Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: XxFatiHxX; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    263

    180 cc motor kullanıyorum. 150w üretiyor desek...

    180 cc motor kullanıyorum. 150w üretiyor desek bunun kaçını kullanabilirim maksimum?
  2. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    263

    hs1 ampul uzun kısa beraber yakmak

    Merhaba arkadaşlar

    uzunları yaktığımda kısalar sönüyor. kısalarda uzağı göremezken, uzunlarda yakını zor görüyorum. motorda selektör tuşu var. kısaları yakıp selektör tuşuna basılı tuttuğumda...
  3. Motosikletime custom egzoz yaptım nasıl olmuş?

    motorum: Mondial 180 z one s

    tek silindir motora egzoz takınca genelde rahatsız edici ses çıkar bilirsiniz. ben de bu yüzden egzoz falan almak istemiyorum ki en ucuzu zaten 200 kağıt. bir ara...
  4. Cevaplar
    4
    Görüntü.
    293

    anladım. peki önerdiğiniz bi buji var mı?

    anladım. peki önerdiğiniz bi buji var mı?
  5. Cevaplar
    4
    Görüntü.
    293

    ateşleme ile ilgili birkaç sorum var

    merhaba arkadaşlar

    -motorum 2014 model ve 5000 kilometrede. bunca zamandır hiç buji değiştirmedim. sizce gerekli midir bi buji değişimi? gerekliyse ateşlemesi kuvvetli bir buji tavsiyeniz var mı?...
  6. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    301

    sübapların ayarı da bozulmuş olabilir. bi kontrol...

    sübapların ayarı da bozulmuş olabilir. bi kontrol ettir istersen
  7. aküye para vermek istemiyorum şu anda.

    aküye para vermek istemiyorum şu anda.
  8. motoru aküsüz sürmek mi bitmiş aküyle sürmek mi ?

    profilimde gördüğünüz motora sahibim. Uzun zamandır aküsü zayıftı. Marş falan basmıyordu. Araya kış da girince iyice bitmiş. Acaba aküyü söksem mi diye düşünüyorum çünkü gösterge falan sapıtıyor. Ama...
  9. Cevaplar
    4
    Görüntü.
    763

    Üst Kapak Taşlama ?

    arkadaşlar merhaba,

    böyle bir olay varmış. Sıkıştırma oranını arttırmak için yapılıyormuş. Bu konuda bilgili olan yazabilir mi nedir ne değildir? benim motorun şuan ki sıkıştırma oranı kendi...
  10. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    986

    mt revenge dar kalıplı. alanlar normalden bir...

    mt revenge dar kalıplı. alanlar normalden bir beden küçüğünü alın diyor.
  11. o parçanın saydamını nerede yaptırabiliriz?

    o parçanın saydamını nerede yaptırabiliriz?
  12. bmw s1000rr stop ışığı çakar modülü?

    mondial 180 z one s motora takmayı düşünüyorum olur mu sizce? motorun arka stop ışığı led.

    Ha yoksa ona benzer,frene basmazken çok sık şekilde yanıp sönen(pek belli olmuyo ya yanıp söndüğü)modül...
  13. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    787

    sadece dadaş mı?

    sadece dadaş mı?
  14. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    1.587

    Peki kask alırken sharp testine bakmalı mıyım?...

    Peki kask alırken sharp testine bakmalı mıyım? Çünkü n2200 3 yıldız givi 4 yıldız almış.

    Cross kaskı düşünmüyorum hızlı giderken sorun çıkartır diye. Yoksa mt nin synchrony kaskı var onu alırım :)
  15. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    787

    Bolu veya Düzce'de Nereden Kask alınır?

    400-450TL bütçem var. MT Revenge almayı düşünüyorum.Önerileriniz varsa alabilirim.
  16. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    1.587

    en fazla 400TL kask öneriniz?

    Merhaba değerli motosiklet.net üyeleri;

    en fazla 400TL verebileceğim f/p kask arıyordum.MT revenge'i buldum ancak size bir sorayım dedim.

    Ayrıca Bolu'da nereden ekipman alabilirim?
  17. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    5.691

    mondial z one s kesici olduğunu zannetmiyorum....

    mondial z one s

    kesici olduğunu zannetmiyorum. neyse cevabın için sağol
  18. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    5.691

    zengin veya fakir karışımı anlamanın yolları...

    zengin veya fakir karışımı anlamanın yolları neler? egzoz patırdaması dışında? bir yerden okumuştum motor kesiciye güzel giriyorsa iyidir diye doğru mudur?
  19. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    5.691

    karbüratör hava ayarı nasıl yapılır?

    daha öncede böyle konular açılmış hepsini okudum ancak pek tatmin olmadım açıkcası.

    evet nasıl yapılır? yapmayı denedim de sanırım olmadı çünkü soğuk havada jikleyi tamamen açtığımda stop ediyor...
  20. Mondial arkadaaşlar 180 z one s in hava ayarı nasıl yani...

    arkadaaşlar 180 z one s in hava ayarı nasıl yani tamamen sıktıktan sonra kaç tur döndürmem gerek? hava ayarını bozdum da.
  21. Mondial 2014 model motorumun ilk defa 1300 küsür km de...

    2014 model motorumun ilk defa 1300 küsür km de farı patlamıştı. Biraz şans işi sanırım. egzosdan gelen ses bendede var, çözümü varmı acaba?
  22. Güneşin kızları dizisindeki savaş'ı giydiği montun markası ne ?

    Güneşin kızları dizisindeki savaş'ı giydiği montun markası ne ?
  23. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    515

    akü ölmüş ?

    Arkadaşlar birkaç soru sorcam sizlere ;

    Şimdi ben kışın motoru çalıştırmadığım ve akünün kutuplarını sökmediğim için akü bitmişti.Baharda da aküyü dolduracak kadar binememiştim,en fazla 5 dk falan...
  24. Cevaplar
    1.391
    Görüntü.
    234.163

    Bu da benim motorum adını siz koyun :P ...

    Bu da benim motorum

    adını siz koyun :P

    http://i.hizliresim.com/Oqa7p0.jpg

    @Chronix motorun güzelmiş kardeş birkaç tane daha foto atsana
  25. Mondial Geçenlerde 10 tl benzin alıp 80 km yol yaptım tam...

    Geçenlerde 10 tl benzin alıp 80 km yol yaptım tam yetti. Yakıt tasarrufu çok iyi
1. sayfa 1 2 3 4