Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Suzuki Burgman 200 2014 Debriyaj Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Arkadaşlar Selam,

    Eylül ayında suzuki burgman 200 aldım. 1800 km'de ön frende zayıflık ve kalkışta titreme şikayetlerinden servise gittim. Bana "ön fren balatamın tamamen bitmiş olduğunu, baskı balatamın da yanmış olduğunu" söylediler. Bunun normal olup olmadığını sorduğumda ise "kullanımdan kaynaklı olduğunu ve garanti kapsamına girmeyeceğini" söylediler. Şimdi 3500 km'deyim. Baskı balatam felaket durumda. Suzuki Türkiyeyi aradım, muhattap bulamadım, görüştüğüm kişiler yaşadığım sorunların kullanımdan kaynaklı olduğunu söyledi (motoru incelemeden, sorunun ne olduğunu anlamadan bu konuda nasıl ahkam kesebiliyorlar). Sonra servis beni geri aradı ve şikayetimden ötürü %50 indirimli tamir önerdi (kabul etmedim).

    Kendilerinde kusur yoksa niye bana %50 indirim önerdiler buna da anlam veremiyorum. Yani bu ürün ya fabrika çıkışından sorunludur, garanti kapsamında tamirini yaparsın; ya da kullanım kaynaklı sorunlar oluşur, garanti kapsamına girmez. Bu işin "hadi gel masrafın yarısı benden olsun" kısmına aklıma ermiyor.

    Konuyu Japonya'ya iletmek istiyorum, kontak bulamıyorum. Ayda bir servise gitmek zorunda kalacaktı isem çin malı alırdım ben. Zaten çok rabet gören bir ürün değil. Yani piyasada bu arızanın tekerrürnün gerçekleşmesini gözlemleyebilecek kadar çok 2014 burgman 200 yok.

    Aşağıdaki sayfanın alt kısmındaki yorumlarda, biri baskı balatası ile ilgili konuyu az çok açıklayan bir yorumda bulunmuş.
    https://rideapart.com/articles/2014-...urgman-200-abs

    Özetle şöyle demişler :

    insanları faka bastıran tek olay dabriyaj kavraması. 3500 civarında, yüksek devirlerde olduğu gibi temiz kavrama yapmıyor. Kalkışlarda çok fazla tereddütte (yarım kavramada) kalıyor. Bu da balatanın daha fazl sürtünmesine, daha çok ısınmasına, yanmasına, kalkışlarda balata gıcırtısı sesinin çıkmasına, sert kavramalara sebep oluyor (eminim ki bunun nasıl bir çöküşe gittiğini anladınız). Anahtar nokta, kalkışlarda 4000 devire direk çıkıp debriyaj tam kavrayana kadar o devirde kalmak. Tam kavramadan sonra 2700 devire düşene dek kavrama tam olacak.
    Buna ek olarak, benzer bir sıkıntı 2007'de Burgman AH400'lerde de yaşanmış. Tüm burgmanların baskı balatası değiştirilmiş. Benzer bir senaryonun yaşanabileceğini tahmin ediyorum.

    Daha fazla Km yapmamak için burgman'ı yatırıyorum. Bu sorun çözülünce satıcam. Bundan sonra da suzukiyle de hayatta işim olmaz. Soğumamın sebebi sorun çıkması değil, soruna karşı olan tepkileri. Beklediğim cevap: "sizi şu servise yönlendirelim, motorunu incelensin buna göre durumu değerlendirelim, sonuçtan memnun kalmazsanız inceleme sonuçlarını suzuki japonyaya gönderelim."

    Buna ek olaram bir burgman 200 sahibiyle daha konuştum. Benim baskı balatası sorunum başlangıcını yaşıyor (kalkışlarda balatadan ötme sesi geliyormuş). Benim de baskı balatamdaki sorun böyle başladı. Sonrasında kalkışlarda titreme ile devam etti. Baskı balata sorunu kronik bir arıza olmasından şüphe ediyorum. Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim.

    Motordan ve markadan inanılmaz soğudum. Bir haftadır telefonlar, mailler devam ediyor. Bu iş tamamlanınca satacak olmasam Dr. Pulley ürünleri sipariş edip kendim değiştirirdim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MavimantalitE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    YAMAHA X-CİTY
    Valla haklısın arkadaşım.. Muhattap olabileceğin biri çıkmıyo insanın karşısına.
    Uğraşmayacaksın gideceksin tüketici hakem heyetine çatır çatır hakkını alıyorlar..
    motorcu48 bunu beğendi.

  3. #3
    ersinisdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FJR 1300 AE / Honda NSS Forza 300 Abs
    Merhaba. Bende de 2014 modeli var ve ağırlıklı olarak çok kısa mesafede eşim ile kullanıyorum işe gidip gelme, market, bakırköyün ara kısa caddeleri vs. Şuanda 4300 km civarında. Kalkışlarda hiç sorun yok bunun sebebi yüksek devirde kalkması ancak bu da tabi ekstra benzin sarfiyatına neden oluyor.. Yalnız, yavaşlama sonrası yeniden gaz açmalarda veya adım adım akan trafikte gazı bırakıp ufak ufak açmalarda (5-10-15 km hızlarda) ani kavramalar nedeniyle silkeleme veya titreme oluyor özellikle soğuk havalarda motor ısınmamışken.. Uzun süre kullanımda bu sıkıntılar kayboluyor. Varyatörden gelen tuhaf veya değişik bir ses duymadım şimdiye kadar.
    Ben de genel olarak çok memnun kalmadım lastiklerin küçük ve fabrika çıkış naylon olması dezavantaj (ıslak zeminde felaket kayıyor) ve yakıt fazla gibi. Artıları geniş ve alçak sele, otoyolda göstergede 140 km'ye kadar çıkıyor ve uzun süre 15-20dk aynı hızda kaldığım oldu. (Kadran 140km iken GPSde 131km ölçtüm). Ayrıca 100-110 km üzeri hızlarda bile sarsılma titreşim gibi sorunlar yok küçük motor için güven verici.
    Geçen sene çok kararsız kaldım SYM Joy Max 250i mi alsam burgman 200 mü alsam diye. Hadi Burgman iyidir 10 sene kullanırım dedim aldım ama iyi mi ettim hala kararsız olduğum durumlar oluyor.. Önceden Xciting 250i vardı ondaki varyatör sorunu dillere destan zaten ki motordan soğumuştum ama 22000 km kullandım titreme dışında başka hiçbir problemi olmadı.. Kısaca 250 cc'ye kadar maxilerde varyatör titreşimi genel bir problem. Bazen satayım pcx 150 alayım veya deauville ile devam edeyim diyorum ama ona da şehir içi binilmiyor.
    Kazasız sürüşler

  4. #4

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr esd
    xcity ve x max varken başka 250 lik skutura bulaşmak hatadır
    efendy06 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Alıntı MavimantalitE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla haklısın arkadaşım.. Muhattap olabileceğin biri çıkmıyo insanın karşısına.
    Uğraşmayacaksın gideceksin tüketici hakem heyetine çatır çatır hakkını alıyorlar..
    İşi o boyuta sürüklemek istemiyordum açıkçası. ama görünüşe göre başka çarem kalmayacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

    Alıntı ersinisdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... Kalkışlarda hiç sorun yok bunun sebebi yüksek devirde kalkması ancak bu da tabi ekstra benzin sarfiyatına neden oluyor.. Yalnız, yavaşlama sonrası yeniden gaz açmalarda veya adım adım akan trafikte gazı bırakıp ufak ufak açmalarda (5-10-15 km hızlarda) ani kavramalar nedeniyle silkeleme veya titreme oluyor özellikle soğuk havalarda motor ısınmamışken.. Uzun süre kullanımda bu sıkıntılar kayboluyor. Varyatörden gelen tuhaf veya değişik bir ses duymadım şimdiye kadar. ...
    Tecrübeni paylaştığın için teşekkür ederim. O ufak silkeleme ve titremelerin uzun vadede aynı soruna yol açacağını düşünüyorum. Belki 10000 belki 15000 ama böyle başlıyor. Bilhassa ıslak, kaygan zeminde yüksek devirde kalkış yapmak tehlikeli olabiliyor.

    Fren balatasının 1800 km'de bitmesiyle de ilgili düşüncelerinizi de merak ediyorum. Bunun tamamen ayarsızlıktan olduğunu düşünüyorum. Şunu da belirteyim: Fren balatası değiştikten sonra yakıt tüketimim 4.8 L/100KM'den 3.8 L/100KM'ye düştü.

    Anlamadığım bir şey daha var. Dr. Pulley ürünleri, CVT (sürekli değişken vites) ile ilgili sorunları ciddi ölçüde çözüyor diye biliyorum. Bilya yerine kayan bilya ile çok ciddi fark oluşabiliyor. Üreticiler neden bu yöntemi kullanmıyor ki? (Olumsuz bir yanı mı var merak ediyorum)

  6. #6
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    görünüşe göre hala markanın ismiyle yürüyen, satış sonrası hizmet konusunda sürekli müşteriyi suçlayan mantalite devam ediyor.

    enteresan. Konunun takipçisiyim.

  7. #7
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Alıntı bbirsoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Selam,

    Eylül ayında suzuki burgman 200 aldım. 1800 km'de ön frende zayıflık ve kalkışta titreme şikayetlerinden servise gittim. Bana "ön fren balatamın tamamen bitmiş olduğunu, baskı balatamın da yanmış olduğunu" söylediler. Bunun normal olup olmadığını sorduğumda ise "kullanımdan kaynaklı olduğunu ve garanti kapsamına girmeyeceğini" söylediler. Şimdi 3500 km'deyim. Baskı balatam felaket durumda. Suzuki Türkiyeyi aradım, muhattap bulamadım, görüştüğüm kişiler yaşadığım sorunların kullanımdan kaynaklı olduğunu söyledi (motoru incelemeden, sorunun ne olduğunu anlamadan bu konuda nasıl ahkam kesebiliyorlar). Sonra servis beni geri aradı ve şikayetimden ötürü %50 indirimli tamir önerdi (kabul etmedim).

    Kendilerinde kusur yoksa niye bana %50 indirim önerdiler buna da anlam veremiyorum. Yani bu ürün ya fabrika çıkışından sorunludur, garanti kapsamında tamirini yaparsın; ya da kullanım kaynaklı sorunlar oluşur, garanti kapsamına girmez. Bu işin "hadi gel masrafın yarısı benden olsun" kısmına aklıma ermiyor.

    Konuyu Japonya'ya iletmek istiyorum, kontak bulamıyorum. Ayda bir servise gitmek zorunda kalacaktı isem çin malı alırdım ben. Zaten çok rabet gören bir ürün değil. Yani piyasada bu arızanın tekerrürnün gerçekleşmesini gözlemleyebilecek kadar çok 2014 burgman 200 yok.

    Aşağıdaki sayfanın alt kısmındaki yorumlarda, biri baskı balatası ile ilgili konuyu az çok açıklayan bir yorumda bulunmuş.
    https://rideapart.com/articles/2014-...urgman-200-abs

    Özetle şöyle demişler :



    Buna ek olarak, benzer bir sıkıntı 2007'de Burgman AH400'lerde de yaşanmış. Tüm burgmanların baskı balatası değiştirilmiş. Benzer bir senaryonun yaşanabileceğini tahmin ediyorum.

    Daha fazla Km yapmamak için burgman'ı yatırıyorum. Bu sorun çözülünce satıcam. Bundan sonra da suzukiyle de hayatta işim olmaz. Soğumamın sebebi sorun çıkması değil, soruna karşı olan tepkileri. Beklediğim cevap: "sizi şu servise yönlendirelim, motorunu incelensin buna göre durumu değerlendirelim, sonuçtan memnun kalmazsanız inceleme sonuçlarını suzuki japonyaya gönderelim."

    Buna ek olaram bir burgman 200 sahibiyle daha konuştum. Benim baskı balatası sorunum başlangıcını yaşıyor (kalkışlarda balatadan ötme sesi geliyormuş). Benim de baskı balatamdaki sorun böyle başladı. Sonrasında kalkışlarda titreme ile devam etti. Baskı balata sorunu kronik bir arıza olmasından şüphe ediyorum. Bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim.

    Motordan ve markadan inanılmaz soğudum. Bir haftadır telefonlar, mailler devam ediyor. Bu iş tamamlanınca satacak olmasam Dr. Pulley ürünleri sipariş edip kendim değiştirirdim.
    Son dönemlerde forumda sıkça 0 motosikletlerle ilgili şikayet başlıkları görüyorum / okuyorum.

    Genel şikayet konusu hep ortak; muhatap bulamama, arızanın - hatanın kullanıcıya yıkılmaya çalışması ya da servisin - bayinin - şirketin vs. umursamaz hatta terbiyesizce tavırları.

    İnsan ne yapacağını şaşırıyor; ikinci el alsan, km ile oynanmasıdır, kazasıdır, bakımsızlığıdır bir sürü vurdu kırdı.

    Sıfır alsan arkadaşımızın da yukarıda bahsettiği tür bir ton sıkıntı.

    Bütün bunlar ülkemizde "Gerçek" anlamda bir motosiklet piyasası olmadığına dair inancımı kuvvetlendiriyor.

    Saygılarımla.
    bbirsoz bunu beğendi.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  8. #8
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    henüz 2000 km olmamışken burgman 200 gibi bi makınanın böyle sıkıntılar vermesi garip ama kendim kullanmadan da bişey diyemem. eğer bütçeniz varsa satıp forza alın benim çok hoşuma gitti

  9. #9

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    henüz 2000 km olmamışken burgman 200 gibi bi makınanın böyle sıkıntılar vermesi garip ama kendim kullanmadan da bişey diyemem. eğer bütçeniz varsa satıp forza alın benim çok hoşuma gitti
    Bu sorunlar çözüldükten sonra satıp vitesli motor almayı planlıyorum. Kawasaki Z250SL ile TVS Apache RTR150 arasında kaldım.

  10. #10
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Bu konu vesilesiyle aklımdan burgman 200 ve xciting 250'yi çıkardım, hayırlı uğurlu olsun. Elimizde daelim s3, sym gts250 evo kaldi ki evo'ya da o kadar hevesli değilim.

    En iyisi cbf ile idare edip piyasayı takibe devam. Titreşim en nefret ettiğim şey çünkü, direkt motordan soğuyorum.

  11. #11
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    suzukinin parçaları kalitelidir bunun bu kadar kmde olmasının başka imkanı yok.suzuki nin gol yediği yer ise servislerdir çünkü kurumsallaşamamışlardır.bulunduğunuz yerdeki servis sıkıntı anlaşılan ,inanın başka servis olsa onu garantiye sayardı .koskoca burgman serisinin motoru böyle sorun yapmamalı

  12. #12
    ersinisdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FJR 1300 AE / Honda NSS Forza 300 Abs
    Alıntı bbirsoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Tecrübeni paylaştığın için teşekkür ederim. O ufak silkeleme ve titremelerin uzun vadede aynı soruna yol açacağını düşünüyorum. Belki 10000 belki 15000 ama böyle başlıyor. Bilhassa ıslak, kaygan zeminde yüksek devirde kalkış yapmak tehlikeli olabiliyor.

    Fren balatasının 1800 km'de bitmesiyle de ilgili düşüncelerinizi de merak ediyorum. Bunun tamamen ayarsızlıktan olduğunu düşünüyorum. Şunu da belirteyim: Fren balatası değiştikten sonra yakıt tüketimim 4.8 L/100KM'den 3.8 L/100KM'ye düştü.

    Anlamadığım bir şey daha var. Dr. Pulley ürünleri, CVT (sürekli değişken vites) ile ilgili sorunları ciddi ölçüde çözüyor diye biliyorum. Bilya yerine kayan bilya ile çok ciddi fark oluşabiliyor. Üreticiler neden bu yöntemi kullanmıyor ki? (Olumsuz bir yanı mı var merak ediyorum)
    Rica ederim.

    Ön frenle ilgili bir sıkıntım olmadı şimdiye kadar. Anladığım kadarıyla motorunda önceki balatalarının çabuk bitmesinin nedeni fren kaliperlerinin freni sıkıp bıraktığında diski sıkıştırması veya geri bırakmaması sonucu balatalarının sürekli diske yapışık kalması. Bu da motor hep frenli gibi gittiğinden fazla yakıt ve debriyajın da zorlanma nedeniyle yanmasına neden olmuş. Frendeki sıkıntı belki kaliperlerin içindeki pistonların kirli paslı tozlu veya üretim hatası nedeniyle gidip gelememesi nedeniyle sıkışması ya da fren yağ merkezinin arızalanması olabilir. Motorunu ilk çalıştırdığında biraz kullan ve ön freni az kullanmaya çalış ve bir yerde durup ön diskin sıcaklığına bak eğer çok sıcaksa aynı sorun vardır. Hafif ılık sıcak gibiyse fren kullanımını da göz önünde bulundurarak durum normal sayılabilir.

    Daha önce kymco agility 125, xciting 250i honda spacy motorlarını da kullandım. İstanbuldaki motosiklet servislerinin içinde en iyi Honda Esengül benim tecrübelerim sonucunda. Dolayısıyla sadece ve sadece hatta gerekirse tarzımı da değiştirmek kaydıyla (o markada aradığım segmentte motor olmaması nedeniyle) bundan sonra honda marka motosiklet almayı düşünürüm. Keza suzukinin servis hizmeti alakası ilgisi motosiklet satış sırasındaki tavırları umursamazca halleri nedeniyle burgmanı satıp pcx 150 almayı düşünüyorum.
    Özellikle ülkemizde hususi motosiklet kullanıcıları araçlarına genellikle özen ve önem gösteriyorlar hatta neredeyse servisler kadar tamir bakım vs konularında bilgililer. Bu yüzden servise veya satın almaya gidildiğinde kullanıcılar ilgi alaka bekliyor bu hassasiyeti anlayan, artist olmayan kazıklamaya çalışmayan adam gibi karşılayan 3. sınıf ağız ve tavırla iş yapmayan satış ve servisler motosiklet konusunda tercihleri çok etkiliyor.

  13. #13

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suzukinin parçaları kalitelidir bunun bu kadar kmde olmasının başka imkanı yok.suzuki nin gol yediği yer ise servislerdir çünkü kurumsallaşamamışlardır.bulunduğunuz yerdeki servis sıkıntı anlaşılan ,inanın başka servis olsa onu garantiye sayardı .koskoca burgman serisinin motoru böyle sorun yapmamalı
    Suzuki Türkiye'yi de arayıp derdimi anlattım. Onların da tepkisi farklı olmadı. "Bu sorunlar sadece kullanım hatasından oluşur" diyip geçtiler. Ben zaten o noktada suzukinin kalemini kırdım, satmaya karar verdim.

    Sonra Suzuki Japonya'ya yazdım konuyu (An itibariyle 4 gün önce, -saat farkına göre 2 iş günü- önce). Ordan da henüz cevap gelmdi. O yüzden ne yapacağımı bilemiyorum. Farklı bir serviste şansımı denesem mi acaba? İstanbul'da hizmet kalitesi yüksek, müşteri memnuniyetine önem veren, kurumsal ve ciddi çalışan bir suzuki yetkili servisi önerebilir misiniz?

  14. #14
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    zamanında honda ps150 kullanırken onunda alır almaz bebriyaj balatası kalkışta gacur gucur ses yapıyordu bende servise şikayet söyledim ilgilenmediler honda türkiyeye mesaj attım aradılar ama teselli edercesine konuştular o yuzden o duyduyu bilirim bende bidaha dedim honda almam . haklısınız ne desenizde bana kalırsada istanbulda başka bir servisle konusup en azından şansnızı deneyin

  15. #15
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı bbirsoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki Türkiye'yi de arayıp derdimi anlattım. Onların da tepkisi farklı olmadı. "Bu sorunlar sadece kullanım hatasından oluşur" diyip geçtiler. Ben zaten o noktada suzukinin kalemini kırdım, satmaya karar verdim.

    Sonra Suzuki Japonya'ya yazdım konuyu (An itibariyle 4 gün önce, -saat farkına göre 2 iş günü- önce). Ordan da henüz cevap gelmdi. O yüzden ne yapacağımı bilemiyorum. Farklı bir serviste şansımı denesem mi acaba? İstanbul'da hizmet kalitesi yüksek, müşteri memnuniyetine önem veren, kurumsal ve ciddi çalışan bir suzuki yetkili servisi önerebilir misiniz?
    Hocam şikayetvar'a da yazın. Bu sitede oldukça etkili, firmalar bu sitede kendileri ile ilgili şikayet olmaması için çaba harcıyorlar.
    https://www.sikayetvar.com/otomotiv/motosiklet

  16. #16

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Alıntı netwera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam şikayetvar'a da yazın. Bu sitede oldukça etkili, firmalar bu sitede kendileri ile ilgili şikayet olmaması için çaba harcıyorlar.
    https://www.sikayetvar.com/otomotiv/motosiklet
    Suzuki, şikayetvar.com'daki hiçbir soruna şu ana kadar geri dönüş yapmamış. Yazılan tüm şikayetler cevapsız bekliyor. Oraya yazmamın bana bir fayda sağlayacağını sanmıyorum.

    https://www.sikayetvar.com/suzuki

  17. #17
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı bbirsoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki, şikayetvar.com'daki hiçbir soruna şu ana kadar geri dönüş yapmamış. Yazılan tüm şikayetler cevapsız bekliyor. Oraya yazmamın bana bir fayda sağlayacağını sanmıyorum.

    https://www.sikayetvar.com/suzuki
    Bu siteyi gözardı etmeyiniz. Şikayetvar çoğu internet kullanıcısı için bir referans kaynağıdır. Adeta firmanın karnesidir burası. Toplam 24 şikayet var. Bir tanesi çözüme kavuşturulmuş, motosiklet ile ilgili hiç şikayet yok. Şikayetiniz çözüme kavuşmasa bile bu kötü tecrübenizi buraya yazarak, potansiyel suziki müşterilerine firmayla ilgili fikir edinmesi için yardımcı olursunuz.


  18. #18

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Bu sabah beni yetkili servisim aradı. Bana, arızanın garanti kapsamında değerlendirileceğini söyledi. "Ne değişti, ne oldu ki şimdi?" diye sordum. "Suzuki'den aradılar, ben bana söyleneni söylüyorum" dedi.

    Belki bu forumda konunun insanları etkileyip, markanın satış sonrası hakkında olumsuz düşüncelere girmesini engellemek içindir. Suzuki Japonya'ya yazmıştım, belki ordan direktif gelmiştir. Belki de sikayetvar.com'a yazdığım şikayetten ötürüdür. Ben de bu hafta içinde tüketici hakem heyetine gitmeyi planlıyordum. Onun yerinde motorumu servise götüreceğim.

    Eh şimdi...
    Bu olanlar benim markaya olan sarsılmış güvenimi toparladı mı? Hayır.
    Bir daha suzuki tercih eder miyim? Türkiye'de hayır.
    Bu iş bitince ben motorumu satacak mıyım? Evet.

    Yarın motorumu servise götüreceğim. Sonrasında yaşanacaklarla ilgili bilgileri de paylaşacağım.

    Kazasız sürüşler

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250
    güzel konu takip edeceğim. burgman 200 tercih listemde 2. sırada idi.

  20. #20

    Üyelik
    18 Ekim 2014
    Sayın bbirsoz;

    Bu başlığı açmanızdan, konu ile ilgili olarak gösterdiğiniz çabadan, bizleri yaşadığınız tüm bu süreçler konusunda bilgilendirmenizden ve tüm bunları yaparken sergilediğiniz üslubunuzdan dolayı; bu camianın gelişmesini ve daha iyi günler görmesini dileyen bir motorcu olarak ben şahsen size çok teşekkür ediyorum.

    İnşallah yaşadığınız sorunlar bir an önce hallolur ve herkes (kullanıcılar, sürücüler, üreticiler, distribütörler, bayiiler, servisler dahil olmak üzere) bu tecrübenizden olumlu bir ders çıkarır.
    flame1 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler