silindirli olduğu için sesi daha tok çıkar ama yinede zanneden vardır. tnt 600 bir kaç yıl sonraki hedeflerimden birisi. şu an fiyatları yüksek ileride temiz bir 2 nci el denk...
1. sayfa 1 2 3 4