Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: ApsuvaAsba; Aranan Kelime:

  1. Motoru bilmiyorum ama benim motorumda depo...

    Motoru bilmiyorum ama benim motorumda depo koltuğun altında. Anahtarla koltuğu açıp anahtarı depo yanına vb bırakıp o anda yanlışlıkla koltuğu tekrar kapattıysalar söyledikleri durum olabilir. Hatta...
  2. Umarım sağ salim varmışsınızdır. Merakla...

    Umarım sağ salim varmışsınızdır. Merakla bekliyoruz..
  3. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    2.367

    16 yaşından önce M sınıfı ehliyet alıp motosiklet...

    16 yaşından önce M sınıfı ehliyet alıp motosiklet kullanman yasak. He, bir yıl çalıştıktan sonra alacağım diyorsan o zaman da iş bulmak için yanlış sitedesin güzel kardeşim.
  4. Hocam merak ettim, ne oldu bu sizin deneme işi?...

    Hocam merak ettim, ne oldu bu sizin deneme işi? Forumda yeniyim, başka bir konuda paylaşılmışsa da bilmiyorum..
  5. Mola yerleri girişlerinden önce ve çıkışlarından...

    Mola yerleri girişlerinden önce ve çıkışlarından sonra kamera var yine. Mola yerine girip bekleme hesaba katılmayacak.. Gişede bekleme de işe yaramaz, çünkü aralarda yine ortalama alacaklar.
  6. Cevaplar
    3
    Görüntü.
    3.044

    Teşekkürler arkadaşlar. Genel müdürlüklerine...

    Teşekkürler arkadaşlar. Genel müdürlüklerine gidip bizzat patronlarının karşısına çıkacağım.. Bu kadar umursamaz nasıl olabiliyorlar merak ediyorum..
  7. Mondial Revival biraz motorunda oynamayla 80 cc...

    Mondial Revival biraz motorunda oynamayla 80 cc yapılabiliyormuş.. (big bore kit)

    Ben Daelim Beagle öneririm.. Şu video ve bu arkadaşın diğer videoları ilginizi çekebilir..
    ...
  8. Cevaplar
    3
    Görüntü.
    3.044

    Yuki Gusto 50cc Motosiklet Kaynaklı Kaza

    Merhabalar,
    Bugün tam motosikletime binip vitese taktım ve motosiklet birden 8000 devire kadar gazı kökleyip beni yola fırlattı. Araba altında kalmayım diye yana yatırdım motoru ve hafif...
  9. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    1.878

    160 liraya Sharp testinden 4 yıldız almış Airoh...

    160 liraya Sharp testinden 4 yıldız almış Airoh Speedfire aldım. Üretim yılı 2015. En azından 1-2 sene daha korur diye düşünüyorum. Zaten 2 sene bir kask için de gayet yeterli bir süre bence..
  10. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    43.117

    Teşekkürler hocam. Elimden geldiğince cevaplayım....

    Teşekkürler hocam. Elimden geldiğince cevaplayım.

    1. Evet ruhsatta 49 diye geçiyor ama 100cc
    2. Rodaj süresinde 50'yi geçmeden denemiştim. 13 liralık benzinle 155 km. gittim.
    3. Motorun...
  11. Var hocam. Yuki Gusto 50cc. Bugün 100'ü gördüm. ...

    Var hocam. Yuki Gusto 50cc. Bugün 100'ü gördüm.
    Aslında motor 100cc ama 49.5cc diye belgelendirilmiş,ruhsatta 49.5 yazıyor, B ehliyetle kullanıyorum.
  12. Konuya dair 50cc motoru olan bir arkadaş güzel...

    Konuya dair 50cc motoru olan bir arkadaş güzel bir video hazırlamış..

    https://youtu.be/W54a23cbs0w
  13. Cevaplar
    15
    Görüntü.
    1.691

    Valla motosikletten sayılmaz ama ben de 100cc bir...

    Valla motosikletten sayılmaz ama ben de 100cc bir cub aldım ve 5 ay önce doğup büyüdüğüm İstanbul'dan tası tarağı toplayıp Fethiye'ye yerleştim. Şimdi duble "ohh bee" diyorum. :)
  14. Adamın motoru ve 2 tekeri olan aletlere...

    Adamın motoru ve 2 tekeri olan aletlere bağımlılığı var demek ki :)
  15. Cevaplar
    42
    Görüntü.
    3.882

    Dolar 3.50'ye düşmüşken, bir sürü şirket için...

    Dolar 3.50'ye düşmüşken, bir sürü şirket için vergi afları, borç taksitlendirmeleri, kosgeb kredileri vb. gelmişken zammın dayanağı nedir?
  16. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    43.117

    Teşekkürler yanıtınız için.. Devir saati var,...

    Teşekkürler yanıtınız için.. Devir saati var, uzun yolda 50'yi geçmediğim için 130 km boyunca devir sabit kaldı ama bugünden sonra biraz daha değişken süratli kullanacağım. Servise geldim, Castrol...
  17. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    43.117

    Yuki Gusto 50cc Motor Yağı, Rodaj ve Bakım

    Merhabalar,
    Motosiklet konusunda bilgisizim. İstanbul'dan Fethiye'ye yerleştim ve B sınıfı ehliyetle kullanılabiliyor diye 50cc motor ararken aslında 100cc olan bu motora denk gelip aldım.
    Şimdi...