Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: burdurlu1985; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    65
    Görüntü.
    10.187

    motor zevktir. eğer motor kullanmaktan zevk...

    motor zevktir. eğer motor kullanmaktan zevk alırsan ister scooter ister vitesli kullan pişman olmazsın.
    yorumların tamamını okudum. herkese teşekkür ederim. ben de bu ikilemdeyim açıkçası ama...
  2. Cevaplar
    69
    Görüntü.
    18.763

    sıradaki videoyu sabırsızlıkla bekliyorum tebrik...

    sıradaki videoyu sabırsızlıkla bekliyorum tebrik ederim
  3. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    1.815

    tebrikler kardeşim keşke saldaya geldiğinde...

    tebrikler kardeşim
    keşke saldaya geldiğinde tanışma fırsatımız olsa idi
    benim matı sana verebilirdim
  4. öncelikle geçmiş olsun bu bajaj servisiyle bende...

    öncelikle geçmiş olsun
    bu bajaj servisiyle bende sorunlar yaşadım
    sonun da tövbe ettirdiler japon harici binmemeye
    bajaj motorumu sattım..
    şu an YAMAHA biniyorum düşük cc de olsa
    ama her...
  5. daha yenice aldım bir kask schubert c3.....

    daha yenice aldım bir kask
    schubert c3.. havalandırması, güneş vizörü ve sessizliği çok iyi memnunum
    ls2 agv nolan scorpıon gibi kaskları kullandım en memnun kaldığım kask bu
  6. hocam yeni gördüm maşallah elinize yüreğinize...

    hocam yeni gördüm maşallah
    elinize yüreğinize sağlık
  7. Hocam maşallah

    Hocam maşallah
  8. Vazalini biraz güneşte yumuşat sonra sür bende...

    Vazalini biraz güneşte yumuşat sonra sür bende işe yaşamıştı.. Ucuz çözüm..
  9. Cevaplar
    60
    Görüntü.
    9.562

    Şahin ismi oldu mu almayacaksın Geçmiş olsun...

    Şahin ismi oldu mu almayacaksın
    Geçmiş olsun kardeş aynı şekilde şahin adı olan yerden alışveriş yaptım mağduriyetimin giderilmesi için çok uğraştım
  10. Cevaplar
    4
    Görüntü.
    1.094

    Ekrem Bey in birşeyler için çabaladığını...

    Ekrem Bey in birşeyler için çabaladığını biliyorum. ya görmedi ya da fırsat bulamadı işi uzatmadan görüşmek istedim.
    msj attım ama dönüş olmadı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36...
  11. Cevaplar
    4
    Görüntü.
    1.094

    Bajaj sorunsalı ( sonuç)

    Merhaba arkadaşlar
    Daha önce hatırlarsanız ayıplı Bajaj Discover f 150 motorumun tripmetre düğmelerinin olmadığı ne servisin ne bayinin nede Kuralkan ın bu durumla ilgilenmediğini ve yüzüstü...
  12. Cevaplar
    31
    Görüntü.
    2.798

    Ben pompacıyım :-) bizim petrolde de 10 liradan...

    Ben pompacıyım :-) bizim petrolde de 10 liradan aşağı verilmiyor ama adamına göre..
    Neden mi apachi tabir edilen adamlar yüzünden. Altında ki bas bas bağıran daha doğrusu yırtınan motorcular...
  13. Cevaplar
    0
    Görüntü.
    891

    2017 model yeni motosikletler

    merhaba arkadaşlar
    bildiğiniz üzere yeni bir yıl geliyor..
    yeni yılla birlikte piyasaya çıkacak yeni motosikletleri hepimiz dört gözle bekliyoruz..
    ben de 250 cc japon motosikletlerini yakından...
  14. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    1.183

    merhaba 14000 km kullandım boxer.. jikle kolu...

    merhaba 14000 km kullandım boxer.. jikle kolu mondiaal yada kanuni gibi değil.. 3 yada iki kademe yok..
    sşsğı bastırınca tık diye bi ses gelir sarımtırak uç yukarı kalkar ve jikle açık konumda...
  15. Amcamla vardı 91 model geçen seneye kadar...

    Amcamla vardı 91 model geçen seneye kadar kullandı ilk sahibiydi. Bandrol ve vize borcuna karsılık bedavaya verdi.
  16. kardeşim japondan başkasına binmem bundan sonra ....

    kardeşim japondan başkasına binmem bundan sonra . bende bajaj kullanıyorum şimdi
    ama ne servisleri ne parça kalitesi ne de .......... var
    sen var honda al.. 10 km az hız yaparsın tek eksiği de bu...
  17. baskınlıkla ne alaka onu anlamadım. elimde...

    baskınlıkla ne alaka onu anlamadım. elimde gerekirse parasıyla değiştir dediği ses kaydı bile var ucunu bırakmayacağım
  18. Bundan sonra Bajaj diye bir motosiklet yok benim...

    Bundan sonra Bajaj diye bir motosiklet yok benim ve çevremdekiler için
  19. Şikayet mailini de yazdım ama sonuç bayi ne...

    Şikayet mailini de yazdım ama sonuç bayi ne diyorsa o oldu..Bu yüzden marka kötülerin zaten.. Tüketici haklarına müracaat ettim ve 6 ay içerisinde değiştirmek zorunda olduklarını söyledi
    ...
  20. Honda al kardeşim Bajaj A sakın bulaşma

    Honda al kardeşim
    Bajaj A sakın bulaşma
  21. Honda al kardeşim Bajaj A sakın bulaşma

    Honda al kardeşim
    Bajaj A sakın bulaşma
  22. Marka fanatikleri yoktur bende. İşime yarayacak...

    Marka fanatikleri yoktur bende. İşime yarayacak motosikleti alır kullanırım maddi imkanlar ölçüsünde. Titreşimdir yanıttır pek aramam bir mala iyi bakılırsa ki bakarım kolay kolay sıkıntı çıkmaz...
  23. Bajaj sorunsalı... Teslim almadan önce lütfen dikkat!!!!

    slm arkadaşlar
    Ben burdur dan mesut.
    19 ağustosta ısparta Şahinler bayiden discover 150f motorumu teslim aldım
    öncesinde de 2 yıldır bajaj boxer kullanıyordum 14000 km boyunca
    yalnız tripmetre...
  24. Bajaj slm arkadaşlar Ben burdur dan mesut. 19...

    slm arkadaşlar
    Ben burdur dan mesut.
    19 ağustosta ısparta Şahinler bayiden discover 150f motorumu teslim aldım
    öncesinde de 2 yıldır bajaj boxer kullanıyordum 14000 km boyunca
    yalnız tripmetre...
  25. maşallah.. başkada diyecek birşey yok

    maşallah..
    başkada diyecek birşey yok
1. sayfa 1 2 3 4