Duke 200 Çalışma anı ve yanık kokusu
-
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1 yıldır çalışmamış halde olan duke 200 motorumu sabah çalıştırdığımda, marştan 1 dk sonra gidon tarafından yanık kokusu ve dumanla karşılaştım ve hemen kapattım.
Daha sonra tekrar denedim ve yine aynı şey oldu.Soğutma sıvısını kontrol ettim. Max ile min arasında dolu.
Sizce sebebi ne olabilir.
Reklamlar
-
Hocam benim de başıma benzer bir şey gelmişti. Gidonun ordan farklı bir koku ve duman. Karterden yağ kaçıyormuş. Sizde de bu tarz bir şey olabilir altına yatıp inceleyin belki yağ kaçağı vardır.
-
Yerde bi yağ akıntısı gibi iz yok ama bakmak da fayda var. Teşekkürler
-
Bence %90 far tesisatı kablolarında açık var birbirlerine değiyor. Benim pulsarda da oldu. Başka türlü duman çıkıcağını sanmam.
-
arkadaşlar buraya nasıl fotoğraf yüklüyoruz. Koku ve dumanın çıktığı yeri buldum paylaşmak istiyorum
-
gorkem_uy adlı üyeden alıntı
arkadaşlar buraya nasıl fotoğraf yüklüyoruz. Koku ve dumanın çıktığı yeri buldum paylaşmak istiyorum
https://hizliresim.com sitesine gir, fotoyu seç ve yükle, foto yüklendikten sonra "Forumlar : bbcode" kısmında yazan linki kopyala, kopyaladığın linki bu sitede yazı yazacağın bölüme yapıştır.
-
gorkem_uy adlı üyeden alıntı
arkadaşlar buraya nasıl fotoğraf yüklüyoruz. Koku ve dumanın çıktığı yeri buldum paylaşmak istiyorum
hizliresim'e yükle sonra vereceği linki kopyala. Buraya gelip yorum atma kısmındaki fotograf ikonuna bas ve cıkan çubuğun içine yapıştır.
-
-
Eğer plastik kablo yanığı kokusu gibi birşey değilse egzoz manifoldu üzerinde geçmişten kalma yağ,toz kalmışsa motoru çalıştırdığında egzoz ısındı da o mu koku yaptı acaba? ya da motor bloğunda yağ kaçağı varsa motor ısındıktan sonra o da koku yapmış olabilir.
-
09 Temmuz 2020, 17:10
#10
tommygun adlı üyeden alıntı
Eğer plastik kablo yanığı kokusu gibi birşey değilse egzoz manifoldu üzerinde geçmişten kalma yağ,toz kalmışsa motoru çalıştırdığında egzoz ısındı da o mu koku yaptı acaba? ya da motor bloğunda yağ kaçağı varsa motor ısındıktan sonra o da koku yapmış olabilir.
hocam 1dk içerisinde geliyor koku yani tam anlamıyla bir ısınma olmadan. Eğer o motor bloğuna giren açık kahve boru egzoz manifoldu ise uç kısmında bir renk değişimi gözüküyor zaten nemli gibi. O zaman kaçak yüksek ihtimal duruyor. Başına gelen arkadaş varsa tavsiye verirse sevinirim
-
09 Temmuz 2020, 23:22
#11
Dostum ben de 200 duke kullanıyorum manifoldun çıktığı noktada öyle bir renk yok bende. İçerde bir sıkınıtı olabilir. Götürüp baktır bence daha fazla da çalıştırma motoru.
-
13 Temmuz 2020, 19:12
#12
bugün konuyu hatırladım çektim senin icin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler