Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motokuryelik için scooter önerisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Temmuz 2020
    Arkadaşlar motokuryeliğe başlamaya karar verdim motosiklet bakıyorum motolüx ceo 110 dikkatimi çekti ankarada ikamet ediyorum sıfır olarak scooter tavsiye edermisiniz 110 125 cc vs.

    Mümkünse az yakan ve zırt bırt arızalanmayan servis konusunda problem yaşamayacağım bir motor olursa daha iyi olur bütçem 25-30 bin bandında.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Şubat 2019
    Spacy alfa.

  3. #3

    Üyelik
    10 Temmuz 2020
    Bütçemi aşıyolar hocam şuan sıfır olarak 25-30 bin arasında alım yapabilirim. bahsettiğiniz motorların ikinci eli bile 45 50 bin üstünde

  4. #4

    Üyelik
    01 Şubat 2019
    Hero duet veya dash. İkinci el spacy de alınır o paralara. Kurye için Çinli den uzak durun. Motolux yerli marka diyorlar ama %90dan fazla parça Çinli.

  5. #5

    Üyelik
    10 Temmuz 2020
    Hocam spacy lere baktım ankarada ki ilanlara. 40 Bin km ye gelmiş motorlar benim bütçemde olanlar. Ve benimde aldığımda üzerine km yapacağım düşünülürse 70-80 bin lerde kime satıcaz biz bu aleti spacy yi bu yüzden istemiyorum sıfırına para yetse keşke. Dash ve düetlerin sıfırlarına da baktım şimdi 36-38 bin liralarda malesef bunlarda bütçeyi aşıyor. Mondial mash 125 vs var bunlara ne dersiniz ? Bu ikisini de alamıyor olsaydın sen ne alırdın hocam ? En azından bi 20 bin km felan kullanabileceğim bişey lazım ondan sonra satar spacy alırım sıfır.

  6. #6
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Honda dio olabilir. En son sıfırının fiyatı 36 bin tl civarıydı.

    Spacy veya activa kalitesinde olmaz ama sonuçta yine de bir honda. Yedek parça sorunu olacağını sanmam. Ankaradaki honda servisi nasıldır bilmem ama çinlilerin servislerinden daha iyi olacağı kesin.

    Çinli skuterler de çok kötü sayılmaz aslında ama tamamen şans işi. Aynı motordan birisi daha 5bin km olmadan piston silindir bozarken başkası 20-30 bin km sadece standart bakımla yürüyor. Adamlarda kalite olarak bir standart kesinlikle yok. Nereden ne arıza vereceği belirsiz. Keyfi kullanım için alacak olsan sorun olmaz, götür bırak servise yapıp versinler 1-2 günde ama iş için kullanırken bu gibi sorunlar insanı motordan soğutur, işinden geri kalırsın.

    Bu sebeple sürekli japon öneriliyor. Çinli veya hintli alınmaz diye bişey yok, 50cc çinlilerle paket atanları bile gördüm. Ama almışken iyisini almak bence daha mantıklı.

  7. #7

    Üyelik
    10 Temmuz 2020
    Kesinlikle daha mantıklı tabiki hocam lakin bugün için bütçe yetmiyor işte malesef en azından şöyle 20-25 bin km beni götürebilse sonra satar yenilerdim motosikleti ve o zaman hondaya geçiş yapmak için bütçe yeterli olabilirdi lakin bugün yeterli olmuyor bütçe :(


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)