- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 59
- Konu Yazar
- #1
selamlar..nasip kısmet yaza doğru zx10 almayı düşünüyorum..şuanki makinam bebişim 636 mı satıyorum.2006 model 6500 km de fiyat 18.500 ytl.küçük bir pazarlık payı vardır..vede hep satılık diyince akıllara bazı şeyler geliyor doğal olarak..ama bir nedenim yok insan aradan zaman geçince değişiklik yapmak istiyor..birkez bile tekere kalkmadı.yağı ve filtresini kendim değiştirdim buyrun resimde ekliyeyim






zero ön cam,puig koruma takozları ve puig şeffaf tankped mevcuttur
ulaşım için [email protected] adresimden yada buradan pm ile ulaşabilirsiniz.sevgiler...lütfen ciddi alıcılar:cat:






zero ön cam,puig koruma takozları ve puig şeffaf tankped mevcuttur
ulaşım için [email protected] adresimden yada buradan pm ile ulaşabilirsiniz.sevgiler...lütfen ciddi alıcılar:cat:
Son düzenleme: