Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Maxi Scooter Önerisi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    x-max 2 tam kapalı kask ve ıvır-zıvır alır rahatlıkla
    Ben rahatlıkla 140 görüyorum tek kişi
    Ön cam alçak yükseltmek lazım ama


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı yeknet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    downtown 300 4 yıldır üretilmiyor nitekim yenisi de fiyat listesinde yok. bulduğunuz
    2.eller de çok pahalı gerçekten. Bunları satmak da zor, son sahibi olursunuz, servis konusunu iyi düşünün, bir yedek parça için 3 ay bekleyen var.
    Ozaman ya Burgman 200 ya da Xmax 250 ye bakcaz üretimi durdu ise o iş yaş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    x-max 2 tam kapalı kask ve ıvır-zıvır alır rahatlıkla

    Ben rahatlıkla 140 görüyorum tek kişi
    Ön cam alçak yükseltmek lazım ama
    Bugün Burgman 200 ü görmeye gittim tekrar.
    Bagaji devasa 2 tam kask bi canta vs sığar birde xmax a bakayım yarın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.eli daha rahat olduğundan xmax250 derim

    sürüşü daha rahat olduğundan ise burgman 200 derim

    yada burgman 400 satıyorum, onu verelim
    Hocam özel mesaj atamadim mobil den.

    Bir sorum olacaktı.

    125 duke dan sonra burgman 400 u sürebilir miyim?
    Ağırlık cok mu gelir?
    Bende 100kiloyum.

  3. #23
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı MotojeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam özel mesaj atamadim mobil den.

    Bir sorum olacaktı.

    125 duke dan sonra burgman 400 u sürebilir miyim?
    Ağırlık cok mu gelir?
    Bende 100kiloyum.
    rahat sürersin. 200kg olmasına rağmen alçak bir motor olduğu için ağırlık merkezi yere yakın, tutması filan rahat. ama tabiki ilk sürüşünde düşük süratte trafikte aralara girerken acemilik çekebilirsin. gerçi 100 kg imişsin, kolların benden kuvvetlidir, çok sıkıntı yaşamazsın.
    Motor ise her türlü ağırlığı çeker. Kardeşim 110kg, onunla yola çıkıyorum bazen. Misal geçen sene edirneye giderken ben ve kardeşim (80+110) ve eşyamız vs varken 140-150 ile temde rahat bir sürüş yaptım.
    Durum budur. Aradığın motor burgman, ben diyorum sana
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  4. #24
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rahat sürersin. 200kg olmasına rağmen alçak bir motor olduğu için ağırlık
    merkezi yere yakın, tutması filan rahat. ama tabiki ilk sürüşünde düşük süratte trafikte aralara girerken acemilik çekebilirsin. gerçi 100 kg imişsin, kolların benden kuvvetlidir, çok sıkıntı yaşamazsın.
    Motor ise her türlü ağırlığı çeker. Kardeşim 110kg, onunla yola çıkıyorum bazen. Misal geçen sene edirneye giderken ben ve kardeşim (80+110) ve eşyamız vs varken 140-150 ile temde rahat bir sürüş yaptım.
    Durum budur. Aradığın motor burgman, ben diyorum sana
    Son soru rahatsiz etmem bidaha.
    Ortalam 3.27- 4.10 litre yakyomus dogru mu?(evet ise cok iyi)
    Ve ben bassam da bassam otoyolda 160 170 ile yani son yukte maks kac litre yakar?

    Ve 2007 Model K7 yazyo 27.000km de
    bu yağ yakma sorunu olmayan serisi değil mi?

    Son olarak suzuki servisleri yaygin antalya da ama yedek parça ne durm cok mu pahali?

  5. #25
    ersinisdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FJR 1300 AE / Honda NSS Forza 300 Abs
    Şehir içinde daha önce maxi olarak xciting 250i kullandım ve şuanda da yeni kasa burgman 200 (abs olmayan modeli) kullanıyorum. Burgman çok rahat bir motor ve dengesi iyi. Kombine fren yok ama frenleme yeterli. Ben aldığımda abs lisi yoktu mecbur bunu aldım. 2015 yaz öncesi kymconun ne olacağı belli değil 2. el motora o paraları vermeni tavsiye etmem. Burgmanın periyodik bakımları 5000km aralığında bu da önemli. Burgman veya xmax al satışında sorun yaşamazsın ola ki memnun kalmazsan. Burgmanın hızlanması xciting kadar iyi diyebilirim. Son hız 145 civarı. Selesi ve amortisörleri xmax a göre çok rahat. şehir içi artçılı kullanımda ortalama tüketim 100km de 3,8lt yi geçmez. Özetle hangisi içine siniyorsa onu al. Hayırlısı olsun. Kazasız sürüşler.

  6. #26
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı ersinisdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içinde daha önce maxi olarak xciting 250i kullandım ve şuanda da yeni kasa burgman 200 (abs olmayan modeli) kullanıyorum. Burgman çok rahat bir motor ve dengesi iyi. Kombine fren yok ama frenleme yeterli. Ben aldığımda abs lisi yoktu mecbur bunu aldım. 2015 yaz öncesi kymconun ne olacağı belli değil 2. el motora o paraları vermeni tavsiye etmem. Burgmanın periyodik bakımları 5000km aralığında bu da önemli. Burgman veya xmax al satışında sorun yaşamazsın ola ki memnun kalmazsan. Burgmanın hızlanması xciting kadar iyi diyebilirim. Son hız 145 civarı. Selesi ve amortisörleri xmax a göre çok rahat. şehir içi artçılı kullanımda ortalama tüketim 100km de 3,8lt yi geçmez. Özetle hangisi içine siniyorsa onu al. Hayırlısı olsun. Kazasız sürüşler.
    Hocam düşündüm taşındım
    2007 model Suzuki Burgman 400 K7 almaya karar verdim
    27.000km de cok güzel durumda.

    Yani 200 luge vereceğim paradan daha az ve 400 lük mantıklı geldi bana.

  7. #27
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı MotojeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son soru rahatsiz etmem bidaha.
    Ortalam 3.27- 4.10 litre yakyomus dogru mu?(evet ise cok iyi)
    Ve ben bassam da bassam otoyolda 160 170 ile yani son yukte maks kac litre yakar?

    Ve 2007 Model K7 yazyo 27.000km de
    bu yağ yakma sorunu olmayan serisi değil mi?

    Son olarak suzuki servisleri yaygin antalya da ama yedek parça ne durm cok mu pahali?
    İstediğin zaman rahatsız edebilirsin, sıkıntı yok

    Yakıt tüketimi kullanıma ve motorun durumuna bağlı.
    Misal çok sakin sürüş ile kocaeliye gittim, 2,9lt yakmıştım.
    Yine aynı yolda 170 ile gittiğimde eğilip kmyi sıfırladım anlık tüketimi görmek için, 6,5lt yazmıştı.
    Benim sürüşlerimde ise ortalama 4,1lt yakıyor ama istanbulda trafik durumu malum. Trafik olmayan bir şehirde 4litreyi geçmez.

    160ı görebilirsin ama standart donanımla 170e çıkmaz çünkü devir kesiciye giriyor (9000-9500devir civarı) İptal edilme şansı varsa (tavsiye etmem) daha yüksek süratlere çıkabilir.

    Yağ yakma sorunu 2006 öncesi modellerinde idi, yeni motorlarda yok

    Yedek parça istanbulda da yok, sipariş ile japonyadan getiriliyor 10-15günde.
    Ama bazı parçaları kendin daha ucuza ve kısa sürede haledebilisin. Misal kayış siparişi vermiştim , 400 lira verip 2 hafta bekledim, motorun orjinali mitsuboshi markaymış. Türkiyede zaten satılıyor 240tlye. Gibi...
    Granajları ise pahalı, kırayım deme. Gerçi bu sınıftaki tüm scooterlar böyle.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

    Alıntı MotojeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam düşündüm taşındım
    2007 model Suzuki Burgman 400 K7 almaya karar verdim
    27.000km de cok güzel durumda.

    Yani 200 luge vereceğim paradan daha az ve 400 lük mantıklı geldi bana.
    Karar verdiysen ne güzel ama dikkat et 2.elden üçkağıtçılar çıkabiliyor. Ki ben motorumu aldığımda kazık yemiştim, ertesi gün serviste farkettim, 1000tl gitti direk.
    Karar verdiğin motor 27000de ama önceki mesajda yazdığım gibi kritik bir kilometrede. Kayış değişim zamanı gelmiş, arka balata da bitmeye yaklaşmıştır. Sırf ikisi işçilik ile 1000tlyi bulur. Balata, lastik vs dikkat edesin.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  8. #28
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    xevo 400 kullanıyorum geçen hafta 1 günlüğüne de olsa x max 250 kullandım, 80km hızdan sonra ''abi noolur yapma'' der gibiydi bahsettiğiniz hızlara ulaşır ulaşmasına da kaç saat de bilemiyorum. Amacınız o hızlar ise bence hacminizi biraz büyütün.Ayrıca Suzuki kötü demem elbette ama, burgman kullanıcılarının oturuş pozizyonu bana biraz rahatsız geliyor. Sanırım yine scoother alacak olsam İtalyan alırım özellikle x9,x8 ve x evo da endro da oturuyormuş gibisin.
    ibooo bunu beğendi.

  9. #29
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Karar verdiysen ne güzel ama dikkat et 2.elden üçkağıtçılar çıkabiliyor. Ki ben motorumu aldığımda kazık yemiştim, ertesi gün serviste farkettim, 1000tl gitti direk.
    Karar verdiğin motor 27000de ama önceki mesajda yazdığım gibi kritik bir kilometrede. Kayış değişim zamanı gelmiş, arka balata da bitmeye yaklaşmıştır. Sırf ikisi işçilik ile 1000tlyi bulur. Balata, lastik vs dikkat edesin.

    Şimdi bir anda soğdum valla burgman 400 den. Çünkü ilan 7 aylık aşağı yukarı yani 30bini geçmiştir motor.
    Kayış da balata da dıştan ne kadar incelesem de görülmez.

    Bak ben sırf benden sonraki alıcı masraf yapmasin diye 125 duke a 0 lastik takımı(Diablo rosso 2 775TL)
    0 zincir ve dişli (420TL)ve 0 ön arka balata (165TL) taktım.

  10. #30
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı MotojeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak ben sırf benden sonraki alıcı masraf yapmasin diye 125 duke a 0 lastik takımı(Diablo rosso 2 775TL)
    0 zincir ve dişli (420TL)ve 0 ön arka balata (165TL) taktım.
    helal olsun valla. umarım yakında memleketimin herkesten ileri zekalı uyanık alıcıları pişman etmez seni

    x-max 400 düşünmüyor musun? bana da o makine çok mantıklı geliyor son zamanlarda
    Heil Spellcheck

  11. #31
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı MotojeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi bir anda soğdum valla burgman 400 den. Çünkü ilan 7 aylık aşağı yukarı yani 30bini geçmiştir motor.
    Kayış da balata da dıştan ne kadar incelesem de görülmez.

    Bak ben sırf benden sonraki alıcı masraf yapmasin diye 125 duke a 0 lastik takımı(Diablo rosso 2 775TL)
    0 zincir ve dişli (420TL)ve 0 ön arka balata (165TL) taktım.
    herkes onu düşünmüyor işte. bende normalde idare edeceğim sorunları motorum satılıkta olduğu için hemen giderdim alan kişi masraf etmesin, arkamdan sövmesin diye.

    burgmandan soğumana gerek yok ama alacağın motora dikkat etmelisin. satıcıya sorabilirsin değiştimi diye. değişmedi diyorsa sıkıntı yok, değişti diyorsa da orjinal parça sadece yetkili serviste oluyor ve kayıt tutuyorlar. plakadan sorabilirsin.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  12. #32
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    helal olsun valla. umarım yakında memleketimin herkesten ileri zekalı uyanık alıcıları pişman etmez seni

    x-max 400 düşünmüyor musun? bana da o makine çok mantıklı geliyor son zamanlarda
    22 yaşındayım benim yasimdakiler genelde aman motor sekil olsun da isterse cöpten olsun der.
    Bende sekil bisi istemiştim 125 duke aldm kullandm ama şimdi büyütme vakti ve bana en mantikli seçenek Maxiscooter geldi.
    Artk Şekil değil omurluk motor lazm
    Bagaj Kapasitesi olsun yüksek cc olsun rahat olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:32 ----------

    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkes onu düşünmüyor işte. bende normalde idare edeceğim sorunları motorum satılıkta olduğu için hemen giderdim alan kişi masraf etmesin, arkamdan sövmesin diye.

    burgmandan soğumana gerek yok ama alacağın motora dikkat etmelisin. satıcıya sorabilirsin değiştimi diye. değişmedi diyorsa sıkıntı yok, değişti diyorsa da orjinal parça sadece yetkili serviste oluyor ve kayıt tutuyorlar. plakadan sorabilirsin.
    2003 Model Burgman 650 Abs buldum 11.000 e aşırı temiz duruyor
    araba gibi maşallah.
    Bu model hakkinda ne düşünürsünüz?

  13. #33
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstediğin zaman rahatsız edebilirsin, sıkıntı yok

    Yakıt tüketimi kullanıma ve motorun durumuna bağlı.
    Misal çok sakin sürüş ile kocaeliye gittim, 2,9lt yakmıştım.
    Yine aynı yolda 170 ile gittiğimde eğilip kmyi sıfırladım anlık tüketimi görmek için, 6,5lt yazmıştı.
    Benim sürüşlerimde ise ortalama 4,1lt yakıyor ama istanbulda trafik durumu malum. Trafik olmayan bir şehirde 4litreyi geçmez.

    160ı görebilirsin ama standart donanımla 170e çıkmaz çünkü devir kesiciye giriyor (9000-9500devir civarı) İptal edilme şansı varsa (tavsiye etmem) daha yüksek süratlere çıkabilir.

    Yağ yakma sorunu 2006 öncesi modellerinde idi, yeni motorlarda yok

    Yedek parça istanbulda da yok, sipariş ile japonyadan getiriliyor 10-15günde.
    Ama bazı parçaları kendin daha ucuza ve kısa sürede haledebilisin. Misal kayış siparişi vermiştim , 400 lira verip 2 hafta bekledim, motorun orjinali mitsuboshi markaymış. Türkiyede zaten satılıyor 240tlye. Gibi...
    Granajları ise pahalı, kırayım deme. Gerçi bu sınıftaki tüm scooterlar böyle.

    http://img21.imageshack.us/img21/723/190120131397.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------



    Karar verdiysen ne güzel ama dikkat et 2.elden üçkağıtçılar çıkabiliyor. Ki ben motorumu aldığımda kazık yemiştim, ertesi gün serviste farkettim, 1000tl gitti direk.
    Karar verdiğin motor 27000de ama önceki mesajda yazdığım gibi kritik bir kilometrede. Kayış değişim zamanı gelmiş, arka balata da bitmeye yaklaşmıştır. Sırf ikisi işçilik ile 1000tlyi bulur. Balata, lastik vs dikkat edesin.
    Herşey iyi güzelde bir balata ve bir kayış 1000 TL tutarsa ben o zaman o işten vazgecerim.Bu nedir ya bu ülkede motorcu olmak çok zor.

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250
    kayış 200-250TL, fren balatası da taş çatlasa 50-60TL birşey. Tabi ıvır zıvır ve kol! servis ücreti eklenince 1000TL ya kadar dayanabilir.
    Fazla büyük cc lere bakma bence 250cc gayet yeterli, 400cc 650cc bunlar uzun yol motorları, şehir içi manevra kabiliyeti zayıf ağır makineler. Üstelik yakıtı da düşünün. 140km/h hızla gitmek zaten yasak, 250cc alın mutlu mesut kullanın.
    drtayfun bunu beğendi.

  15. #35
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    [QUOTE=RunemagicK;3444559]İstediğin zaman rahatsız edebilirsin, sıkın tı yok

    Yakıt tüketimi kullanıma ve motorun durumuna bağlı.
    Hocam scooter maxi scooter konusunda bilginiz var.

    Bugün 2012 Model 12.000Km de
    Peugeot Geopolis 400 buldum üstelik
    motosiklet mağazasından satılık

    Fiyat 10.000 TL ama işin pazarligi da var.
    Arkasında 46 litre canta var onu görünce zaten korktum acaba bagaj küçük mu diye?

    Siz bilirmisiniz Bu scooteri?
    iyimidir?

  16. #36
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    [QUOTE=MotojeN;3445201]
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstediğin zaman rahatsız edebilirsin, sıkın tı yok

    Yakıt tüketimi kullanıma ve motorun durumuna bağlı.
    Hocam scooter maxi scooter konusunda bilginiz var.

    Bugün 2012 Model 12.000Km de
    Peugeot Geopolis 400 buldum üstelik
    motosiklet mağazasından satılık

    Fiyat 10.000 TL ama işin pazarligi da var.
    Arkasında 46 litre canta var onu görünce zaten korktum acaba bagaj küçük mu diye?

    Siz bilirmisiniz Bu scooteri?
    iyimidir?
    hiç bilmiyorum o scooterı, birşey diyemeyeceğim
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  17. #37
    kırıkkrank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2014
    Şehir
    Maslak
    Motosikleti
    Xmax 250
    Geçen sene burgman 200 aldım. Bu sene sattım xmax 250 aldım. Kısaca karşılaştıracak olursam

    - Konfor konusunda Burgman 200 (abilerine benzemese bile) xmax tan üstün.
    - Servis ücretleri konusunda yarışırlar. Xmax in bir dezavantajı 3.000 de bir bakıma girmesi. Daha yeni aldım ama öğrendiğim kadarı ile birde şanzıman yağı mı, diferansiyel yağımı ne varmış değişen. 250 ml birşey. Burgmanda öle bişey duymadım.
    -Hızlanma konusunda herkesin uçtuğunu düşünüyorum. 200 lük burgman 120 den sonra (ki o da rampa aşağı) gitmiyor. Bildiğin gitmiyor. Xmax i daha bugün aldım o sebeple son hızından emin değilim ama burgmandan 1 çıt daha iyidir. Sabah servise gittiğimde ordaki görevli 145-150 km/h hızlara rahat ulaştığını söylesede külliyen yalan. Bu motorlarda o hızlar hayırlı iş değil. Çıkmasın zaten, ve çıkamazda. Deneyi.p görecem.
    - Xmax çok daha yakışıklı. Ama saçmalıkları var. Torpidode çakmak gözü yok. 170 tl istiyolar. Bacakların sürekli rüzgar alıyo, koruma sordum 430 tl diyolar. Orjinal çanta 1.200 TL. E bunlarda da hani givi alayım takayım diyemiyorsun, orjinal daha şık.
    Ama burgmanda al 50 lt lik lkappa, givi çanta, 10 numara yakışıklıda duruyor.

    - Sele yüksekliğini okumuştum ama bu boyutta olacağını düşünmemiştim. 180 boyum var, neredeyse parmak uçlarımla duruyorum. 170 olanlar nasıl kullanıyor çözemedim. Ki motoru aldığım kişi benden kısaydı. Belkide burgmandan sonra bana tuhaf gelmi alışamadım. Ama burgman sele ve oturma poziyonu olarak çok çok çok daha rahatmış.
    - 2014 model olanda da kafaya rüzgar gelmesini engelleyememişler, korumalı bir cam almak şart, yine masraf.... Burgmanda böyle dertlerin olmaz. 10 numara korur.
    - Göstergeler, malzeme vs. daha bi kaliteli ve şık duruyor, daha pahalı duruyor. Yol bilgisayarında bir çok bilgi ve seçenek var. Özellikleri daha iyi. xmax in bagajı burgmandan büyük gibi duruyordu ama çokta fark yokmuş aslında. Hatta bazı şeyleri burgmanla daha rahat taşırsınız.
    - Yakıt olarak aynıdır diye tahmin ediyorum. Burgman 3.5 lt yakardı.
    - Parça tedariği konusunda 2 side aynıdır heralde. Zira ben suzukide 3 ay parça beklediğimi bilirim. Hiç unutmam.
    - Lastiklerin xmax te 1 er inc büyük olması bir avantaj.
    Sorular olursa cevaplarım.

    Sayg.

  18. #38
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı kırıkkrank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen sene burgman 200 aldım. Bu sene sattım xmax 250 aldım. Kısaca
    karşılaştıracak olursam

    - Konfor konusunda Burgman 200 (abilerine benzemese bile) xmax tan üstün.
    - Servis ücretleri konusunda yarışırlar. Xmax in bir dezavantajı 3.000 de bir bakıma girmesi. Daha yeni aldım ama öğrendiğim kadarı ile birde şanzıman yağı mı, diferansiyel yağımı ne varmış değişen. 250 ml birşey. Burgmanda öle bişey duymadım.
    -Hızlanma konusunda herkesin uçtuğunu düşünüyorum. 200 lük burgman 120 den sonra (ki o da rampa aşağı) gitmiyor. Bildiğin gitmiyor. Xmax i daha bugün aldım o sebeple son hızından emin değilim ama burgmandan 1 çıt daha iyidir. Sabah servise gittiğimde ordaki görevli 145-150 km/h hızlara rahat ulaştığını söylesede külliyen yalan. Bu motorlarda o hızlar hayırlı iş değil. Çıkmasın zaten, ve çıkamazda. Deneyi.p görecem.
    - Xmax çok daha yakışıklı. Ama saçmalıkları var. Torpidode çakmak gözü yok. 170 tl istiyolar. Bacakların sürekli rüzgar alıyo, koruma sordum 430 tl diyolar. Orjinal çanta 1.200 TL. E bunlarda da hani givi alayım takayım diyemiyorsun, orjinal daha şık.
    Ama burgmanda al 50 lt lik lkappa, givi çanta, 10 numara yakışıklıda duruyor.

    - Sele yüksekliğini okumuştum ama bu boyutta olacağını düşünmemiştim. 180 boyum var, neredeyse parmak uçlarımla duruyorum. 170 olanlar nasıl kullanıyor çözemedim. Ki motoru aldığım kişi benden kısaydı. Belkide burgmandan sonra bana tuhaf gelmi alışamadım. Ama burgman sele ve oturma poziyonu olarak çok çok çok daha rahatmış.
    - 2014 model olanda da kafaya rüzgar gelmesini engelleyememişler, korumalı bir cam almak şart, yine masraf.... Burgmanda böyle dertlerin olmaz. 10 numara korur.
    - Göstergeler, malzeme vs. daha bi kaliteli ve şık duruyor, daha pahalı duruyor. Yol bilgisayarında bir çok bilgi ve seçenek var. Özellikleri daha iyi. xmax in bagajı burgmandan büyük gibi duruyordu ama çokta fark yokmuş aslında. Hatta bazı şeyleri burgmanla daha rahat taşırsınız.
    - Yakıt olarak aynıdır diye tahmin ediyorum. Burgman 3.5 lt yakardı.
    - Parça tedariği konusunda 2 side aynıdır heralde. Zira ben suzukide 3 ay parça beklediğimi bilirim. Hiç unutmam.
    - Lastiklerin xmax te 1 er inc büyük olması bir avantaj.
    Sorular olursa cevaplarım.

    Sayg.
    Benim anladigim Xmax hem pahali hem olmazsa olmaz lar yok(cakmaklik bacak koruması vs)bundan dolayi da 14bin e aldığın ile kalmayip masraf yapman gerkyo.
    3000km de bir servis zaten tam saçmalık.
    KTM sürücüsü oalrak ben 10bin km de 1 servise giderrken bu olay benim zoruma gider açıkçası çünkü 3000km de 1 servis demek masraf üstü masraf demek.
    Burgman da ise 100kmh anca görerim
    anladigim kadar.

    Ozaman tek secenek kaldi o da 2.el 12binkm de 2012 model Peugeot Geopolis 400 (46litre arka canta dahil)
    Fiyati 10.000 tl bu aralar onu araştıryorum kullananlar çok memnun ama onda da tek sıkıntı koltuk altı bagaj küçük.

    Ya da 2. secenek 2.el 2007 Model Burgman 400

    Burgman 200 u zaten eledim bana hız yapabilen bir alet lazim hız tutkunu değilim yanlış anlamayın.
    Ama otoyolda giderken kendimi kedilerden kaçan uyuz bir fare gibi hissetmemem için zorlanmadan 150 160 gören bir scooter lazım.
    Hem Geopolis 400 hemde Burgman 400 bu konuda çok iyi
    ama Burgman Peugeot dan daha ağır yani baya ağır ve bu demek Peugeot daha ekonomik benzin konusunda.

    Tek sorun karar vermek
    2012 model Peugeot Geopolis 400 mü(ki tertemiz ve motosiklet mağazasından)

    2007 model Burgman 400 mü?

  19. #39
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı MotojeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM sürücüsü oalrak ben 10bin km de 1 servise giderrken bu olay benim zoruma gider açıkçası çünkü 3000km de 1 servis demek masraf üstü masraf demek.
    O konuda yanlışın olmadığına emin misin? dük200lerde 5000de 1 çünkü bakım.
    Ayrıca KTM'nin sık yediği bi halt, model yılları ilerledikçe artan bakım aralıkları, şöyle ki; benim 2012 dük 200 dediğim gibi 5k kmde 1 bakım isterken 2013 dük 200 7500kmde 1 bakım istiyordu. 2014de 10k km olmuş olabilir veya 2015lere ömür boyu aynı yağı kullanın diyebilirler

    kendi motorunun modeline göre kitapçıktan kontrol etmişsindir umarım.

    bu arada ben de inceden scoot bakınıyorum fikirsel olarak. x-max400 fena fikir gibi değildi ama yukarıdaki karşılaştırma itibariyle şaşkınım.
    neyse konuyu takipteyim

  20. #40

    Üyelik
    08 Ağustos 2014
    Ben piaggio xevo ların 2014 kasalarının tipini çok seviyorum. Özellikle ön kasa çok spor ve şekil duruyor.
    Suzuki Burgman'lar nedense bana çok tombul geliyor. Japon balığı gibi şişman duruyor
    Yamaha X-Max ta çok popüler ve tutan bir seri. Denenebilir bence. İkinci eli de hareketli beğenmezseniz kolaylıkla satabilirsiniz.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)