Bagaları kesinlikle yağlamayın , zaten üzerleri pvc kaplı kısa sürede metal aksama zarar vermez , yağlamanız gereken tek yer ön kasnakların daralıp genişlerken üzerinde ilerlediği merkezdeki silindir şeklindeki mildir..
Bagaları kesinlikle yağlamayın , zaten üzerleri pvc kaplı kısa sürede metal aksama zarar vermez , yağlamanız gereken tek yer ön kasnakların daralıp genişlerken üzerinde ilerlediği merkezdeki silindir şeklindeki mildir..
https://m.n11.com/speed-up-varyator-...iABEgJTwfD_BwE
Ben bunları gördüm dr. Pulley araştırırken arada 170 lira fark var. Ne olur dış malzeme kalitesi pulley kadar iyi değilse çabuk eskir, bir takım daha alırım aradaki farkla hatta üstüne bir depo daha benzin alırım. Mantık aynı, şekil itibariyle de çok benzer amaç diğer orjinal yuvarlak şekilli bagalara göre Varyatör ü daha fazla açmak. 3 bin km dir kullanıyorum. Ara hızlanmalarım hissedilir arttı top speed 5 km düştü. Dedim ya bir yerden kazanırken bir yerden kaybediliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
Ben o mili yağlıyorum ama bir daha ki bakımda sanki orada yağ kalmıyor gibi geliyor. 600 dereceye dayanıklı gres kullanıyorum. İnşallah üstünde oluşturduğu film tabakası yeterli geliyordur
[QUOTE=Thesinner83;4529860]https://m.n11.com/speed-up-varyator-...iABEgJTwfD_BwE
Ben bunları gördüm dr. Pulley araştırırken arada 170 lira fark var. Ne olur dış malzeme kalitesi pulley kadar iyi değilse çabuk eskir, bir takım daha alırım aradaki farkla hatta üstüne bir depo daha benzin alırım. Mantık aynı, şekil itibariyle de çok benzer amaç diğer orjinal yuvarlak şekilli bagalara göre Varyatör ü daha fazla açmak. 3 bin km dir kullanıyorum. Ara hızlanmalarım hissedilir arttı top speed 5 km düştü. Dedim ya bir yerden kazanırken bir yerden kaybediliyor.[COLOR="Silver"]
Burda malzeme kalitesi çok önemli , ayrıca bu ürün patentli, aynı şekilde imal edilmemiştir büyük ihtimal.
1000km sonra eriyip giderse hem para boşa gider hemde varyator açma işçiliği ücreti ile aynı hesaba gelir ,
Üstelik motora zarar verme ihtimali de yüksek ,
Misketler erir ve siz bunu fark etmezseniz varyator ve kapağı hatta içine girdiği hazneyi eritebilir
Ne o , ne bu , ne her ikisi , nede hiçbiri...
dediğiniz marka bagaları nmax motorumda kullanmıştım. 1g düşüğü ve 1g yüksek ağırlıkları almıştım denemek için. daha sonra kendi ağırlıklarına dönmüştüm nedense beklentimi karşılamadı.
Bilmiyorum siz kaç km de bir Varyatör ve debriyaj temizliği yapıyorsunuz ama ben bu işlerden kendim anladığım için en ufak bi Titreşim ya da farklılık hissedersem hemen bakım yapıyorum. Hatta bazen 1.5-2 bin km de temizlik yapıyorum. 3 bin km dir bir sorun yok ama hafiften aşınma başlayacak gibi temas yerlerinde. Ama pulley ne veriyor o fiyata performans olarak ya da kaç km dayanıyor onu bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
[QUOTE=astrofizik;4529864]Speed UP bagaların dış kaplamaları öyle kolay eriyecek malzemeden değil hele ki baga yuvaları ve Varyatör kapağı erimesi neredeyse imkansız çünkü ilk soğuk hava girişi ön Varyatör den oluyor
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)