herkeze iyi akşamlar . 250 cc bir bakıma başlangıç olarak farzedilebilecek naked modeller hakkında bilgilerinizi almak isterim .
herkeze iyi akşamlar . 250 cc bir bakıma başlangıç olarak farzedilebilecek naked modeller hakkında bilgilerinizi almak isterim .
250 cc 4 zamanlı fazla kullanmadım ama,ilk vitesli motorum mz 251 likti ondan sonra gs 500 oldu,500 lüktü ama mz den daha pratik kolay emniyetli sağlam ve tatminkardı, 250 cc liklerin fiyatlarını gözönüne alırsan sana tavsiyem direk gs 500 al seni daha rahat büyük motora hazırlar. yağ soğutma sistemi aceminin kusurunu örtmede birebirdir.
yaptığım araştırmalar genel ön yargının 125 - 250 cc nin ideal başlangıç .. 500 -650 nin kesinlikle imkansız olduğu .. fakat sadece a2 kursunda denediğim motorsikletlerde motorun cc nin değil yapısının fiziğinin önemli olduğuna kanaat getirdim . teşekkür ederim tavsiye için gs 500 hakkında biraz araştırma yapayım ..
hiç kullanmadıysan ozaman özür diliyorum yanlış yönlendirmeyim,125 ybr ilk motorun olsun kullanım tarzı en rahat motor.vitesliye alışman gerek önce ybr den sonra 250-500 rahat geçersin
esas ben özür dilerim yeterli bilgi vermedim .. plaka masrafları dahil 4 bin tl civarına geliyor . bütçem uygun 0 km ybr 125 ile başlamak konusunu düşünmeye başladım tşk ederim .
bütçeniz uygunsa sıfır ve japon en isabetli karar olur
üstad biraz motoru inceledim . nasıl desem kör cahil bakarak elektrik alamadım . vites konusu üzerine biraz gidersek otomobil şanzıman sistemiyle motorsiklet şanzıman sistemi arasında çok büyük fark var mıdır ? birde uzun yol ve enduro tarzı yüksek daha oturaklı bir model olamaz mı ?
sistem farklı ama kullanma prensibi birebir aynı,debriyaj ve vites kolu.. tam olarak tipinizi belirleyin ona göre konuşalım cros mu naced mi ? ss mi
otomobil şanzıman sistemine yatkınım o konuyu çabuk toparlayacağımı düşünüyorum .. endoru tarzı bir model istiyorum asfalta yatkın olmalı heralde oda kendi içinde tam cross ve uzun yol olarak ayrılıyor gibime geldi .
kanuninin enduro 200 modeli vardı sanırım çıkmıyor şimdi ama 2.elini bulabilirsin hem satarken zarar etmezsin
Başlangıç motorları zaten standart oldu artık.cbf150 ybr125 veya cbf 250
MOTOR bence bır hastalıktır.
Aslında temiz XL 200'lere de bakılabilir.Cbf de iyi fikir olabilir kanımca
Cbf 250 almak üzereyim
kardeş cbf 250 almadan önce hyosung comet 250 'yi bir incele derim
kardagoto hocam bu arada bende osmaniyeliyim pm atamadım h.goktug(et)w.cn eklerseniz sevnirim . klavyedeki sorun yüzünden (et) yazamıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------
incelemez olur muyum hocam ilk hedefimdi ancak çok çok temiz bir cbf buldum markada honda olunca çekici geldi .. bide başka bir ara geçiş makinesi düşünmüyorum cbf den sonra 500-650 cc likle devam edeceğim için çok da düşünmek istemiyorum açıkçası
görüntüsü 500-600 c makinalar gibi ve performansı cbf 250 den üstün bi düşün
ama çok çok temizse cbf birşey diyemem evet honda ama cbf 250 nin parça fiyatları el yakıyor haberin ola
işte performans dedin aklım gitti geldi hocam çok da zaman kaybetmek istemiyorum dediğin doğru el yakıyo . gülü sev dikene katlan olcak yada az biraz daha bakayım
bence en iyisi bi 250cclik v motorlu choperrla başlamak
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)