dur bende kafanı karıştırayım tecrubeli bir kullanıcı olarak büyük tekerli x-city şiddetler tevsiye olunur. tek eksi bagaj kask almıyor. ama illa iki model arasında kaldıysan kesinlikle zevo derim her gördüğümde imrenerek baktığım bi skuter.
Sym'nin fiyatı niye Japon'lara yaklaşıyor veya aynı?
Çünkü çok uzun ömürlü,sahibini yormaz ve çok kaliteli.Reklam yapmıyorum.Gerçekten öyle.
Bana sorarsanız,ne x evo ne de x max.Yanlış anlamayın,bu markalar da kötü değil.Hatta Yamaha rüştünü ispat etmiş bir makina.Ama ben Joymax derim.
Yamaha acayip sert bir makina,kullanıcıları da doğrulayacaktır.
Piaggio,kaliteli,bir o kadar da sorunlu makinadır.Paran çoksa al.
Xcity kullanma imkanım oldu. Konforu ve viraj kabliliyetine diyecek yok ancak selesi kısa mesafede bile artçımı rahatsız etti o nedenle eledim. Kime Xevo diyorsam napolyona bağlıyolar, para para para... ÇOookk para
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
Kullanmamama rağmen yamahanın sertliği gerçekten forumlarda bolca paylaşılmış. Her nekadar viraj kabiliyetini arttırsada bana düz yolda konfor lazım. Nede olsa uzun yol yapıcam arada ve artçımla beraber. Xevo her zamanki gibi servis, yedek parça ve pahalılığından can yaktırmaya devam ediyo..
Bu gün iki bayi ile görüştüm ikiside bayiliğini yapmamasına rağmen (ikiside japon bayileri) joymax dediler. Hatta biri daha ileri gidip bi seferde Sym Maxi400 al kurtul dedi """Bak şimdi olacak işmi"""
250 sınıfında bir çok motosikleti inceledim. hiçbiri joymax kalitesini vermedi. üst cc lere geçince çok güzel farklı modeller var..
denge yakıt tüketimi dayanıklılık ve gerçekten kalite olarak çok hoşuma gidiyor. eğer bana gts evo denk gelmeseydi joymax alacaktım. ama gts çok güzel denk geldi :D
eski sym symphony kullanıcısı olarak joymax ağzımı sulandırıyordu.piaggodan bence uzak durun parça ve servis sıkıntısı yüzünden.motor harika çünkü.tabi yaşadığınız yerde önemli.hatta motora bakmadan ustasını bulun derim 2 markanında.bide xmax çıktı meydana kafa iyice duman :D.allah kolaylık versin çok zor seçim olucak.mantık çerçevesinde
1 joymax servis sıkıntısı yok parça sıkıntısı yok motor gidiş duruş kalite olarak sıkıntı yok 2. el rahat
2 xmax sym ile aynı olay ancak daha spor bir sürüş daha sert.sizin karakteriniz belirleyecek spormu yoksa konformu ?
3 piaggo parça ve servis olayına deyinicem yine
para konuşur tabiii
Paiggio xevo tavsiye edilir...
Servis konusu yaşanılan yer göre değişir ama ben her halikarda çok sorun olmayacağımı düşünüyorum, istanbulda kesinlikle servis sorunu yok.. Bir sürü oldukça yetkin servis var..
Tüketimininde sorun olacağını sanmıyorum... Ben 1.96m ve 115kg yim ve Beverly 350 ile ortalama 220km gidiyorum ve bunun için 32tl lik takıt alıyorum.. Tabiki sürüş karakterine göre değişir ama bevery 330cc, 34hp...
Aslında joymax benimde aklımdaydı ama bacaklarım beverly kadar rahat değildi... xevo da daha kötüydü diyebilirim... Bacaklarım xevo ya sığsaydı arkama bakmadan alırdım..
İkisininde tek eksiği Abs... Bu sebeple xmax baktmıştım ama ondada diz problemi vardı ..xmax in tip
Tabiki çok farklı ve hoş.. Yegane eksiği sanırım konfor (xevo ve joymax bu konuda daha başarılılar) ve belki bir tık performans..
Benim genel tespitlerim, xevonun bira daha şehir içi için uygun olacığı, malzeme kalitesinin biraz daha iyi ve motorun biraz daha uzun ömürlü olacağı yönünde... joymax güzel, şık ve bir kaç donanım olarak daha zengin gibi ama genel kullanım öm daha kısa olabilir, kendini daha kolay salabilir gib
Geliyor (yollarda ve evimin garajında görm joymax ler de böyle bir durum görüyorum sanki)
Sym nin parça kalitesi, zamanla kötüleşebileceği, kalitesiz oluşu(?)(sanırım joymax i hd200 ile bir tuttu arkadaş) gibi söylemler olmuş. Ben belirteyim 23bin km de 2012 model gts evo aldığım zaman. Sıfır mı aldın diyenlere hayır 23binde dediğimde inanmadılar. Hele bir de varyatör, debriyaj kısmını açtığımızda sanki ön tekeri boş çevirmişler gibi. Tertemidi. 20bin bakımında aldığım arkadaş sadece kayışı değiştirdiğini söylemişti. Üzerinde gates kayış var.
Yani kaliyetesi düşük falan denmiş?? Neye göre düşük? Nası düşük 23binde sıfır ayarında makina.
Selamlar;
Konuyu takipteyim gönlüm joymaxtan yana. Son yayınında altın elbiseli adamda bahsedildi 250cc scooterları karşılaştırma vidyosu cekmişler, yayınlayacaklarmış yakında o da bir fikir verecektir.
Xevo'ya bi eksi puan daha yazıyoruz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------
Paylaşımınız için çok teşekkürler. 2013 ve 28,000 km.'de Joymax gördüm, sıfır motor iddiasına girseydik kaybederdim. Kullanıcıdan kullanıcıya fark ediyor tabiki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
Kullanıcı farkı burda da devreye girmiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------
Barkın Abi scooterlerden bahsederken hadi artık büyük makinalara geçin der gibi anlatım yapıyo .
İhtiyaç olan bi konu. Muhakkak faydası olacaktır.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Şu xmax için de herkes bi tutturmuş sert sert sert, ben anlamıyorum bu aletin neresi sert, bu yaz 2 günde 2bin km kullandım, istanbul - fethiye - istanbul (1.750 km).. Insanların sert anlayışı nedir acaba? Amortisörleri sert diyorlar ama, sanırım daha sert amortisör görmediklerinden kaynaklanıyor bu durum. Süspansiyonları, Şehir ve yol şartlarına göre gayet yerinde ve kusursuz işliyor..
ben 6 yıl sym gts 250 ye bındım 24.000km de alet tık demedi
grenasjlarında en ufak bır deformasyon olmadı cok ama cok memnunum
plastık kalıtesı donanımı japonalardan hıc farklı degıl
motoru buyulteyım ıstedım ama gelın gorunkı daha eskısını satmadan ıkı hafta once gıttım sıfır joymax aldım ve 350km yol yapıp ankaraya dondum
alet mukkemmel.xmax de surdum kymcoda
sym baska bır sey ancak bılen uzerınde uzun sure gecıren anlar ve hıc tartısmaya gırmez bu konuda
(bu arada sym gts 250 garjda ve halen satılık ılgılenen olursa satır arası yapayım dedım)
kalın saglıcakla
Plastik kalitesinden bahseden arkadaş,yanılmıyorsam Joyride kullanıcısı.
Nen de yılllarca joyride kullandım.Bir kere bile beni yolda bırakmadı.Ama evet,onun plastik kalitesi düşüktü.Siyah bölümler zamanla beyazladı.Far camı sarardı,vs.Ama yeni motorlarda bunları düzelttiler.
Ben Sym'nin reklamını yapmak için değil,doğru bildiğimi yazıyorum.Joyride'ı sattım ve yine yeni kasa Joyride alacaktım.Çünkü ben motoru kamyon gibi kullanan biriyim.Kitapçıyım ve o öndeki ayak boşluğu Joyride'da muhteşem.
Ama sonra Kymco'nun G-Dink yeni kasasını gördüm.Joyride'dan 5 beygir fazlası vardı ve tasarımı çok hoşuma gitmişti.Bir de bunu deneyeyim dedim ve aldım.Kymco'da kalite olarak Sym'den aşağı değil.İki yıldır kullanıyorum ve rutin bakımları dışında problem yaşamadım.Plastik kalitesini sorarsanız,Joyride'dan çok üstün,ama Joymax bir Joyride değil.Ben hiç düşünmeden Joymax alırdım.
x max e konforsuz diyenler şu yeni iron max modelini bi incelesinler,sele konforu arttirilmis diyorlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)