Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

ilk motor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Kasım 2010
    Yaklaşık 4 senedir araba kullanıyorum, şimdi motor almaya karar verdim. Aklımdaki motor Suzuki GSR600. İlk motorun 600 cc olması oldukça riskli okuduklarım kadarıyla ama eğitimi alıp tüm korumalarla, tedbirli bir şekilde kullanmak gerçekten okadar tehlikeli olurmu, zaten hız yapmaya niyetli değilim. Küçük cc naked leri modelleri hiç hoşuma gitmiyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    öldürmezse daha güçlü yapar
    Orgazma Dudak Büktürür

  3. #3
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Olmaz olmaz al sen
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  4. #4
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı loenix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 4 senedir araba kullanıyorum, şimdi motor almaya karar verdim. Aklımdaki motor Suzuki GSR600. İlk motorun 600 cc olması oldukça riskli okuduklarım kadarıyla ama eğitimi alıp tüm korumalarla, tedbirli bir şekilde kullanmak gerçekten okadar tehlikeli olurmu, zaten hız yapmaya niyetli değilim. Küçük cc naked leri modelleri hiç hoşuma gitmiyor.
    Öncelikle çok iyi araba kullanıyor olman motosiklet için çok büyük avantajlar sağlamaz... Ayrıca 600cc motosikletlerin özelliği sadece ulaştıkları yüksek hız değil, gaz koluna verdiği ani tepkimeler ve serilikleridir... Yani 600cc bir motora hakkıyla hakim olabilmen için eğitim önemli bir yer tutsa da motosiklet üstünde uzun tecrübeler gerektiren bir iştir. Tamam hız yapmaya niyetli değilsin ama 600cc motosikletlerde gazı yanlışlıkla biraz fazla açınca başına çok kötü şeyler gelebilir. Sonuçta 1.viteste 100km hızlara ulaşabilen motosikletlerden bahsediyoruz...
    ”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...

  5. #5

    Üyelik
    18 Kasım 2010
    Peki bunun gibi kasası olan düşük cc li bir motor önerebilirmisiniz ? 11.000 tl kadar bir bütçem var

  6. #6
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Hyosung Comet ideal bir seçenek olabilir.

  7. #7
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olmaz olmaz al sen
    hayır alma dicektin. hala buranın kurallarını öğrenemedin a yuh sana be adam!
    Orgazma Dudak Büktürür

  8. #8
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı huceyn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır alma dicektin. hala buranın kurallarını öğrenemedin a yuh sana be adam!
    Ne kuralı abi bi kişi duyuyo birinden küçük cc ile başlanır diye adam hiçbişeyden anlamıyoken ahkam kesiyolar sonra buyuk cc tehlikeli küçükle başla v.s. v.s.
    Alakası yok kım ne istiyosa onunla başlasın bak elin rossisine adamda önce cbr 125 sonra gtr 250 sonra 400 sonra 600 diye mi çıkmış
    Bizim vatandaşımızın ondan ne eksiği var niye ufak cc ile başlıyolar
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  9. #9
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    arkadaşım uzun yıllar sağlıklı ve tek parça halında motor kullanıp evine tek parça gitmek istiyorsan ilk başta eğitimini al, sonra full korumanı al, sonrada bismillah de kontağı çevir.
    600cc ile başlaman önemli deyil mühim olan sabır ve tecrübe dir. şimdiden hakkında hayırlısı olsun. suzuki gsr 600 harika bir makinadır güzel seçim

  10. #10

    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF600/ASYA AS 200 GY
    Motosiklet kullanmak herşeyden önce bir hobi diye düşünülse de bir spordur... yüzme öğrenmeden 4x100 karışık olimpiyat yarışlarına giren biri nasıl madalya alamaz ve hatta havuzda boğulur ölürse ana basamakları atlamadan eğitim almadan büyük cc.li ağır güçlü makinalar binmek de yüzme bilmeden havuza atlamak gibidir... yürümeyi bilmeyen çocuk koşamaz emekler.. b yüzden ailenizi ve sizi sevenleri ağlatmak istemiyorsanız eğitim alın küçük cc ile başlatın basamakları güvenli ve emin şekilde çıkın 10000-15000 km yapmadan 600 cc.lik makinaların güzelliğine aldanmayın... yine de para da sizin hayat da ancak parayı her zaman kazanırsınız sağlığınızı asla....
    kaytmazbatur bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    02 Eylül 2011
    Motosikleti
    Kymco Agility City 125
    Hocam sen bi şunu izle derim:

    http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0

    Kısacası 600cc olmaz! :D

  12. #12

    Üyelik
    08 Nisan 2010
    Şehir
    Ataşehir - Levent İstanbul
    Motosikleti
    2006 R1 ;)
    600cc öldürür bilmem ne bunlar biraz safsata birazda doğru. Olay kişide bitiyor. Ben 600f ile başladım motor sevdama. 9000 km yaptım ve hiç bir sıkıntı yaşamadım kaza yapmadım yani. Olay sizin kendinizi zaptedebilmeniz ve egolarınızı ayaklarınızın altına alabilmenizle alakalı. Fakat motoru trafige cıkarmadan once 1 aya yakın gece 11 de boş yollara cıktım. Ama demiyorum ki 600cc ile başlayabilirsiniz. bu dedigim gibi sizin egolarınız yeteneginiz ve sinirlerinizle alakalı

  13. #13
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    oocan abi nerelerdesin, 600lük le 1000lik le başlayabilirsin diyolar, hemen bir el at abi şaka biyana başlayabilirsin diyen arkadaşlar şahıslarına yapılmış eleştiri olarak algılamasınlar ama bende büyük cc ile başlanabilir olayına karşıyım. çocukluğum mobylette'ler üzerinde geçti ama ben bile 2005senesinde ilk motorum 250mct ile başladım ve halen daha 250cc lik bir cross kullanıyorum. 2005ten beri toplamda 70.000km yapmışlığım var ama arkadaşımın 660teneresini kullanırken bile 150km yi geçmişliğim yok.

    birde bu videoyu izle. arkadaş daha önce kullanmayı denemiş, ve videonun başında sağ dirseğindeki yarayı gösteriyor. durduğunda motorun dengesini sağlayamıyor, tecrübesizlik ve acemiliğin verdiği panikle debriyajı kaçırıp gaz veriyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=2HbFEChsrsQ

  14. #14
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    cbf 400-500 yokmuydu yaa? eğitimde kullanılanlar??? onlar çok kıvrak çok güzeldi.

  15. #15
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kuralı abi bi kişi duyuyo birinden küçük cc ile başlanır diye adam hiçbişeyden anlamıyoken ahkam kesiyolar sonra buyuk cc tehlikeli küçükle başla v.s. v.s.
    Alakası yok kım ne istiyosa onunla başlasın bak elin rossisine adamda önce cbr 125 sonra gtr 250 sonra 400 sonra 600 diye mi çıkmış
    Bizim vatandaşımızın ondan ne eksiği var niye ufak cc ile başlıyolar
    Belki hiçbirşey bilmeyen adamlar küçük cc ile başlamasını tavsiye ederken doğru birşey yapıyorlardır?

    Valentino Rossi, 1979 yılında İtalya’da Urbino, Marche’de dünyaya geldi. Tavullia’da büyüyen Rossi, eski bir motosiklet yarışçısı olan Graziano Rossi’nin oğluydu ve ilk kez 2 yaşındayken motosiklete bindi. Yarış sevdası ise go-kart ile başladı. Annesi Stefania oğlunun zarar göreceğini düşündüğü için babasına yavaş bir go-kart aracı yapması konusunda ısrar etmişti. Yine de daha hızlı gitmek istemesi üzerine, Rossi 5 yaşındayken babası 60cc lik kart motorunu 100cc lik motor ile değiştirdi.
    İlkokuldayken gitar çalmaya ve futbol oynamaya da ilgi duyan Rossi’nin annesi, onun bir futbol okuluna gitmesini çok istedi. Oysa pitler ve motor yarışları onun daha fazla ilgisini çekiyordu. Graziano, junior kart lisansı almak isteyen 9 yaşındaki oğlu için evraklarda değişiklik yapmaya bile kalkıştı çünkü lisans almak için yaş sınırı 10 ‘du, fakat başaramadı. Valentino, 1990 yılında bölgesel kart şampiyonluğunu kazandı ve 1991 yılı sonlarına kadar Minimoto yarışlarında 16 bölgesel şampiyonluk elde etti. Yine de Minimoto onun için eğlence amaçlıydı ve go-kart yarışlarına devam etti. Parma’da yapılan Ulusal Kart Yarışları’nda 5. oldu. Valentino’nun gözü ona Formula 1 yolunu açacak olan Italian 100cc yarışlarındaydı fakat finansal yetersizlikler yüzünden 1992 ve 1993 boyunca Minimoto yarışlarıyla devam etti.
    Rossi 1993’de Cagiva’da yapılan İtalya Şampiyonası’na katıldı. Bu yarış 125 cc kategorisinde katıldığı ilk yarıştı ve ertesi yıl şampiyonanın birincisi oldu. Yeteneği Aprilia tarafından keşfedilen Rossi, Avrupa 125cc Şampiyonası’nda onların sürücüsü olarak yarıştı ve sezonu 3. olarak tamamladı. Aynı sene, 1995’de ikinci defa İtalya Şampiyonası’nı kazandı. 1996 yılı ise Rossi’nin Dünya Şampiyonası’na katılmasına şahit oldu. Scuderia AGV takımında Aprilla motoruyla yarışan Rossi, ilk olarak Malezya’da yarıştı. Aynı sezon ilk zaferini Çek Cumhuriyeti’nde kazandı ve bu şampiyonadaki ilk sezonunu 11. sırada tamamladı. İkinci sezonunda Nastro Azzurro Aprilia Takımında yarıştı ve bu kez sezon boyunca 11 yarış kazanarak 125cc kategorisinde Dünya Şampiyonu oldu. Rossi aynı zamanda bunu gerçekleştiren en genç yarışçıydı.
    Nastro Azzurro Aprilia takımıyla devam kararı alan Rossi, 1998’de 250cc kategorisinde yarışmaya başladı. Bu kategorideki ilk sezonunu 2. olarak tamamladı ve 5 yarış zaferi elde etti. 1999 sezonunda ise kazandığı 9 yarış ve topladığı 309 puanla şampiyonluk onun oldu. Ayrıca Rossi, bir kez daha bu kategoride şampiyon olmuş en genç sürücü ünvanını aldı. 2000'de Royal Class 500 cc'ye geçen Rossi, aynı zamanda takımı Nastro Azzurro ile birlikte Honda ile anlaştı. Daha önce de olduğu gibi yeni klasmanındaki ilk sezonunu 2. olarak bitiren Rossi, 209 puan topladı ve 2 yarış zaferi kazandı. 2001’de ise 11 yarış kazanarak 325 puanla yeniden şampiyon oldu. Rossi kariyerinin bu noktasında, tüm zamanların en iyi Moto GP sürücüsü olacağını belli etmişti.
    Konu sabırlı olmak , yavaş gitmek , gece çıkmak , hız yapmamak vesaire değil. Konu , hata yaptığında veya yaptırıldığında telafisini yapabilecek yeteneğe sahip olmak. Bu hatanın telafisi , kontrolü 125lik makinada farklı , 600lük makinada farklı , 1000likte farklı , cruiserde , supersportta , scooterde farklı.
    Ama küçük ccli hafif makinalarda hata telafisi daha kolaydır.
    600cc ile başlarsınız , uzun süre kaza yapmazsınız, alışırsınız , herkese ben yüksek cc ile başladım diye hava atarsınız.
    2. adam 600cc ile başlar , ertesi gün 100 ile giderken önüne kamyon kırar , kaçma manevrasını yapamaz altına girer. Arkasında gözü yaşlı bir aile bırakır...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  16. #16
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Yazık Rossiye valla , adamcağız 5 sene 125 cc ye binmiş bizim burada olsa iki ayda litrelik makinanın tepesine çıkmıştı bunların gazıyla
    braingulp bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  17. #17
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belki hiçbirşey bilmeyen adamlar küçük cc ile başlamasını tavsiye ederken doğru birşey yapıyorlardır?
    bravo hocam, küçü cc diyen bizler pek bişey bilmiyoruz. bu bilgilerde yanlıştır, aslında rossi direk 1000cc ile başladımıştır, hatta anasının karnından çıktığında 100cc getiren babasına 1000liiiikıngaa diye ağladığı rivayet edilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belki hiçbirşey bilmeyen adamlar küçük cc ile başlamasını tavsiye ederken doğru birşey yapıyorlardır?
    bravo hocam, küçü cc diyen bizler pek bişey bilmiyoruz. bu bilgilerde yanlıştır, aslında rossi direk 1000cc ile başladımıştır, hatta anasının karnından çıktığında 100cc getiren babasına 1000liiiikıngaa diye ağladığı rivayet edilir

    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazık Rossiye valla , adamcağız 5 sene 125 cc ye binmiş bizim burada olsa iki ayda litrelik makinanın tepesine çıkmıştı bunların gazıyla
    helel hocam hemen yetiştin birazda kızma, azarlama, kafalarına vurma isteriz
    braingulp bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    31 Aralık 2011
    Motosikleti
    HONDA CB 600F HORNET
    HONDA VTR 250

  19. #19

    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    bahçelievler
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı loenix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 4 senedir araba kullanıyorum, şimdi motor almaya karar verdim. Aklımdaki motor Suzuki GSR600. İlk motorun 600 cc olması oldukça riskli okuduklarım kadarıyla ama eğitimi alıp tüm korumalarla, tedbirli bir şekilde kullanmak gerçekten okadar tehlikeli olurmu, zaten hız yapmaya niyetli değilim. Küçük cc naked leri modelleri hiç hoşuma gitmiyor.
    4 senede araba kullanman sana sadece trafik bilgisi verir trafik bilgisi dedim tam bir trafik bilgisi değil motorla trafik bambaşkadir. Unutmaki arabayla 4 trafi kapali bir kutunun içinde gidiyorsun asvaltin üstünde ve etrafinda yüzlercesi oluyor. Motorla ise o kapali kutularin arasinda dişarda gidiorsun çıplak bir şekilde yüzlerce devin arasindaki bir sinek gibisin. Hep tehlikenin içinde...

  20. #20

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    İlginç gerçekten. Ben ilk motosiklete ilgi duymaya başladığımda gittim bir motosiklet satıcısına motorlara baktım. 600 lük bir ss in üzerine bindim , bu kocaman bişey bunu nasıl kontrol ediyorlar diye direk tırsarak küçük cc lere yöneldim. İnsanlar ne kadar cesaretli maşallah şaşırıyorum bazen. Tebrik mi etsem eleştirsemmi bilemedim...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)