Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Streetfighter V4 Alınır mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    İlk çıktığından beri MT-09 kullanıyorum üç jenerasyona da bindim artık daha güçlü ve yavaştan egzotik tarafa kaçan bir motosiklet almak istiyorum. Japon güvenilirliği ve kalitesinden sonra Ducati bende soru işaretleri yaratıyor. İkinci eldeki değer kaybı ve V4 motorun sağlamlığı kafamı kurcalıyor. Bazı sorunları varmış galiba. Bakım maliyetleri ve parça fiyatlarına hiç girmiyorum o konuda Japon markaların avantajı kalmadı zaten maliyet olarak kafa kafayalar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(&#998
    Alinir galiba cok hizli bir seye benziyor.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Forumu "125 cc ile uzun yapılır mı?" , "250 cc can mı?" , "Yakıt 26 TL oldu, Hero mu alsam, Bajaj Pulsar mı?" gibi konularla o kadar doldurduk ki konuyu açan arkadaşın sorusunun cevabını bilen kitle forumdan uzaklaştı.

    Ben de takipteyim Mt-09 sonrası Streetfighter V4 alınır mı diye.
    Kriptex, espresso ve xtrafrozen bunu beğendiler.

  4. #4

    Üyelik
    21 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500R '17
    İstanbuldaysanız haftasonu hacıllı tabelasında ağacın altında bir süre bekleyin maksimum 1 saate en az 5 6 kişi gezen ducati tayfa gelecektir aklınızdakileri onlara sorabilirsiniz. Dediğim gibi günü saati farketmez kesinlikle rastlarsınız
    mattiadestro bunu beğendi.

  5. #5
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Yok ya ne alınacak, ben olsam ybr125 veya cbf bakardım.

  6. #6

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Sence şu sayfada v4 kullanıcısı bulma ihtimalin varmı?? Bu saydiklarinı hesaplıyorsan zaten sf sana göre bir motor değildir

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Hypernaked kategorisinde en egzotikler ducati streetfighter,ktm 1290 duke,mv agusta brutale 1000rr ve triumph speed triple 1200.fiyatlarini inceledikten kullanici yorumlarini aldiktan.google da karsilastirmali testlerini inceledikten sonra test surusu yapabilirsin.hepsinin beygir tork ve kilogramlari birbirine yakin

  8. #8
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(&#998
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ya ne alınacak, ben olsam ybr125 veya cbf bakardım.
    Siyah bi mt25 immh.

  9. #9
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumu "125 cc ile uzun yapılır mı?" , "250 cc can mı?" , "Yakıt 26 TL oldu, Hero mu alsam, Bajaj Pulsar mı?" gibi konularla o kadar doldurduk ki konuyu açan arkadaşın sorusunun cevabını bilen kitle forumdan uzaklaştı.

    Ben de takipteyim Mt-09 sonrası Streetfighter V4 alınır mı diye.

    450 bin lira verip motor alabilecek insan kaldıysa valla helal olsun

  10. #10

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sence şu sayfada v4 kullanıcısı bulma ihtimalin varmı?? Bu saydiklarinı hesaplıyorsan zaten sf sana göre bir motor değildir
    Kullanıcı bulmaktan çok belki meraklısı ya da araştıranı varsa yeni bir şeyler öğrenirim diye düşündüm. Yoksa Ducati V4 facebook grubunu ve birkaç forumu takip ediyorum. İkinci el önemli değil de sorunsuz olması önemli benim için. 300'le giderken Kol çıkaran Aprilia, BMW'lerden sonra biraz daha önem veriyorum bu konuya.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hypernaked kategorisinde en egzotikler ducati streetfighter,ktm 1290 duke,mv agusta brutale 1000rr ve triumph speed triple 1200.fiyatlarini inceledikten kullanici yorumlarini aldiktan.google da karsilastirmali testlerini inceledikten sonra test surusu yapabilirsin.hepsinin beygir tork ve kilogramlari birbirine yakin
    KTM, MV agusta beğenmiyorum ama Triumph'a bir bakayım.

  11. #11

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumu "125 cc ile uzun yapılır mı?" , "250 cc can mı?" , "Yakıt 26 TL oldu, Hero mu alsam, Bajaj Pulsar mı?" gibi konularla o kadar doldurduk ki konuyu açan arkadaşın sorusunun cevabını bilen kitle forumdan uzaklaştı.

    Ben de takipteyim Mt-09 sonrası Streetfighter V4 alınır mı diye.
    Biz halk forumuyuz alım ve tüketim gücümüze göre forumda yaşayan bir organizma o yönde şekilleniyor
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  12. #12
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    N-Max 155

  13. #13
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250

  14. #14

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buna gerçekten inanmıyorsun değil mi?

    *

    Streetfighter V4 alınır mı?
    Ben şu an SFV4 özelinde korkardım, gerçekten SF seviyorsam da V2'sini tercih ederdim.
    Tercih etmemin birinci sebebi V4'ün zaten gereksiz güçlü olması ve kontrol etmesinin de biraz daha zorlu olması. Üstüne üstlük o gücü de zaten herhangi bir yerde avantaj olarka da kullanamıyorsun. V2'deki 153hp bence hiç bir şekilde yabana atılacak bir güç değil. İkinci sebebi ise Ducati'nin güncel V4'ünün Panigale dışındaki uygulamalarda henüz tam oturmaması, belki Multistrada olabilir 2018'den beri 6 tane recall geldi Multi V4'lere, ama SF'de durum henüz tam oturmuş olmayabilir. Pikes Peak'teki kazanın soru işaretleri de var, ufak tefek elektronik problemler de olabiliyor. Bunun dışında modern bir Ducati'nin çok ölümcül problemler yaşaması rakiplerinden daha olası değil, ama problem olan şey bu sorunlar yaşandığında karşılaşılması muhtemel sonuçlar.

    Bu sınıfta ve bu güçlerde bir motosiklet bakıyorsam benim ilk tercihim Tuono V4 ile Speed Triple RS olurdu. Tamamı çok yüksek güçte olan motorlara bakıyorken kıvrak, kabiliyetli bir sürüş hem daha güvenli hem de çok daha eğlenceli geliyor bana. İşin o tarafında da bu iki motor çok daha kabiliyetli.
    Ama mesela SFV4'teki elektronik paketlerle sarmalanmış güvenlik hissi ve stabilite kimi insanlar için daha keyifli olabilir, bu durumda da SF'ye yönelmek daha keyifli bir tercih olacaktır. En nihayetinde bu aletlere binme sebebimiz bir tane, keyif almak.

    Bu arada bakım maliyetleri ve parça fiyatları konusunda fazla iyimsersin. Korkutucu fark mıdır, bakmaya değer mi ona bir şey diyemem, kişisel bir konu. Ancak İtalyan motorları ile Japonlar arasında bakım maliyet farkı mevcut.

  15. #15

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buna gerçekten inanmıyorsun değil mi?

    *

    Streetfighter V4 alınır mı?
    Ben şu an SFV4 özelinde korkardım, gerçekten SF seviyorsam da V2'sini tercih ederdim.
    Tercih etmemin birinci sebebi V4'ün zaten gereksiz güçlü olması ve kontrol etmesinin de biraz daha zorlu olması. Üstüne üstlük o gücü de zaten herhangi bir yerde avantaj olarka da kullanamıyorsun. V2'deki 153hp bence hiç bir şekilde yabana atılacak bir güç değil. İkinci sebebi ise Ducati'nin güncel V4'ünün Panigale dışındaki uygulamalarda henüz tam oturmaması, belki Multistrada olabilir 2018'den beri 6 tane recall geldi Multi V4'lere, ama SF'de durum henüz tam oturmuş olmayabilir. Pikes Peak'teki kazanın soru işaretleri de var, ufak tefek elektronik problemler de olabiliyor. Bunun dışında modern bir Ducati'nin çok ölümcül problemler yaşaması rakiplerinden daha olası değil, ama problem olan şey bu sorunlar yaşandığında karşılaşılması muhtemel sonuçlar.

    Bu sınıfta ve bu güçlerde bir motosiklet bakıyorsam benim ilk tercihim Tuono V4 ile Speed Triple RS olurdu. Tamamı çok yüksek güçte olan motorlara bakıyorken kıvrak, kabiliyetli bir sürüş hem daha güvenli hem de çok daha eğlenceli geliyor bana. İşin o tarafında da bu iki motor çok daha kabiliyetli.
    Ama mesela SFV4'teki elektronik paketlerle sarmalanmış güvenlik hissi ve stabilite kimi insanlar için daha keyifli olabilir, bu durumda da SF'ye yönelmek daha keyifli bir tercih olacaktır. En nihayetinde bu aletlere binme sebebimiz bir tane, keyif almak.

    Bu arada bakım maliyetleri ve parça fiyatları konusunda fazla iyimsersin. Korkutucu fark mıdır, bakmaya değer mi ona bir şey diyemem, kişisel bir konu. Ancak İtalyan motorları ile Japonlar arasında bakım maliyet farkı mevcut.
    Değerli yorumun İçin teşekkürler hocam. İstanbul’a gittiğim zaman Speed triple RS ve SF V4 test sürüşü yapacağım. Speed triple 100 bin kadar daha ucuz olması sebebiyle dikkatimi çekt daha önce de beğendiğim bir makineydi.

  16. #16

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı degerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli yorumun İçin teşekkürler hocam. İstanbul’a gittiğim zaman Speed triple RS ve SF V4 test sürüşü yapacağım. Speed triple 100 bin kadar daha ucuz olması sebebiyle dikkatimi çekt daha önce de beğendiğim bir makineydi.
    Rica ederim.
    Evet Triumph İngiltere çok güzel bir teşvik sunuyor Türkiye'ye, gerçekten Triumph'ların fiyatları çok iyi.

  17. #17

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    Facebook grubunda gezinirken kaza yapmış bir Streetfighter V4 gördüm. Sadece statör kapağına 12 bin lira demiş servis ve stokta yok 2 ay süre verilmiş. Basit bir metal kapak. Bunu görünce ducati’den komple vazgeçtim bizim ülkede binilecek makineler değil. Kasko sordum 55 bin fiyat verdi sigortacı. Maddi kaygısı sıfır, motoru pert etse çöpe atıp yenisini alabilecek insanların binebileceği bir motosiklet algısı oluşturdu bende.
    espresso bunu beğendi.

  18. #18
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı degerk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk çıktığından beri MT-09 kullanıyorum üç jenerasyona da bindim artık daha güçlü ve yavaştan egzotik tarafa kaçan bir motosiklet almak istiyorum. Japon güvenilirliği ve kalitesinden sonra Ducati bende soru işaretleri yaratıyor. İkinci eldeki değer kaybı ve V4 motorun sağlamlığı kafamı kurcalıyor. Bazı sorunları varmış galiba. Bakım maliyetleri ve parça fiyatlarına hiç girmiyorum o konuda Japon markaların avantajı kalmadı zaten maliyet olarak kafa kafayalar.
    Malum ''Distribütör'' bir çok insan için soru işareti. Ducati 2015' den sonra nispeten eskiye göre daha dayanıklı motorlar üretiyor.
    Streetfighter V4 İnanılmaz bir Naked. Deli gibi güçlü egzotik bir alet. Yine de buradaki temsilcisinin adını ağzına pek hayırlı alan insan yok.
    Ben bile zamanın da scrambler almak için ciddi bir araştırma yapmıştım.

    Sorun desmo yada maliyetler değil. Sorun Distribütör' ün kendisi. 2-3 yıl önce bi bakım fişi paylaşıldı burada.
    Adamlar motora sıktıkları V40 için 3-4 Euro para yazmışlardı. Zaten ülke genelinde servis ağı yaygın bir marka değil.

    Bunların müşteri portföyü genel olarak babadan zengin, yüksek kazançlı işler yapan entel cihangir tayfası yada ünlüler.
    Bizim gibi maaşlı insanlara kapıda selam vermiyorlar. Ben Borusan da bile GS oturup kurcalamış adamım. Malum ''Distribütör'' de ki
    üstten bakmayı hiç bir yerde görmedim. Yani paran dahi olsa adamlar kolundaki saate giydiğin kıyafete bakıyor. Sanki heriflerin hepsi
    Bologna doğumlu bi biz Türk' üz dükkanda öyle bi tavırları var. Bunu burada orta sınıfın yükselişi, Proletarya içinizden geçecek filan
    diye anlatmıyorum. Alıştıkları kitle tak cash' i basan sorgusuz sualsiz ara bakımlarda 150-200 desmo da 1000 EURO yu bayılan adamlar.

    Ben son 2 yılda Ducati satıp MV Agusta' ya geçen çok egzotik motor meraklısı gördüm.
    Bu dayılara bakmak yerine Brutale 1000 RR seni daha mutlu edebilir.
    espresso ve Özden Gül bunu beğendiler.

  19. #19
    ShipShaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2020
    Motosikleti
    Triumph Street Triple R (2021)
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malum ''Distribütör'' bir çok insan için soru işareti. Ducati 2015' den sonra nispeten eskiye göre daha dayanıklı motorlar üretiyor.
    Streetfighter V4 İnanılmaz bir Naked. Deli gibi güçlü egzotik bir alet. Yine de buradaki temsilcisinin adını ağzına pek hayırlı alan insan yok.
    Ben bile zamanın da scrambler almak için ciddi bir araştırma yapmıştım.

    Sorun desmo yada maliyetler değil. Sorun Distribütör' ün kendisi. 2-3 yıl önce bi bakım fişi paylaşıldı burada.
    Adamlar motora sıktıkları V40 için 3-4 Euro para yazmışlardı. Zaten ülke genelinde servis ağı yaygın bir marka değil.

    Bunların müşteri portföyü genel olarak babadan zengin, yüksek kazançlı işler yapan entel cihangir tayfası yada ünlüler.
    Bizim gibi maaşlı insanlara kapıda selam vermiyorlar. Ben Borusan da bile GS oturup kurcalamış adamım. Malum ''Distribütör'' de ki
    üstten bakmayı hiç bir yerde görmedim. Yani paran dahi olsa adamlar kolundaki saate giydiğin kıyafete bakıyor. Sanki heriflerin hepsi
    Bologna doğumlu bi biz Türk' üz dükkanda öyle bi tavırları var. Bunu burada orta sınıfın yükselişi, Proletarya içinizden geçecek filan
    diye anlatmıyorum. Alıştıkları kitle tak cash' i basan sorgusuz sualsiz ara bakımlarda 150-200 desmo da 1000 EURO yu bayılan adamlar.

    Ben son 2 yılda Ducati satıp MV Agusta' ya geçen çok egzotik motor meraklısı gördüm.
    Bu dayılara bakmak yerine Brutale 1000 RR seni daha mutlu edebilir.
    Geçen Şile'den dönerken yolda orta yaş üstü bir grupla ayak üstü muhabbet ettik distribütör hakkında. Onlarda da bu algı vardı. Ben de bunu gözeterek aldım motoru fakat alternatif servisleri de öncesinde araştırmıştım. Reklam gibi olmasın Ataşehir'deki bir yetkili servis (Ducati ve Triumph'a bakıyor) bu aletleri bu devirde yürütmenin Japon'lardan hiç farkı olmadığını gösterdi bana. Aynı kulvardaki bir Japon motosikletinin servis hizmetinden daha kaliteli bir hizmet aldım ve arasında dağlar kadar fark olmayan bir ücret ödedim. Tabii ki benim motosikletim 20k$+ bir alet değil ama durumun çok değişeceğini düşünmüyorum.

    Ducati veya Triumph alacaksanız illa ismi belirtilmek istemeyen distribütör firmada servisini yaptırmak zorunda değilsiniz.

    Ek olarak dışardan bakıldığımda para basan bir adam gibi gözükmüyorum fakat söylenenin aksine motorumu almak için yanlarına gittiğim zaman her türlü finansal imkanı sundular. Detay vermek gerekirse şu anki motorumu alacağım için yolladığım 1.000 TL kapora ile 2 ay aynı fiyattan motosikleti beklettim (ben beklettim önceki motorumun satışını beklediler). Hatta ve hatta yeni kasa gelecek istersen ondan verelim fiyat farksız dendi. Tırdan inen motosikleti aldım çıktım. Dışardan görüldüğü gibi "BOOGEYMAN" değiller.

    Benim kişisel tecrübem bu yöndedir. Kötü tecrübeler yaşayan insanları yalanlamak değil amacım.
    gurucuk, oialdemir ve Özden Gül bunu beğendiler.

  20. #20

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Kırıldığını söylediğin Aprilia vs Ducati distribütörlüğünde yaşananlar diye yazmıştım bişeyler, silmiştim sonra. Benzer durumlar.
    Ducati ve Triumph kullanıcılarının kendilerine yol bulmaları şart.

    @ShipShaq
    Triumph için biraz daha öyle evet, ama Ducati yaşatma maliyeti Peak'e de gitsen Japonlardan yüksek. Ha alacağın hizmetin kalitesi bütün Japonların vereceğinden yüksek - Peak'te. Orasına itirazım yok.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)