- Katılım
- 1 Ocak 2011
- Mesajlar
- 822
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar sahibi olduğum 2006 çift renk shadowumu ihtiyaç fazlalığından satıyorum.
Şu an ki fiyatıdır,
2.ay sonra bu rakama vermem mümkün gözükmüyor
http://www.sahibinden.com/105971005:bestmt:
Şu an ki fiyatıdır,
2.ay sonra bu rakama vermem mümkün gözükmüyor
http://www.sahibinden.com/105971005:bestmt: