Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: eftall; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. çok eğlenceli bir gündü aynı zamanda yunus ustam...

    çok eğlenceli bir gündü aynı zamanda yunus ustam kendi keçeleriyle ilgilenirken bi taraftan da bnm 600f in yağ değişimini yaptı adam :P (nazar değmesin d.tünü kaşı abi) :mrgreen:

    sonsuz sevgi ve...
  2. Cevaplar
    10.880
    Görüntü.
    1.264.081

    Honda Abiler gecen yazmistim ama sesimi duyan olmadi...

    Abiler gecen yazmistim ama sesimi duyan olmadi yag degisimim geldi...acil olarak onerebileceginiz yag var mi acaba onerilerinizi bekliyorum.. :)
  3. Cevaplar
    10.880
    Görüntü.
    1.264.081

    Honda arkadaşlar yağ değişimi yapıcam yarın yada öbür...

    arkadaşlar yağ değişimi yapıcam yarın yada öbür gün..bu bendeki ilk yağ değişimi olacak :) hangi yağı önerirsiniz? bikaç tavsiye aldım ama sizin de fikirlerinizi almak istiyorum...
  4. Cevaplar
    10.880
    Görüntü.
    1.264.081

    Honda sonpol hayırlı olsun :) bende ilk 600f imi...

    sonpol hayırlı olsun :)

    bende ilk 600f imi ankarada almış bulunmaktayım..biraz sabırsızdım ama ama beklediğime değdi..

    2005 model 35binde..temiz bi kullanıcıdan aldım herkese kazasız belasız...
  5. Cevaplar
    10.880
    Görüntü.
    1.264.081

    Honda evet haklısınız kaza var kaza var..düşme var...

    evet haklısınız kaza var kaza var..düşme var düşme var..bi de bu motorda daha çok titiz olmak gerekiyor..ortalıkta çok var ama temizi zor dediğiniz gibi..
    bikaç motorla görüştüm ama tabi başka ilde...
  6. Cevaplar
    10.880
    Görüntü.
    1.264.081

    Honda allah razı olsun buluruz inşallah...

    allah razı olsun buluruz inşallah bakalım...yardımlarınızı bekliyorum bu konuda :)
  7. Cevaplar
    10.880
    Görüntü.
    1.264.081

    Honda herkese iyi akşamlar :) ankara oturmaktayım...

    herkese iyi akşamlar :) ankara oturmaktayım motorumu sattım paramı denkleştirdim..abiler bikaç gündür 600f arıyorum tavsiye edebileceğiniz bir ilan-motor vs varsa önerilerinizi bekliyorum..şehir...
  8. Honda http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-h...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-memurdan-temiz-hatasiz-yeni-kasa-cbr-121185585/detay/ beyler motorum satılıktır..nasipse cc büyütücez..
  9. Honda abiler herkese merhaba...allah izin verirse...

    abiler herkese merhaba...allah izin verirse cbr125den 250ye geçiyorum...samsunda bir ilan buldum adamla konuştuk az çok pazarlık da yaptık..sizin görüşlerinizi de almak istiyorum :) motorun ilanı...
  10. Honda hayırlı olsun kazasız belasız bin inş.. :)

    hayırlı olsun kazasız belasız bin inş.. :)
  11. Hyosung S&T Kanuni Otopsici valla cok iyi olur..en azindan...

    Otopsici valla cok iyi olur..en azindan tanidigimiz motor..sen bna ozelden face i ver ordan konusalim :)
  12. Hyosung S&T Kanuni arkadaşlar sizi sürekli ilan göstererek yoruyoruz...

    arkadaşlar sizi sürekli ilan göstererek yoruyoruz ama bu konuda akıl danışacak pek kimse yok :silent: ilandaki motorum sahibi burdan mıdır bilmiyorum ancak kendisiyle telefonda görüştük..motorun bir...
  13. Hyosung S&T Kanuni haklısın senn motoru kıyaslamaya dahi gerek yok...

    haklısın senn motoru kıyaslamaya dahi gerek yok ancak benm şu cıbırı satmam lazım öncelikle :) sonra forumdan güvenilir arkadaşların kapısını çalıcam..
  14. Hyosung S&T Kanuni valla en son bende öyle yapıcam aslında benm...

    valla en son bende öyle yapıcam aslında benm cbryi kullanmak isterim takasta ama millet 250den düşmüyor.. :) en son satıp 0 taksitine giricem yani..
  15. Hyosung S&T Kanuni teşşeküür ettim...kaçarak uzaklaşıyorum :farao:

    teşşeküür ettim...kaçarak uzaklaşıyorum :farao:
  16. Hyosung S&T Kanuni http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-h...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-gt-250-r-enjeksiyonlu-112275603/detay/

    merhabalar..şu motorla ilgili söyleyebileceği olan var mı? arkadaşla konuştuk..kuyruk hariç...
  17. Cevaplar
    71
    Görüntü.
    27.985

    kesinlikle doğruluk var...

    kesinlikle doğruluk var...
  18. 600f mi..get out..

    600f mi..get out..
  19. Cevaplar
    29
    Görüntü.
    3.031

    büyük bir yanlıştasın bu yanlışı anlayınca umarım...

    büyük bir yanlıştasın bu yanlışı anlayınca umarım herşey için geç olmaz...
  20. Megelli sport 250r modeli tasarım olarak bitirmiş işi..bu...

    sport 250r modeli tasarım olarak bitirmiş işi..bu fiyatla bu pazara girerse bumotoyu falan geçer bence...planlarımı biraz daha erteleyip megellinin bunu getirmesini beklicem :cat:
  21. Honda bende bugün baktım bu ilana ve motorda ne varda...

    bende bugün baktım bu ilana ve motorda ne varda adam bu fiyata satıyor niye bizim piyasamız böyle düşüyor demiştim ki foruma girince işe uyandım :cherry: titizlikle şikayet edilmiştir...benim oğlanda...
  22. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.357

    ben olsam bende yazardım...senin hatan...

    ben olsam bende yazardım...senin hatan...
  23. Cevaplar
    35
    Görüntü.
    2.357

    dostum bundan 2 sene önceye kadar senle aynı...

    dostum bundan 2 sene önceye kadar senle aynı durumdaydım emin ol...ama biraz araştırıp bilen adamlara fikirlerini sorunca hiçbirşey dışardan göründüğü gibi olmuyor...yaklaşık 6 ay kafa yordum bu...
  24. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    1.046

    ben cbr125r yeni kasayla basladim cokca tavsiye...

    ben cbr125r yeni kasayla basladim cokca tavsiye ediyorum 2.el tabiki..
  25. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    1.912

    haklı :silent:

    haklı :silent:
1. sayfa 1 2 3 4