Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: metin_006; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    1.632

    oradaki trafik ekiplerinede helal olsun. plaka...

    oradaki trafik ekiplerinede helal olsun. plaka katlanık deyipde peşini bırakmamışlar. o radara girmişsin birde üçkağıt yapıyosun ya birisine çarpmış olsaydın ya daha kötü birşey olsaydı. bu hız...
  2. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    6.011

    arkadaşım bende mondial 100 ugk var bu cg tipli...

    arkadaşım bende mondial 100 ugk var bu cg tipli yatık motor. sıfır aldım bi yıl oldu sürekli dağ yolları taşlı yollar bindim beni yolda bırakmadı. 100 cc likten 150cc lik performansı beklemezsen seni...
  3. arkadaşım 2400 km az bi km değil. motoru...

    arkadaşım 2400 km az bi km değil. motoru aldığında zincirin çok bol şekilde olabilir sende ani kalkışlar ön dikmeye çalışmalar falan yaparken. zincir bol olduğu için dişliye ani vuruşlar yapar buda...
  4. Cevaplar
    48
    Görüntü.
    12.872

    bence sen onu ya fazla sıktın yada arkana birini...

    bence sen onu ya fazla sıktın yada arkana birini bindirmişsin daha önceleri çanta ya fazla yaslanmış olabilir. oda ayakları ezmiştir. ben 37 tl ye netten maxem marka 32 litre çanta aldım 1 sene oldu...
  5. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    1.409

    kendime doğru eğdim fakat ondan sonrada yine...

    kendime doğru eğdim fakat ondan sonrada yine aynısı oldu. amortisörleri yumuşakla değiştirip. 125 kt gidonu takmayı düşünüyorum. kendime doğru biraz daha açılı fayda sağlar umarım
  6. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    1.409

    bu motora amortisör koymayı unutmuşlar...

    bu motora amortisör koymayı unutmuşlar diyebilirim. 90 kilo olmama rahmen motorda en ufak bi yaylanma olmuyor. 2 bin km oldu sürekli dağ bayır kullanıyorum en yumuşak ayarında halen yumuşama olmadı....
  7. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    7.069

    100cc motosiklete muayene gerekir arkadaşım....

    100cc motosiklete muayene gerekir arkadaşım. bende de 100cc var çünki oradan biliyorum. sıfır aldığında 3 yıl muayene süresi verirler. Daha sonra her 2 yılda bir yapılması gerekir.
  8. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    1.409

    Gidon problemi :( bel ağrısı:(

    Selamünaleyküm arkadaşlar motorum mondial 100 ugk motorumdan yana çok şükür bi sıkıntım yok. Fakat koltuk depoya düz şekilde gidiyor ve gidon bana çok uzak kalıyo. Dirseklerim düm düz şekilde boyum...
  9. motorun hayırlı uğurlu olsun motorcu kardeşim....

    motorun hayırlı uğurlu olsun motorcu kardeşim. nasıl kullanman konusunda yeterince bişiler yazılmış o konuda daha fazla bilgiye gerek yok sanırım. keşke 2012 model yerine 2014 alsaydın. 2 seneni...
  10. arkadaşlar benim motorum da ugk 100 şanzıman ve...

    arkadaşlar benim motorum da ugk 100 şanzıman ve motor yağı aynı kullanılıyo. 750 km rede iken castrol actevo 20 - 50 koymuştum vitese attığımda çat çut vuruyodu geçmiyordu geç ısınıyordu. şuan...
  11. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    917

    birazcık elin anahtar tutuyorsa sakın servise...

    birazcık elin anahtar tutuyorsa sakın servise gitme. japon markalar gitsin malum en ufak parçası bizim motorları satın alıyo nerdeyse :) sanırım motorun superboy bende de ugk 100 var. şuan 2...
  12. Cevaplar
    49
    Görüntü.
    3.676

    bu düşmeler kalkmalar tamamen dikkatsizlikle...

    bu düşmeler kalkmalar tamamen dikkatsizlikle alakalı bence. bende de çin malı 100 lük var yağmur kar çamur binerim yağmurlu havada 70 le girilecek viraja 50 ile giriyorum hiçte düşmedim. ALLAh ta...
  13. mekanı cennet olsun çok üzüldüm. Geride...

    mekanı cennet olsun çok üzüldüm. Geride kalanlarına ALLAH(c.c.) sabır versin.
  14. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.084

    ben motoru 1 yıl olacak alalı neredeyse asfalt...

    ben motoru 1 yıl olacak alalı neredeyse asfalt görmedi motor sürekli 2 kişi dağ taş tarla gidiyorum hiç yolda bırakmadı. subap ayarının mondialle ne alakası var 50 bin liralık motorda da oluyo bu...
  15. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    1.157

    bende motorumu 0 aldım çarşıda geziyorum kasisten...

    bende motorumu 0 aldım çarşıda geziyorum kasisten geçtim gacır gucur millet bana bakıyor ALLAH m dedim bu nedir ya sıfır motor aldık sese bak eve geldim. arka amörtisörü eviriyorum çeviriyorum...
  16. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    3.143

    bence virajada motorun kayma sebeblerinden en...

    bence virajada motorun kayma sebeblerinden en önemlisi lastiklerdir. kişi kendine ve makinasına güvenip motoru yatırabilir ama taş gibi çin malı lastik varsa altında isterse litrelik ss olsun şansı...
  17. Cevaplar
    30
    Görüntü.
    1.817

    vah vah ergenlik travması geçiriyo galiba ama...

    vah vah ergenlik travması geçiriyo galiba ama biraz hızlı başlamışsın honda falan :D çin malı desen belki yutardık.
  18. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.084

    teşekkür ederim servise bi uğrayacam ama motor...

    teşekkür ederim servise bi uğrayacam ama motor sıcak olacağından yine sağlıklı bi ayar çekilemeyecek dşüncesi var
  19. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.084

    sen git çöp olmayan motoruna ayna takmayı öğren...

    sen git çöp olmayan motoruna ayna takmayı öğren ilk önce. 2013 model 1750 km rede. boş boş konuşma.
  20. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    493

    mt ailesine hoşgeldiniz..

    mt ailesine hoşgeldiniz..
  21. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.118

    motoru sıfır aldığında üzerinde gelen yağ incedir...

    motoru sıfır aldığında üzerinde gelen yağ incedir buna rodaj yağı derler. sakın ama sakın ilk yağını 500 km fazla kullanma. daha sonraları en iyi yağı kullan. ilk 1000 km motoru bağırtmadan kullan....
  22. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    584

    bende pek anlamam ama frene bastığında arka...

    bende pek anlamam ama frene bastığında arka taraftan cızırtı geliyor ise. fren lambasına giden + kablon soyulmuş şasi ye değiyor olabilir. şasi - olduğu için buda şase yapar ve sigorta atar. buna bir...
  23. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.084

    arkadaşlar motor ısındığında gelen subap sesi...

    arkadaşlar motor ısındığında gelen subap sesi normalmidir. kısa mesafelerde ses gelmiyor. 30 km falan 60 km hızla gidip gelindiğinde şıkırtı sesi geliyor. performansta düşme yada yakıtta sıkıntı...
  24. arkadaşlar fotolar yüklenmezse k.bakmayın şuan...

    arkadaşlar fotolar yüklenmezse k.bakmayın şuan ilk denemem olacak.
    ilk motorum asya 150t
    21 binde aldım 28 binde sattım hiç bi sorun çıkarmadı çok iyiydi....
  25. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    955

    1: yola uygun viteste gitmelisin. mesela düz...

    1: yola uygun viteste gitmelisin. mesela düz yolda düşük vitese alıp bağırta bağırta gitmenin yada rampada yüksek vitese alıp boğula boğula gitmenin bi anlamı yok motora zarar verir. seni ve motoru...
1. sayfa 1 2 3 4