Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

X-Max 400 kalkış hakkında bir sorum vardi.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Bagaları kesinlikle yağlamayın , zaten üzerleri pvc kaplı kısa sürede metal aksama zarar vermez , yağlamanız gereken tek yer ön kasnakların daralıp genişlerken üzerinde ilerlediği merkezdeki silindir şeklindeki mildir..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    https://m.n11.com/speed-up-varyator-...iABEgJTwfD_BwE
    Ben bunları gördüm dr. Pulley araştırırken arada 170 lira fark var. Ne olur dış malzeme kalitesi pulley kadar iyi değilse çabuk eskir, bir takım daha alırım aradaki farkla hatta üstüne bir depo daha benzin alırım. Mantık aynı, şekil itibariyle de çok benzer amaç diğer orjinal yuvarlak şekilli bagalara göre Varyatör ü daha fazla açmak. 3 bin km dir kullanıyorum. Ara hızlanmalarım hissedilir arttı top speed 5 km düştü. Dedim ya bir yerden kazanırken bir yerden kaybediliyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bagaları kesinlikle yağlamayın , zaten üzerleri pvc kaplı kısa sürede metal aksama zarar vermez , yağlamanız gereken tek yer ön kasnakların daralıp genişlerken üzerinde ilerlediği merkezdeki silindir şeklindeki mildir..
    Ben o mili yağlıyorum ama bir daha ki bakımda sanki orada yağ kalmıyor gibi geliyor. 600 dereceye dayanıklı gres kullanıyorum. İnşallah üstünde oluşturduğu film tabakası yeterli geliyordur

  3. #23
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    [QUOTE=Thesinner83;4529860]https://m.n11.com/speed-up-varyator-...iABEgJTwfD_BwE
    Ben bunları gördüm dr. Pulley araştırırken arada 170 lira fark var. Ne olur dış malzeme kalitesi pulley kadar iyi değilse çabuk eskir, bir takım daha alırım aradaki farkla hatta üstüne bir depo daha benzin alırım. Mantık aynı, şekil itibariyle de çok benzer amaç diğer orjinal yuvarlak şekilli bagalara göre Varyatör ü daha fazla açmak. 3 bin km dir kullanıyorum. Ara hızlanmalarım hissedilir arttı top speed 5 km düştü. Dedim ya bir yerden kazanırken bir yerden kaybediliyor.[COLOR="Silver"]

    Burda malzeme kalitesi çok önemli , ayrıca bu ürün patentli, aynı şekilde imal edilmemiştir büyük ihtimal.
    1000km sonra eriyip giderse hem para boşa gider hemde varyator açma işçiliği ücreti ile aynı hesaba gelir ,
    Üstelik motora zarar verme ihtimali de yüksek ,
    Misketler erir ve siz bunu fark etmezseniz varyator ve kapağı hatta içine girdiği hazneyi eritebilir
    Ne o , ne bu , ne her ikisi , nede hiçbiri...

  4. #24

    Üyelik
    17 Eylül 2006
    dediğiniz marka bagaları nmax motorumda kullanmıştım. 1g düşüğü ve 1g yüksek ağırlıkları almıştım denemek için. daha sonra kendi ağırlıklarına dönmüştüm nedense beklentimi karşılamadı.

  5. #25
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Bilmiyorum siz kaç km de bir Varyatör ve debriyaj temizliği yapıyorsunuz ama ben bu işlerden kendim anladığım için en ufak bi Titreşim ya da farklılık hissedersem hemen bakım yapıyorum. Hatta bazen 1.5-2 bin km de temizlik yapıyorum. 3 bin km dir bir sorun yok ama hafiften aşınma başlayacak gibi temas yerlerinde. Ama pulley ne veriyor o fiyata performans olarak ya da kaç km dayanıyor onu bilmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    [QUOTE=astrofizik;4529864]
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://m.n11.com/speed-up-varyator-...iABEgJTwfD_BwE
    Ben bunları gördüm dr. Pulley araştırırken arada 170 lira fark var. Ne olur dış malzeme kalitesi pulley kadar iyi değilse çabuk eskir, bir takım daha alırım aradaki farkla hatta üstüne bir depo daha benzin alırım. Mantık aynı, şekil itibariyle de çok benzer amaç diğer orjinal yuvarlak şekilli bagalara göre Varyatör ü daha fazla açmak. 3 bin km dir kullanıyorum. Ara hızlanmalarım hissedilir arttı top speed 5 km düştü. Dedim ya bir yerden kazanırken bir yerden kaybediliyor.[COLOR="Silver"]

    Burda malzeme kalitesi çok önemli , ayrıca bu ürün patentli, aynı şekilde imal edilmemiştir büyük ihtimal.
    1000km sonra eriyip giderse hem para boşa gider hemde varyator açma işçiliği ücreti ile aynı hesaba gelir ,
    Üstelik motora zarar verme ihtimali de yüksek ,
    Misketler erir ve siz bunu fark etmezseniz varyator ve kapağı hatta içine girdiği hazneyi eritebilir
    Speed UP bagaların dış kaplamaları öyle kolay eriyecek malzemeden değil hele ki baga yuvaları ve Varyatör kapağı erimesi neredeyse imkansız çünkü ilk soğuk hava girişi ön Varyatör den oluyor

  6. #26
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .....Ben o mili yağlıyorum ama bir daha ki bakımda sanki orada yağ kalmıyor gibi geliyor. 600 dereceye dayanıklı gres kullanıyorum. İnşallah üstünde oluşturduğu film tabakası yeterli geliyordur....
    Molykote marka gres deneyin , bende 5000 km civarı söker temizlerim sürdüğüm yağı uçlara doğru yayılmış görüyorum , mili güzelce yağlayınca kalkış yaparken keyifli bir ivmelenme hissettiriyor..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)