Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: icd48; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2
  1. Mondial arkadaşlar size sorum olacak acil foumu okuyacak...

    arkadaşlar size sorum olacak acil foumu okuyacak vaktim yok belki bunu yazmışsınızdır motorum adam akıllı gitmiyo sanki tek çalışıyor ama her 2side çalışıyor ama önceki yol alışı yok yani zoraki...
  2. Mondial ya motorumu satmak zorunda kalcam galiba :(((

    ya motorumu satmak zorunda kalcam galiba :(((
  3. Mondial yapalım abi bende hala biniyorum ve binmeye...

    yapalım abi bende hala biniyorum ve binmeye devam motor montu pantalonu
    var zaten bende sıkıntı yok evet başka kimler biniyo
  4. Mondial arkadaşlar nerdesiniz forum sayfamız kaçıncı...

    arkadaşlar nerdesiniz forum sayfamız kaçıncı sıraya düşmüs
  5. Mondial ustA bazen böyle polisler çıkıyor ben burda ne...

    ustA bazen böyle polisler çıkıyor ben burda ne ehliyet ne ruhsat nede bazen kaskı alıyorum 7yanıma görmezden geliyolar bazılarıda ruhsat arası para bekliyolar yazık bu türkiyemize ya yazık
  6. Mondial hadi ya geçmiş olsun usta

    hadi ya geçmiş olsun usta
  7. Mondial gülmek ağlamak arasında biyerde kaldım bugüm beni...

    gülmek ağlamak arasında biyerde kaldım bugüm beni gece yolda bırakan mct bügün bakıma girdi ve ortaya çıkanda şu karbirator memesine tüy ya tüy girmiş delircem ya teklemasi o tüyü atamasındanmış
  8. Mondial dün ilk arzasını yaptı mct marmaris yolu...

    dün ilk arzasını yaptı mct marmaris yolu üzereinde tekledi buji dahil hepsinin bakımını yapmıştım gündüzden sakınılan göze çöp batıyormuş :pr:ya beyin yada ateşleme beyni problem çıkardı buğün...
  9. Mondial arkadaşım biz okuma yazma bilen insanlarız o...

    arkadaşım biz okuma yazma bilen insanlarız o yakıt konusunda yazılanlaar geçmişte kalan konu ve yazılar günçel dönemlerde yakılan miktarı sordum iyimi kötümü diye

    sonuda zenon u taktırdım artık...
  10. Mondial arbetus büyük geçmiş olsun

    arbetus büyük geçmiş olsun
  11. Mondial ben mct kervanına katılalı birbuçuk ay oldu...

    ben mct kervanına katılalı birbuçuk ay oldu motor 20 ytl ile tam 152km yapıyor bana göre normal değil ne kadar yakıyo bu ya hesaplarmısınız ve diğer arkadaşlar kaç ytl yakıyo
  12. Mondial hoş geldin arkadaş

    hoş geldin arkadaş
  13. Mondial kış bakımlarımıda yaptırdım artık tamam kışa...

    kış bakımlarımıda yaptırdım artık tamam kışa koşar bu mct :)
  14. Mondial markası nedir onun kaskın yani muğlada bikaç...

    markası nedir onun kaskın yani muğlada bikaç yerde var galiba bizim tayfalardan kullanan var
  15. Mondial sagol kurşun asker

    sagol kurşun asker
  16. Mondial arkadaşlar şu siperliğin resmini görebilirmiyim

    arkadaşlar şu siperliğin resmini görebilirmiyim
  17. Mondial fatih one öyle yaaa müthiş :)

    fatih one öyle yaaa müthiş :)
  18. Mondial bütüm motor aşkıyla yanan yanmayan herkesin...

    bütüm motor aşkıyla yanan yanmayan herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım
  19. Mondial o nasıl oldu fatih bey anlatırmısın

    o nasıl oldu fatih bey anlatırmısın
  20. Mondial bizim macitlere regal in cantları olurmu bunu...

    bizim macitlere regal in cantları olurmu bunu bilen varmı arkadaşlar
  21. Mondial slm arbetus o çamurluk uzatmada kullandığım...

    slm arbetus o çamurluk uzatmada kullandığım macitteki cant neye ait biliyomusun çok güzel görünüyor
  22. Mondial arkadaşlar ben macitimin ya gidonunu yada ön...

    arkadaşlar ben macitimin ya gidonunu yada ön maşalarını uzatmak istiyorum bu konuda çalışması yada bilgisi olan arkadaşlar varsa önri ve görüşlerini bekliyorum ve bu bana nekadara patlar
  23. Mondial ledler güzel olmuş eline sağlık ben biraz...

    ledler güzel olmuş eline sağlık ben biraz çalışayım üstünde :))
  24. Mondial arkadaş nerde gidon resmi

    arkadaş nerde gidon resmi
  25. Mondial arkadaş şu gidonun fotosunu koysana bi bakalım

    arkadaş şu gidonun fotosunu koysana bi bakalım
1. sayfa 1 2