Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: Garip; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    533
    Görüntü.
    158.544

    Sym https://youtu.be/4FXdlIwfnrs Güzel bir...

    https://youtu.be/4FXdlIwfnrs

    Güzel bir inceleme oldu
  2. Heh , buldum konuyu. Reklamlarin arasına sıkışmış...

    Heh , buldum konuyu. Reklamlarin arasına sıkışmış hemen yazayım dedim.

    Kaliteli insanlar ile gezmeyi seviyorum.

    Yine bekleriz...

    Selamlar saygılar..
  3. Tekirdag da 8 sene kaldım. Bir çok kez gittim o...

    Tekirdag da 8 sene kaldım. Bir çok kez gittim o yolu.. sevdiğim yollardandir.

    Izmite geldim, aklima ilk o geldi. Defalarca yazdim goruselim goruselim. Olmadi.. istemedi, zorlamadim. Belli ki...
  4. bence bu konuyu açan kurguculuk oynamış dikkat...

    bence bu konuyu açan kurguculuk oynamış dikkat çekmeye çalışmış. başarmış da..
  5. Cevaplar
    45
    Görüntü.
    3.909

    Oysa ilk seçildiğinde ne sevinmiştik "bizden...

    Oysa ilk seçildiğinde ne sevinmiştik "bizden biri" diye...

    Kenan bey hic ama hiç bir şey yapmaz. Yapmayacak da. Net diyorum.

    O sadece "uzmemek" icin aday olmuş, adaylıktan "üzmemek" icin...
  6. Cevaplar
    69
    Görüntü.
    5.169

    Ben de bazi motorcularla alay ediyorum hem de...

    Ben de bazi motorcularla alay ediyorum hem de asiri. Dusuk gozle bakıp kendimi göstermeye çalışıyorum.. gözüne gözüne sokuyorum kendimi... anlasin diye...

    Kask takıyorum mont giyiyorum su...
  7. Cevaplar
    25
    Görüntü.
    3.312

    herkesin basına böyle birseyler mutlaka gelir....

    herkesin basına böyle birseyler mutlaka gelir. gelir ki hayatı öğrenir. önemli olan çok az zarar ile kapatmak.

    2015 den sonra her şey iyiye gitti bende. 2013-2015 arası çok fena yıllardı, şu an...
  8. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    893

    uçaktan korkmam motorun çalınmasından korktuğum...

    uçaktan korkmam motorun çalınmasından korktuğum kadar...
  9. Cevaplar
    95
    Görüntü.
    7.973

    motopiksel e kızdığım nokta şu, ücretli tanıtım...

    motopiksel e kızdığım nokta şu, ücretli tanıtım yaptın her ok çok güzel yerli milli dedin. ama olmadı, hata yaptın.. hata yaptığını da kabul ettin... yapılması gereken volta motora parasını iade...
  10. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    2.543

    motor yolunmuş tavuğa dönmüş :) tebrikler çok...

    motor yolunmuş tavuğa dönmüş :)

    tebrikler çok iyi iş çıkarmışsın.. takipcinim..
  11. Cevaplar
    705
    Görüntü.
    124.752

    ben de bu videoyu buraya eklemeye gelmiştim... ...

    ben de bu videoyu buraya eklemeye gelmiştim...

    Alişan tamam biraz maddi destek alır firmalardan ama yani yeri geldiğinde de vurur yere yani. yamahasına da hondasına da symsine de yeri geldi mi...
  12. Ayakligi aciyorum motor mars basmıyor hic. Tepki...

    Ayakligi aciyorum motor mars basmıyor hic. Tepki sifir. Kapatiyorum, enjeksiyon sesi geliyor mars basiyor ama çalışmıyor...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj...
  13. bu maddelerin üzerine tekrar düşeceğim. frene...

    bu maddelerin üzerine tekrar düşeceğim. frene bastıgına arka fren lambasının yandıgını gördüğüm için eminim. yan ayaklığı neredeyse hiç kullanmıyorum. aksam tekrar bakacağım gneş açtı, motor biraz D...
  14. evet geliyor. ses var. her sey oldugu içi...

    evet geliyor. ses var. her sey oldugu içi sorunsuz görünüyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------



    hayır bakmadım. bujiler su...
  15. Cevap için teşekkurler . ayaklık açıkken de...

    Cevap için teşekkurler .
    ayaklık açıkken de marşa basar mı ? basmıyor diye hatırlıyorum. hiç tepki vermiyor marş butonu. kırmızı buton da aktifken marş basmaz diye hatırlıyorum.
    ayrıca öyle olsa...
  16. Maxiscooter Marş Basıyor Ama Çalışmıyor (Sym Joymax Z )

    Merhabalar. Biraz başınızı şişireceğim ,

    Öncelikle motorum Joymax Z 2020 model 6500 km de ,

    Dün aksam toplamda 3 km yaparak 2-3 yere ugradım. park ettim. bu sabah yağmur yağmış motor ıslak....
  17. Cevaplar
    705
    Görüntü.
    124.752

    motopiksel tv kanalını karalama kampanyası...

    motopiksel tv kanalını karalama kampanyası başlatmışsınız ?

    öyle diyor...
  18. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    588

    SYM den ses yok. Ne durumdalar bilen var mı ?

    Merhaba, SYM firmasından ses yok. aylardır web siteleri bile güncellenmiyor. Fiyatları yazmıyor. Bayiler bilmiyor. Joymax yeni model gelecek deniyor ne zaman belli değil. Fuarda olacaklar mı belli...
  19. Cevaplar
    705
    Görüntü.
    124.752

    yazdım bu motoru alacaklara tavsiyem almayın ,...

    yazdım

    bu motoru alacaklara tavsiyem almayın , sym jet 14 alın rahat edin. ben kullandım 6000 km , mükemmel motor gerçekten. Tekirdağ- Kocaeli arası yaptım bana mısın demedi. Kocaelide yaz günü...
  20. Cevaplar
    705
    Görüntü.
    124.752

    hocam kimse kanmasın rakip falan. inceleme yapan...

    hocam kimse kanmasın rakip falan. inceleme yapan o meşhur abimiz inceleme için paralar alıyor , kesinlikle kanmayın..
  21. Cevaplar
    42
    Görüntü.
    27.778

    Sym Ooo omnijektif hocam da incelemiş. Eline sağlık

    Ooo omnijektif hocam da incelemiş. Eline sağlık
  22. Cevaplar
    117
    Görüntü.
    53.598

    Merhaba arkadaşlar , öncelikle bir instagram...

    Merhaba arkadaşlar ,

    öncelikle bir instagram hesabı oluşturdum yeni taaze :) abone olmanızı beklerim :)

    anlaş lastikleri yarın taktırıyorum ( joymax Z )

    izmit'de sorun yaşadım, ilgisiz...
  23. Cevaplar
    533
    Görüntü.
    158.544

    Sym Sn hocam çok geçmiş olsun.

    Sn hocam çok geçmiş olsun.
  24. Cevaplar
    533
    Görüntü.
    158.544

    Sym Joymax z 3 ayda 5300 km yol yaptım. Nereleri...

    Joymax z
    3 ayda 5300 km yol yaptım. Nereleri gezmedim ki.. neler yaşamadım ki yollarda.

    Motordan memnunum. Motorunun her parçası joymax 250i ile aynı dedi usta. Bu güzel bir şey.

    Selamlar.
  25. Cevaplar
    36
    Görüntü.
    3.817

    Altın elbiseli adam diyorum başka bie şey...

    Altın elbiseli adam diyorum başka bie şey demiyorum.
1. sayfa 1 2 3 4