Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

SYM GTS Evo 250i *Detaylı İnceleme ( Yeni Motorum )

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Merhaba

    Yeni motorum Sym evo 250i ile ilgili tüm bildiklerimi referans olması açısından sizlerle paylaşmak istedim


    Öncelikle bu 3. motorum..

    ilk motorum Mondial 150 HS ( scooter ) yaklaşık 5000 km kullandım. 2 kere yolda kaldımşehir içinden hiç çıkmadım
    ikinci motorum Honda cbf150 yaklaşık 10.000 km kullandım. Tekirdağdan Ankara, birkaç kez Kocaeli, Erikli sahil ve trakya bölgesini neredeyse tamamını gezdim.
    üçüncü motorum bahsettiğim sym gts evo.. yaklaşık 20 gün önce aldım şu an 3000 km de. Tatilimi bu motorla geçirdik eşim ile.

    Önce bundan bahsetmek istedim çünkü evo 250i motorumu hangi göz ile ne kadar tecrübe ile anlatacağımı bilin istedim..

    Öncelik ile bende herkes gibi Dealim S3 ile bu motor arası gidip geldim.. Bayiye gittiğimde iki motordan da tam da istediğim renk beyaz vardı.
    iki motorun da üstüne oturdum.. tabi önce eşime sordum hangisi diye Evo dedi. üstüne ikimizde oturup baktık. benim boy 1.96 olması sebebi ile S3 biraz küçük kaldı..
    ordan -1 aldı. anahtarsız çalıştırma özelliği çok iyi ama saygıdeğer dostum Mehmet'in ( permatiq59 ) yağmur yağar birşey olur bozulursa kaldın yolda demesi geldi aklıma hep
    ve sereye hocamın kalitesiz malzeme kullanmış demesi geldi. Gerçekten de öyle göründü gözüme.. Tabi bu tamami ile zevk meselesi. Sonra evoya geçtik. oo süper.. evet bana yine
    kısa geldi fakat diğerine göre çok daha iyi idi. Öncelikle eşime sordum nasıl rahat mı. çok iyi falan dedi. (CBF 150 ye göre kıyaslıyor ) Tamam dedik olsun.anlaştık. aldık.
    Fatura annemin üzerine oldu Plaka da 06 oldu.. oooh misss

    (resimli olarak anlatmak istemedim. resim olayında hiçbir detay görünmüyor. ben yazayım siz inceleyin daha iyi olur kanımca )
    Bayinin önüne durdu motor. Beyaz..parlıyor maşallah. ilk defa sıfır birşeyim oldu ( sıfır almaya hep karşıyımdır..neyse bu konu başka bir konu )
    Aküsü konuldu. Benzin konuldu. çalıştırdık. Öncelik ile ilk dikkatimi çeken bagajın geniş olması..ve açtığın zaman durması. yani kapanmasın diye tek el mesgul etmemesi.
    tabiki öndeki beyaz ledler. Mükemmel. ve benzin depo kapağının kontak yerinden açılabilmesi. motoru stop etmeden dörtlüleri yaktığımızda ve stop edip anahtarı çıkarttığımızda
    yanmaya devam etmesi . stop ettikten sonra dörtlü düğmesine basıldığında yanmaması. ve dörtlü yanıyor iken sinyan verildiğinde dörtlünün durup verilen sinyalin çalışması
    ve kombine frenler. yani arka freni sıktığımda %80 arka %20 ön fren tutuyor..bu gerçekten mükemmel işe yarıyor. stabrize yolda denedim sonuç mükemmel . ABS kadar olmasa da
    ona yakın diyebilirim.. ve kullanıcı koltuğunda sele sırt dayama yerinin ( koltuğun tam ortasında bulunan şey ) ayarlanabilir olması çok çok iyi. ben en arkaya çektim
    yine artçımın oturacağı yer benimkinden geniş oldu. çok iyi. artçı bindiğinde ayaklıkları açmakla uğraşmıyor. ayaklığın olduğu bölümde ufak bir düğme tarzı birşey var, bindiğinde ona basıyor
    ayağı ile tak açılıyor.
    bunlar mükemmel.
    benzin almaya gideceğim. bindim. eşimin sonra binmesini istedim.önce motorun huyuna suyuna bakacağım.bindim. tepkiler süper geldi bana..selesi bambaşka rahat.kendime boş bir yer buldum
    frenleri denedim 5 dk. gaz fren gaz fren.. zorlanmadım o kadar. hemen kavradım fren olayını. sonra düğmeler. aydınlatma süper. gayet geniş. hele hele uzun. sanki araba gibi kuvvetli
    sellektör verirken arabadan hiçbir farkı yok . neyse girdim petrole aldım benzimi vardım dükkan önüne..saat oldu 21:00. biz istanbuldayız. dönecez daha Tekirdağa ve
    hayatımda ilk defa yasal olmayan bir iş yapacağım. Plakasız yola çıkacağım eşim bindi. onunda 4-5 km turladık. yorumları

    -çok geniş koltuk
    -sarsmaması
    -arkanın yüksek olması, her yeri rahat görebilmesi ..eşimin ilk izlenimleri bunlar


    neyse. tekrar vardık dükkan önüne artık yola çıkacağız. ben önce babamla arkada araba ile. tın tın gidiyoruz. Tabi scooter bu. çukura bir giriyorum takur tukur sallıyor beni..
    alışamadım hala. cbf böyle değildi emiyordu çukuru sarsıntıyı. haa dedim scooter böyle ona göre kullanacağız. mesela düz yolda 80 km hız ile gidiyorum
    yolda yama var tak sallıyor sarsıyor beni. bu böyle olmaz dedim. Sözde otobana girmeyecez ama ben önden girdim. öttüre öttüre de geçtik.. otobanda süper. tam düz yol
    motoru bu. sarsıntıya çukura stabrize yola kesinlikle gelmez.

    80 km hızı geçmedim hiç..bu durumdaki izlenimler..gemi gibi hissetmem..çok iri rahat.. geniş. ayaklarımı istediğim yere koyabilmem. tepkime süper. aydınlatma, özellikle gösterge süper.
    hele hele çalıştırmadan ibre sonlanıyor sonra yerine geliyor ya bayılıyorum.5000 deviri geçmeden 80 80 geldim eve..tam 100 km.. biraz buralarda gezdim. tekrar yola çıktım..
    tekirdağ kocaeli yapacağım. çorludaki servis tam bir rezaletti. ayak bile basmadım..basmam da.. gittim istanbulda servisime..yan tarafı komple söktü.. bujime gerekli yerlere
    hava filtreme baktı..yağımı değiştirdi. 40 tl aldı.. çok iyi. işcilik alınmıyormuş ilk serviste.

    yağ değişti. bir nevi rodaj bitti sayılırdı.. çıktım otobana..aman Allah ımm.. bu nedir. 70-80 le giderken gazı hafifçe açıyorum mükemel hızlanma.. gidiyorum..bi bakıyorum
    hızım 120 olmuş..ne ara oldu. nasıl oldu.. bazı araçlar vardır hızı göstermez..aynı bu da öyle hızı göstermiyor. artık araç sollamaktan korkmuyorum..ben bu gazla en sol şeritten gidiyorum..
    bu şekilde köprüye kadar gittim ( yaklaşık 40 km ) sonra yavaşladım. 80 ile 10 km 90 ile 10 km 120 ile 10 km sonra düştüm 100 ile 10 km gittim. rodajımın hala devam ettiğine inanıyordum..
    ordan karamürsel iznik yaptık.. stabrize yolda muhteşem sarsılıyor motor. motorun herbir yeri oynuyor benim de herbir yerim oynuyor. içim cızz ede ede geçtim o kadar yolu
    neyse.. dönüşte yanlız dönmedim..eşimi de kaldım..CBF150 de pestilimizin çıktığı yoldan 110-120 ile rahat rahat döndük. hiç sarsmadı yormadı. indiğimizde eşim arka
    koltuğun çok rahat olduğunu söyledi. çok şaşırdım açıkcası. çok da sevinmedim değil



    2 gün kaldıktan sonra izne ayrıldım.. ilk uzun yolumu başladı.. motorum 1000 km de. bakım olmalı ama zaman yok.. bastık gittik ankaraya. 120 km de sonra ilk molamızı köprü üstünde
    verdik.. rahatça 120 ortalama hız ile gelmiştik. daha 300 km yolumuz var. tabi mahmutbey gişeleri civarında üst tabelada FSM 49 dk yazıyordu. ööf dedim biter mi girdim emniyet şeridine.. arkadan bi
    motor geliyor. polis olma ihtimaline karşı en sağ şeride geçtim.. motor yanımızda durur gibi yaptı. bizle berabr 20 km hız ile ilerliyor..aha dedim çevirecek.. polis kaskın camını açtı.
    nereye dedi. ankaraya dedim.. takip et topraam dedi. bu yol bitmez yoksa dedi ( plaka 06 ya ) takip etmeye başladım..sıkışık trafikte bir gidişmiz var anlatamam.. bir ara baktım 110 km hız gösteriyordu..
    korktum ben yavaşladım. polis de yavaşladı. sonra o emniyet şeridinde duran bir araba ile ilgilenmek için durdu sanırım. bize devam işareti verdi.biz devam ettik..

    sonra kısa bir mola. sakaryaya kadar ama inanılmaz rüzgar var. 26 haziran günü. hiç ama hiç savrulmuyor motor..ama süper bir rüzgar yiyorum kaskıma. tek sıkıntım bu motorda çok aşırı rüzgar almasıydı.
    saat de geç oluyordu. akyazı mudurnu ayrımına vardığımızda saat 20:30 du. benzin bitmek üzereydi korktum benzin aldık. motor 1 depo ile o rüzgarda o hızda iki kişi 290 km yapmıştı.
    biraz az geldi bana ama çok hız yaparak gelmiştik. sonra yolumuza devam ettik. 440 km sonunda saat 22:30 gösteriyordu. bu çok iyi. neredeyse araba kadar. yorgunluk desek tabiki var ama o kadar
    değil. çünkü cbf ile gittiğimizde çok ama çok yorulmuştuk. 80 80 git git bitmiyordu yol.Virajlara rahat yatıyoruz. o güveni veriyor motor.. keşke bir de michelin alstik takabilsem o daha rahat olur eminim.

    kaldık 2 gün .. Ordan çıktık sırası ile eskişehir, kütahya, bursa ve bolu abant.

    süperdi. kısacası süperdi. bu motor ile bambaska oluyor.inanılmaz rahat....

    nallıhan eskişehir arası çok viraj var. çok nadir 80-90 km hız ile gittim.. çünkü hep viraz. hep dağlık.ama asvaltı güzel.o yüzden hoşuma da gitti aslında

    kütahyadan inegöle çıkarken inegöl içinde yol yapım çalışması vardı. tam tırın arkasından gidiyorum. tabi görmedim aniden çok ykseldi. hzıım 80 km hız. bi 10 cm aniden yükseldi yol eşim üztüme geldi resmen.zıpladı
    yerinden.. korktum açıkcası ufak bir kaza atlatma diyebiliriz. bir de normal yolda giderken hani olur ya kocaman çukur olur girersin geçersin..bu motorda onlar çok tehlike işte
    lastik ebatları ve motorun scooter olmasından dolayı bu çukurlara pür dikkat ederek gitmek gerek..kaza ile girilirse çok kötü vuruyor jant. ben birkaç kez girdim malesef. çok sarstı..
    ama yolda inanılmaz oturaklı jet gibi giden bir motor. savrulmuyor vs. hele hele 2 kişi yolda ilerlerken süper oluyor. yola ayrı bir oturuyor.. 2 kişi demişken aklıma geldi. tek kişi binerken 26 ön 32 bar arka lastik hava.
    artçılı binerken 28 ön 36 arka basmamız gerek..bu önemli detay..

    ben ne yaptım.. aklımda kalmış öne 32 arkaya 36 vurdum..ama Allah tan hiçbirşey olmadı.. çok tehlikeli :(

    beypazarına gittim servise. 1500 km de 1000 bakımına aldık motoru. yağ deşimi hava filtresi temizliği 50 tl aldı. gulf yağ değil de castrol 10*40 koydu. bende birşey demedim..
    4t olmayan normal yağ koyacaktı az daha son anda engel oldum







    bana göre + ları

    -vitessiz rahat olması. virajlı yolarda vitesle uğraşmıyorsunuz
    -geniş olması
    -aydınlatmaların süper olması ( gündüz ledi. sis lambaları )
    -emsallerine göre az yakması
    -uzun yolda çok çok rahat olması ( hada pek şehir içi kullanmadım )
    -80-100 arası seyrederken aniden gazlayıp rahatca araç sollanabilmesi.
    -artçının rahat edebilmesi.
    -hararet ışığı 2 dişten hiiç ama hiç çıkmıyor..fanın sesini bir kere bile duymadım zorlu yollara ragmen.. bi ara bozuk mu diye düşündüm hatta çinli motorlar gibi değil kesinlikle
    -bakımlarının ve yedek parçanın çok uygun olması
    -diğer emsallerine göre scooter bazında daha gösterişli olması
    -orta ve yan ayaklıkları çok sağlam..kolay kolay düşmez motor.
    -bagajı çok olmasada geniş. tam kask ve mont almıyor ama. kapanmıyor koltuğu. ama bagaj aydınlatması çok iyi.
    -bagajda motor kitleme butonu var. işe yarar.
    -aynaların katlanabilir olması
    -malzeme kalitesi çok iyi.



    bana göre - leri
    -bacaklarım sığmıyor ayaklarımı uzatamıyorum :(
    -lastikleri de büyük olsa imiş çok iyi olurmuş.
    -strabrize yola hiç gelmiyor.hem çok sarsıyor hem de hava filresi hemen tozlanabiliyor ( 10 km gezdim sadece yukarıdaki resimdeki gibi olmuş :( )
    -ön camın kısa olması.. rüzgar direk kafama vuruyor..önümde tır kamyon otobüs gidiyorsa eğer türbülanstan kafam sağ sol yapıyor.. eşim tutuyor hatta kafamı
    -benzin deposu ilginç.. defalarca depo fullettim hiç taşırmayan pompacı görmedim..mutlaka taşırıyorlar. abi yavaş bak taşar. yok yok atar bu otomatik.. hıım atıyormuş ama benzin atıyormuş diyorum napim bıktım
    -orta kısmı bana çok yere yakın geldi. altı her an yere sürtecekmiş gibi. scooter böyle ama.bu hepsinde var.


    tam istediğim gibi anlatamadım arkadaşlar. pek beceremem bu işi. parça parça yazdım zaten kafam dağıldı defalarca.


    Size faydası oldu ise ne ala.


















































    Saygılarımla..
    ethemm76, 7g24s, mete_han ve 29 diğerleri bunu beğendiler..
    birGarip..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Ramazan Kardeşim, motorunda anlatımında 10 numara olmuş, çok güzel gözlemlemişsin ve yorumlamışsın. Düşünen ark..lara çok güzel yol gösterici olacağına eminim.
    Garip bunu beğendi.

  3. #3
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    öncelikle motorun hayırlı olsun
    ramazan güzel motor sence %70 şehir içi kullanım için uygunmudur?
    bende bu ara tarz değişikliği yapıp sukutır a geçmek niyetindeym
    ama daha çok 150cc civarı araştırma yapıyorum
    xenter 150
    ps 150
    joride 200i
    bu seçenekleri daha sık şehir içi kullanacağım için araştırıyorum
    250cc alacak olsam tip olarak
    kymco ixting250
    marka olarak yamaha xcity
    yakıt olarakta gts i evo düşünüyorum
    yani durumlar allak bullak
    Garip bunu beğendi.

  4. #4
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ramazan Kardeşim, motorunda anlatımında 10 numara olmuş, çok güzel gözlemlemişsin ve yorumlamışsın. Düşünen ark..lara çok güzel yol gösterici olacağına eminim.
    teşekkürler abicim.. birnevi sayende diyebilirim.. sende kullandın motoru onay verdin tamamdır

    darısı başına

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle motorun hayırlı olsun
    ramazan güzel motor sence %70 şehir içi kullanım için uygunmudur?
    bende bu ara tarz değişikliği yapıp sukutır a geçmek niyetindeym
    ama daha çok 150cc civarı araştırma yapıyorum
    xenter 150
    ps 150
    joride 200i
    bu seçenekleri daha sık şehir içi kullanacağım için araştırıyorum
    250cc alacak olsam tip olarak
    kymco ixting250
    marka olarak yamaha xcity
    yakıt olarakta gts i evo düşünüyorum
    yani durumlar allak bullak
    oo sende seçenek çok.. ama bunu gidip gördünce karar veriyor insan.. mesela bende dealim s3 ile bunun arasında kalıyordum..gittim gördüm aynı bayide. buna karar verdim..tamami ile zevk meselesi.

    şehir içi kullanımda 150 cc tabiki çok çok daha rahat olur özellikle dur kalkta.
    ama 250 likte de zorlanacağını sanmıyorum..biz iki kişi geçtiğimiz tüm il ve ilçelerde şehir tutu yaptık, o kadar zorlanmadık..

    tamami ile senin kararın senin zevkin..

    Korumalı, kask eldiven mont dizlik vs gez de ki öyledir zaten diye umuyorum neye binersen bin..sana tavsiyem bu olur sadece gerisi sende
    birGarip..

  5. #5
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    işte seçenekleri tekrardan arada bi gözden geçiriyorum
    tabi ki tüm korumalar tam keşke imkan olsa da daha da iyilerini alabilsem
    Garip bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hayırlı olsun. Bu motorun tek sevmediğim yeri jantları. Yıllardır aynı jant, artık göz alışkanlığı mıdır yoksa gri olmasından mıdır çok basit duruyor.

  7. #7
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Teşekkürler
    Jantlar o kadar kötü durmuyor

    Siyah renktekiler siyah jant o da ayrı hava

  8. #8
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    yarın akşam bu konuyu detaylı okuyacağım...hayırlı olsun bu arada...

  9. #9
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Cbf ile neden 80 kmyi gecmiyordunuz

  10. #10
    Samet Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2013
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250İ
    Öyle bir anlattın ki gidip alasım geldi inan ki üstad ellerine kollarına sağlık Eğer ki scooter düşünürsem emin ol ki sym evo 250 düşünücem teşekkür ederim
    Garip bunu beğendi.

  11. #11
    Hatemzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GTS 250 EVO İ
    Hocam çok güzel anlatmıssın motoru. Gayet detaylı olmuş. Eksileri - artıları oldukça anlaşılabilir. Benim anlamadığım. 0 aldığın motora hiç rodaj yapmadınmı. Artçıyla beraber direk yolamı çıktın ?
    Garip bunu beğendi.

  12. #12
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Hayırlı olsun. Allah utandırmasın kazasız belasız inşallah.
    Garip bunu beğendi.

  13. #13
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Forumda kişisel olarak tanımayıp sempati duyduğum bir kaç adamdan birisin,avatardaki Neşet Baba'dan olsa gerek
    Öncelikle hayırlı olsun,anlatım dili sade ve açıklayıcı olmuş incelemeni beğendim,tabi gts evo da fena duruyor küçük lastik ve jantları dışında çok beğendim.Nice kazasız belasız km lere Garip ;)
    Garip bunu beğendi.

  14. #14
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    bu segmentte cekisenler arasinda tipi en hos olan motosiklet bence
    Garip bunu beğendi.

  15. #15
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarın akşam bu konuyu detaylı okuyacağım...hayırlı olsun bu arada...
    Teşekkürler abicim.. sen ne yaptın ? alacaktın birşeyler?

    Tİme_shİft42

    Cbf ile neden 80 kmyi gecmiyordunuz
    rahat 90-100 km hız yapıyordu ama motoru zorlamak istemiyordum..genelde 80-90 km hızdı. 80 en ideal hız cbf150 için..

    Samet Özkan

    Öyle bir anlattın ki gidip alasım geldi inan ki üstad ellerine kollarına sağlık Eğer ki scooter düşünürsem emin ol ki sym evo 250 düşünücem teşekkür ederim

    ben Teşekkür ederim iyi bir tercih yaparsın eğer hoşuna giderse.

    Hatemzo

    Hocam çok güzel anlatmıssın motoru. Gayet detaylı olmuş. Eksileri - artıları oldukça anlaşılabilir. Benim anlamadığım. 0 aldığın motora hiç rodaj yapmadınmı. Artçıyla beraber direk yolamı çıktın ?
    yaptım tabiki yapmaz mıyım.. aldığımda babamlar araba ile gitmişti. tek kişi bindim ilk 300 km de.. hatta 1000 km ye kadar tek kişiydim.. 1000-1500 km arası eşimle ankaraya gittik, hemen sonra 1000 bakımına soktum motoru. ondan sonra hep iki kişiydik rodajını çok iyi yaptım. şimdi 3.000 km bakımına girecez.

    htmetin

    Hayırlı olsun. Allah utandırmasın kazasız belasız inşallah.
    Teşekkürler Sağol.

    psyche

    Forumda kişisel olarak tanımayıp sempati duyduğum bir kaç adamdan birisin,avatardaki Neşet Baba'dan olsa gerek
    Öncelikle hayırlı olsun,anlatım dili sade ve açıklayıcı olmuş incelemeni beğendim,tabi gts evo da fena duruyor küçük lastik ve jantları dışında çok beğendim.Nice kazasız belasız km lere Garip ;)

    teşekkürler hocam çok sağol.

    mali_181

    bu segmentte cekisenler arasinda tipi en hos olan motosiklet bence

    evet bende öyle düşünüyorum.
    birGarip..

  16. #16
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    nöbetten kaçak eve geldim ganga bu konuyu detaylı okuyacağım...merak ettiğim bir motor zaten...diş randevum vardı..dişden eonra evdeyim tekrar çıkıyorum ..öperim...

  17. #17
    dftuzlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    kentkart
    çok güzel anlatmışsınız. çok tesekkurler.
    Garip bunu beğendi.

  18. #18
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nöbetten kaçak eve geldim ganga bu konuyu detaylı okuyacağım...merak ettiğim bir motor zaten...diş randevum vardı..dişden eonra evdeyim tekrar çıkıyorum ..öperim...
    mete abi gel sana da bundan alalım yakışır

    şunu da belirteyim..

    100 km de 3,4-3,6 ltre arası yaktım
    mete_han bunu beğendi.
    birGarip..

  19. #19
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    hayırlı olsun!

    rahatlığa konfora performansa hoşgeldin

    cbf150 den sonra zaten devrim olmuş bence hiçbir commuter ile (250cc dahil) kıyas bile etme..


    ortağımda gts250 vardı geçenlerde sattı, ara sıra onu artçı alarak kullandığım oldu (istanbulda şehir içi) gerçekten rahat bir scooter. ve çok fonksiyonu var. zaten kore ve taiwanlıların genel ürünleri böyle oluyor. boş wv polo aldığın paraya full hyundai alırsın gibi..


    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nöbetten kaçak eve geldim ganga bu konuyu detaylı okuyacağım...merak ettiğim bir motor zaten...diş randevum vardı..dişden eonra evdeyim tekrar çıkıyorum ..öperim...
    abi sağlam ve rahat bir motor çok fonksiyonlu ayrıca. ben binerim gezerim diyorsan al derim. ama 2 gün sonra satacaksan hiç alma.
    mete_han bunu beğendi.

  20. #20
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    güzel bir paylaşım olmuş ellerine sağlık.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler