Hyosung gv250

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
9 ay önce aldığım gümüş gri renginde 3000 km de sorunsuz hyosung gv 250 motosikletimi satıyorum. Kesinlikle hiçbir sorunu yoktur. araba aldığım için motosikleti bırakıyorum. cc bar mevcut. İzmir mt den motosikleti bilenler görenler var. Rodajı gerektiği şekilde yapılmıştır, asla düşme yatırma olmamıştır.İlk motosikletim olmadığı için, öğrenme adına amaçsız ve kötü kullanım olmadı. 5250 ytl son fiyat.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst