jamesjay adlı üyeden alıntı
Antifrizi radyatör kapağı açıkken ve motor çalışıyorken dolduruyoruz. Havasını atıyor olması lazım o şekilde zaten. Bir de bizim motor hararet yapamadan söndürüyor kendisini. İçeri su alınca oluyor bu olay. Hararet çizgisinin en üstünde ayrıca 3 çizgi var ya hani bırakın oraya gelmesini normal çizgiyi de doldurmadan, fan açamadan su alıp sönüyor. Devirdaim hiç olmasaydı çok hızlı bir biçimde ısınırdı diye düşünüyorum rölantide. Halbuki birkaç dakika sürüyor su alıp kapanana kadar motorun sönmesi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------
Silindir kapaginda cok hafif bir terleme var. Akma yok ama parmakla siyirinca eser miktarda yag geliyor ele. Eski sahibi gecen konustugumuzda son zamanlarda az az radyator suyu eksilttiginden de bahsetti. Satin aldigimiz gun sohbet esnasinda bir kez son hiz denedigini ama 160'i zor gordugunu de soylemisti. Bir de bu su kacirma olaylari... Insan silindir kapagini dusunuyor fakat egzosda renkli duman da yok, devir verirken radyator suyunda fiskirma da yok. Performans dusuklugu, su eksiltme, yaga su karistirma hepsi beni suphelendirdigi icin conta da elimde bulunsun istedim, ne olur ne olmaz siparis ettim revize kecelerle birlikte. KTM'lerden anlayan bir usta ile anlastim. Parcalar gelince o ilgilenecek bakalim. Herkese yardimlari icin tekrar tesekkur ediyorum bu arada. Guncel durumu ara ara bildirecegim buraya.