Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: aSi_ç0cuq; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Tüm Müslüman Aleminin ^^Mübarek^^ Regaip...

    Tüm Müslüman Aleminin ^^Mübarek^^ Regaip Kandili'nin Hayırlara Vesile Olması Dileğiyle...
  2. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun selamlar mıllet.... uzun sureden bu yana...

    selamlar mıllet....
    uzun sureden bu yana sızlerle degılım, ama döndüm işte...
    1. kemal kardesım hayırlı ugurlu olsun dıyorduk en son ve sımdı satıyosun be kardes :)
    2 lazkopat karizma yapmıssın...
  3. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun hansdome2 seni bi elime...

    hansdome2 seni bi elime geçirirseemmmmmmmmmmmm...:pr:
  4. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun valla kardeşim ne diyelim... dediğin gibi pahalı...

    valla kardeşim ne diyelim...
    dediğin gibi pahalı yalnızca bir ampul 1.25 pahalı, hele hele aytekin de böyle bu fıyata aldıysa...
    bari toptan fiyatını sorsaydın ya da hep birlikte 5-10 tane alınca...
  5. Cevaplar
    6.449
    Görüntü.
    716.999

    Kanuni valla gözümüzü korkuttular dostum... dili...

    valla gözümüzü korkuttular dostum... dili yananlar belli bizde de üfleyecek hal olmadığı için uzak duruyoruz... ben de vazgeçtim bu motosikleti almaktan...
    rastgeleeeeeeeeee..............
  6. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun handsome2 sen ve dıger arkadaslar bunu yakından...

    handsome2 sen ve dıger arkadaslar bunu yakından takıp edıyorsunuz bılıyorum ve hatta forumda neredeyse benım bu motorıkletı bulup bulamamam MANŞET HABER olmaya aday olmuş haberim bile yoq...
    evet...
  7. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun vayyyyyyyy be abim, vallahi elin konuşuyor......

    vayyyyyyyy be abim, vallahi elin konuşuyor...
    tebrik ederim üstad...:rendeer::cat:
  8. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun eee motora japon eli...

    eee motora japon eli değmiş.:flower::flower::flower::flower:
  9. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun :) tamam abi ben sana 2000 vereyım YTL mi...

    :) tamam abi ben sana 2000 vereyım YTL mi istersin yoksa € mu istersin..? senin emrin olur...

    valla bizim forumda oylesıne dolasan bı arkadas soyledı de ben de ınanmadın "kafayı mı yedın adam...
  10. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun aytekin abi sen motosıkletı sattın mı???? bir...

    aytekin abi sen motosıkletı sattın mı????
    bir yerden oyle duydum da???
  11. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun selam arkadaslar... işte teknık bılgıler...

    selam arkadaslar...
    işte teknık bılgıler baslamıs bunları bıtırmeyın sakın... böyle devam edelım...
    haydı
    rastgeleeeeeeeeee................
  12. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun yok be kardeşim daha bulamadım... senden bi...

    yok be kardeşim daha bulamadım...
    senden bi haber varsa sen haber ver:)
    neyse dostlar ben kaçar pazartesi görüşmek dileğiyle...
    rastgeleeeeeeeeeeeeeee.....................
    (neyse vazgeçtim bi...
  13. arkadaşım çok geçmiş olsun... seni aramızda...

    arkadaşım çok geçmiş olsun...
    seni aramızda görmekten mutluyuz...
    hoşqeldın...:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
  14. arkadaşım işte buraya katılmıyorum... ne yani...

    arkadaşım işte buraya katılmıyorum...
    ne yani bir insan böyle selam veremiyorsa kullanmasın mı motosikleti!!!
    hayır arkadaşım bence kanımca bu konuda yanlışsın.
    neden mi???
    benim başıma geldi ben...
  15. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun arkadaşım motorda vibrasyon süper diyorlar, şu an...

    arkadaşım motorda vibrasyon süper diyorlar, şu an arkadaşlar cevap veremediği için ben onların kendi karşılaştıklarını söylüyorum titreşimin fazla rahatsız edici şekilde olmadığını ve bu konuda sorun...
  16. Anket: arkadaşlar; eğitimsizlik, aşırı hız,...

    arkadaşlar;
    eğitimsizlik, aşırı hız, deneyimsizlik, yanlış motor seçimi vs vs vs...
    bunlar yanı sıra bir düşünsenize
    "evinden sinir veya moral bozukluğu ile yola çıkan birisi aklından sorunlarını...
  17. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun selam mıllet selam sıte selam dostlar selam...

    selam mıllet selam sıte selam dostlar selam kardeşlerim...
    offf amma yorulmusum yaaaa...
    arkadaslar ben Muğla'dayım il dışından almak biraz zor olacak ve 2.el de düşünüyorum...
    karasu dostum...
  18. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun valla dostum bulsak alacagız da yok kii???...

    valla dostum bulsak alacagız da yok kii???
    oralara da gırıyorum ama distribütörde bile yok orada ne gezer ki???
  19. Cevaplar
    6.449
    Görüntü.
    716.999

    Kanuni biliyorum dostum sorununu topıcte okumadıgım...

    biliyorum dostum sorununu topıcte okumadıgım sayfa kalmadı...
    Allah hayırlısını versın ne dıyelım...:rendeer:
  20. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun dostum onun tipi de hoşuma gıtmıyor yaaa......

    dostum onun tipi de hoşuma gıtmıyor yaaa...
    olmuyor abi ne yapayım...
  21. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    702

    gunlerdır zs200gs ve racer200 sayfalarında zıpzıp...

    gunlerdır zs200gs ve racer200 sayfalarında zıpzıp yapıyorum bir motosiklet alıcısı olarak bu benım hakkım her iki motosiklette gözüm var ve her ikisini kıyaslayıp eksıklıklerını ogrenıyor yenı...
  22. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    702

    diline sağlık dostum ama bana para konusunda...

    diline sağlık dostum ama bana para konusunda yardım edersen japon alırım...:flower:


    konu yine değişecek...
    arkadaşlar zs200gs almak istiyorum ama piyasada yok racer200e gyönümü döndüm sizce o...
  23. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    702

    başka görüşü olan varsa lütfen aktarsın...

    başka görüşü olan varsa lütfen aktarsın arkadaşlar...
  24. Cevaplar
    2.859
    Görüntü.
    572.293

    Zealsun arkadaşlar topic gerilerde kalmasın ve biraz...

    arkadaşlar topic gerilerde kalmasın ve biraz motor hakkında bilgiler pls pls pls...
    kanuni racer200e gözüm dönüyor. zs200gs yi bulamıyorum... kafayı yiyeceğim... işte şimdi hangisini bulursam...
  25. Cevaplar
    6.449
    Görüntü.
    716.999

    Kanuni yahu arkadaşlar genel olarak bir eleştiri yapacak...

    yahu arkadaşlar genel olarak bir eleştiri yapacak olursanız kanuni racer200 nasıl. alayım mı?
1. sayfa 1 2 3 4