Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: levent666; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2
  1. Mondial Slm Arkadaşlar

    Askerlik bitti hayırlısıyla ankaraya gidiyorum motorumu özledim 2006 da aldım ama daha 3000 km bile diyemedik sizde görseniz 2006 olduguna inanamazsınız zaten motorun üzerinde bayagı bir degişiklik...
  2. Mondial huseyin abi stop sen nasılsın stop o motor ne...

    huseyin abi stop sen nasılsın stop o motor ne deglar taslar gordu stop onlardan bişey olmaz stop kendine ıyı bak stop
  3. Mondial selam arkadaşlar nasılsınız ben suan askerdeyim 8...

    selam arkadaşlar nasılsınız ben suan askerdeyim 8 ayım daha var uzun zamandır yazamıyordum motorumu cok özledim burda bazen goruyorum içimde pufur pufur esiyor vallahi herkeze
  4. Mondial selam

    kardesim benim nasılsın orarı nasıl özledim bir bilsen ailemi arkadaşları mahallemi ortamları motor keyfmi bi geleyim beraber seile gezecegiz zaten allah izin veririse seneye ekim ayında oraya eelli...
  5. Mondial arkadaslar herkeze selam motorumdan uzagım...

    arkadaslar herkeze selam motorumdan uzagım askerim hasretiyle yanıp tutusuyorum motorumun gun gelecek uzerine bıp gezecegim
  6. Mondial sagolun arkadaslar yanlız bunlardan birisi...

    sagolun arkadaslar yanlız bunlardan birisi theturk ün motoru biriside benim bbaday kardesim motorumu satmam cunku memnunum ha bazı ufak defek seyler cıkıyo allaha sukur elimiz tornavıda anahtar...
  7. Mondial en son hali

    [img=http://img340.imageshack.us/img340/6035/dcam0303te2.th.jpg][img=http://img377.imageshack.us/img377/6964/dcam0305ni8.th.jpg]bide siz bakın begenecekmisiniz
  8. Mondial selam arkadaşlar

    uzun zaman oldu bayagdır girmiyordum herkez degişiklikler yapmış fena olmamıs ehliyet sınavını kazanmısım ınsallah hafta sonu ehliyetimi alıp söyle gögsumu kabartarak bi gezerim heralde zaten 21-27...
  9. Mondial kardeş güzel fikir valla ama motorun çekişi...

    kardeş güzel fikir valla ama motorun çekişi düsmüstür diye tahmin ediyorum bana çekişle ilgili bir bilgi verirsen sevinirim keyifli şürüşler
  10. Mondial selam arkadaşım motorun eksozunu açtırmak...

    selam arkadaşım motorun eksozunu açtırmak ıstiyorsun ama unutmaki motorun can damarı eksozdur yani uzun müddet bu motoru kullanacaksan eksozu açtırma derim eger açtırırsan fazla ömru olmaz motorunun...
  11. Mondial selam arkadaşlar valla ne deyim bu aralar...

    selam arkadaşlar valla ne deyim bu aralar herkezin keyfi yerinde tabi benimde motor canavar gibi hiç sorun çıkarmıyo bu aralar bi uzun yola çıkmayı düşünüyorum nedersiniz sorunsuz bi suruş yaparız...
  12. Mondial alet parasına gore ıy arkadaşlar daha denecek...

    alet parasına gore ıy arkadaşlar daha denecek bişey yok
  13. Mondial herkeze selam arkadaşlar bugun ankarada hava...

    herkeze selam arkadaşlar bugun ankarada hava superdi bede aksam ilk defa motora iki kişi bindik motor daha 200 km olmasına ragmen baya performanslıydı tabi rodaj suresinde oldugu için hiç zorlamadım...
  14. Mondial selam arkadaşlar keyifler iyidir insallah benim...

    selam arkadaşlar keyifler iyidir insallah benim canavar sonunda gezintiye başladı gecen gun 130 km ye cıktı tahmini rodajdan sonda heralde ibreyi gecer diye dusunuyorum bende hic tıtresim kalmadı...
  15. Mondial bu aralar nooldu arkadaşlar kımse yok iki üc...

    bu aralar nooldu arkadaşlar kımse yok iki üc gundur...
    herkeze:salut: selamlar
  16. Mondial okusunlar daha ıyı ya bende nezamandır ona...

    okusunlar daha ıyı ya bende nezamandır ona ugrasıyorum ben fabrikayla daha once konustum sizi rezil edecem diye bende hertarafta bunu yapmaya calısıyorum

    bunlar terbiyesizler bunların hatası...
  17. Mondial selam arkadaslar servisten dun motoru aldım cogu...

    selam arkadaslar servisten dun motoru aldım cogu arkadasın dedigi gibi biraz geciştirmiyolar baya geciştiriyorlar motorun yarısından cogunu bız ordayken gostererek yaptırdık adamlara neyse bende...
  18. Mondial bu eksozun sesi benide gıcık ediyor gogo kardes...

    bu eksozun sesi benide gıcık ediyor gogo kardes vallaha alemsin nerden buldun bu pancar lafını güldürdün beni helel olsun vallaha prototipini theturk abimle yaptık hic fena ses cıkmıyor yarın motoru...
  19. Mondial selam arkadaşlar nasılsınız bu çantaların...

    selam arkadaşlar nasılsınız bu çantaların fiyatları oldukça yüksek herhalde zannedersem ben kendim yapacam bu derileri ve sosisi arkadaşlar eksoz konusunda çok süper birşey bukdum motorun orjinal...
  20. Mondial [QUOTE=metemen]kaldırır hemde dünya rekoru kırar...

    [QUOTE=metemen]kaldırır hemde dünya rekoru kırar 301 cc mz yada 350 cc java larda hava soğutmalı olmasına karşın hiçbir sorun yaşanmamaktadır ayrıca hava soğutmalı motorun en büyük düşmanı küçük...
  21. Mondial abi naber napıyosun yarın hazırmış mal bide...

    abi naber napıyosun
    yarın hazırmış mal bide püskül alalımmı ne diyon

    yaw abi şu avarta resmini değiştirelim senin yarın makineyi getireyimde şöyle iki canavarın birden resmini çekelim
    nedersin
    ...
  22. Mondial [QUOTE=Journeyman_35]Levent666 kardeşim... İyi...

    [QUOTE=Journeyman_35]Levent666 kardeşim...

    İyi yapmışsın desem bi türlü , demesem bi türlü ama sen gene de efendiliğini bozma derim...
    Şİmdi o ufaklık, bundan sonraki hayatında her gördüğü yerde...
  23. Mondial MERHABA ARKADAŞLAR NASILSINIZ BU ARALAR ANKARADA...

    MERHABA ARKADAŞLAR NASILSINIZ BU ARALAR ANKARADA MOTORA BİNMEK ÇOK ZOR ÇÜNKİ AŞIRI ŞEKİLDE YAĞMUR YAĞIYOR HERNEYSE BUNDAN ZANNEDERSEM BİRKAÇGÜN ÖNCE ARABAYLA GİDİYORDUM BU LOKANTADA ÇALIŞAN...
  24. Mondial BUGÜN KİMSE YOK HERHALDE HERKEZ SÜRÜŞE ÇIKMIŞ...

    BUGÜN KİMSE YOK HERHALDE HERKEZ SÜRÜŞE ÇIKMIŞ RUZGARINIZ BOL OLSUN
  25. Mondial :bounce: ben zaten yavas giderim bu motorun...

    :bounce: ben zaten yavas giderim bu motorun keyfide oyle cıkıyor. Benim motor zaten duzgun gitse allaha dua edecez ama napalım 30 km motordan uctuk! heralde 60-70 desek motor bizi karşı yakaya...
1. sayfa 1 2