Ktm la bu ben premium motosiklet satarım, hele duke serimiz var her türlü haylazlığı yaparsın demiyorlar mı? Şu son sene hem ducati hemde ktm gözümden düştü. Japondan devam. Geçmiş olsun o kadar yağ varken düşmemeyi başarmak başarı.
aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kez onarım görurse ürün iade hakkıda doğuyor garanti sürecince zaten serviste muhtemel onarımıda yapamayacaklar belirtilen sürede ya sıfır motordan söküp takacaklar yapamazlarsa yine iade hakkın doğacak
Elime henüz resmi bir rapor geçmedi, garanti kapsamında onarım yapabileceklerini telefon yolu ile ilettiler ve resmiyeti olan bir durum değil. Israrla rapor istememe rağmen ne zaman dönüş yapacaklar bilmiyorum, raporu alabilirsem eğer teslim formunda belirttiğim gibi onarım yapılmasını istemediğimi belirttiğim bir dilekçe göndereceğim.
Şu durumda her şey benim lehime devam ediyor. Zaman daralıyor ve bu durumun hala farkında değiller.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
Pazartesi noterden bir belge gelecek ve onarımı onaylayıp onaylamadığımı belirten bir yanıt vereceğim, aldığım bilgiler dahilinde hasarlı parçların bir kısmı;
-Piston
-Krank
-Sağ ve Sol Blok
-Siboplar
-Piyano
-Piston Kolu
-Ve bir kaç parça daha,
Hic bir Avrupali uretici sorunsuzluk ve guvenilirlik noktasinda Japon'lara yetisemiyor, dogruya dogru.
Ama hic bir Japon uretici de bir Ducati veya bir Superduke yapmiyor malesef.
Sevdiginiz motosiklet modelini Japonlar uretiyorsa mutlu olup sukredip alin.
Superduke'u Honda uretip $3000 daha pahaliya satsaydi, pasa pasa verir alirdim Hondadan, hic dusunmeden.
Ben 5. motorumu aldım blok nasıl kırılabilir ? redline mi soktunuz veya motoru emanet mi verdiniz sizin beklentiniz dışında motoru zorladılar?
Kardeşim naaptın sen ya, buraya böyle konu mu açılır? Burda hiç bir yerde görmediğim kadar KTM ''fanatikleri'' var. Kaydırmalı debriyaj manyakları çok, sanki tek başına bi haltmış gibi.
Şaka bir yana, her motor arıza yapabilir, fakat arızalanan (kırılan) parçaya bakıyorumda, bu öyle kolay kolay kırılacak bir parça değil, ya sen çok hor kullandın, ya da üretimde bir sıkıntı var. Son zamanlarda KTM nin, özellikle döküm parçalarında ciddi sıkıntılar görüldü, KTM bence eski KTM değil. Ciddi bir kullanıcı hatası yok ise, km si, zamanı önemli değil, garanti kapsamında ki bir motor bu denli, kullanıcısın canına malolacak bir arıza çıkartıyorsa, o kişinin bence parasını geriş isteme hakkı çok doğal. Ha bu kolay mı hayır, ama hakkıdır. Biraz empati yapın, siz olsanız eski rahatlık ile bu şekilde arıza verip tamir edilmiş bir motora biner miydiniz?
Geçmiş olsun, can sıkıcı bir durum...
Ulkemizde hemen her marka ve urun icin garanti sureci cok komik ve zahmetli. Adamlar sanki garantiden en az deisim yapana odul veriolarmis gibi bir mantik var. Uretici ve urun hatasi bu kadar barizken niye isler bi kadar yokysa surulur anlamiyorum
Geçmiş olsun kardeşim. Allah korumuş. Allah yardımcın olsun. Hakkını aramanı tavsiye ederim.
Arkadaşım geçmiş olsun umarım tez zamanda gönlüne göre sonuçlanır işlem.
Yapmayın hocam sanki japonlar sütten çıkmış ak kaşık.Cbf 150 yağ yakma cbr 250 blok patlatma r25 yatak sarma cbr 1000 rr yağ yakma ve daha var bunlar gibisi.Olay mekanik olan herşeyde ırk ayırmadan çıkan sıkıntılar önemli olan bunu nasıl telafi ettikleri.
R25imi sattım ve rc390 düşünüyordum fakat son zamanlarda ktmye güvenim azaldı.Duke 250de çıkan problemler ve 390 daki bu durum.
50-60 ile giderken gözümün önünde blok patlattı fabrikasyon üretim hatası dediler dıdısının,dıdısından yapmışmış yani illa hor kullanınca yada zorlayınca olacak diye birşey yok kendi motorumdan örnek vereyim bayramlarda 2 kişiyle + yük ile şehirler arası uzun yol yaptık tapagaz gittik zorladık hiç bişey olmadı geçenlerde yağa soğutma suyu karıştı götürdük servise sıfır motor yapıldı piston çizmiş vs peşi sıra sıkıntılar olmuş diye sorunun temeli 10 tl bile olmayan devir daim pompasının contasıymış okadar zorladık bişey olmadı sakin kullanırken böyle bi durum oldu aynı şartlarda olan diğer motorda hiç sıkıntı yok mesela
Geçmiş olsun 150-160 km/h de blok patlatıp hala hayatta olmanız en büyük kazancınız. Motosikleti hırpalayan, sonra da elinde kalınca ver yansın eden tipleri hiç sevmem. Sizin İfadelerinizden bilinçli bir kullanıcı olduğunuz izlenimi edindim. KTM' ye karşı aldığınız basiretli tutum nedeniyle tebrik ederim. Ne yazık ki çoğu kullanıcımız sizin kadar bilinçli değil. Çoğu 3000 TL yi verip yeni motorunu alırdı. Yaşadığınız travma para ile ölçülecek bir şey değil. Markalar Türkiye'de tüketici kitlesini iyi tanıyor. Bu nedenle, Türkiye'deki hiç bir markada gerçek bir müşteri muamelesi göremezsiniz. Yapılan bazı yorumları okuyunca haklı olduklarını düşünüyorum. Tekrar geçmiş olsun.
Beyler, bende r25 kullanıcısıyım. Motorumu çok severek aldım ve hiç sorun yaşamadım. Ne varki Yamaha Global olarak r25 serisinin bir kısmında ürerim hatası yapmış ve resmi geri çağırma yaparak hatasını telafi etmeye calıştı. Kendi adıma en ufak bir sorun yaşamadım fakat şanssız olan bazı arkadaşlar kötü kullanmamalarına rağmen büyük sorunlarla karşılaştı ve bunu forumlarda yazdı. Yamahanın Türkiye satış sonrası yaklaşımları bazı durumlarda çok zayıftı,büyük hevesle aldıkları motorlarından soğudu arkadaşlar. Büyük markalar müşterilerine bu denli zorluk çıkarmamalı. Yaklaşım bu şekilde olacaksa nerde kaldı marka değeri ? Gönül isterki bariz yaşanan hatalarda marka müşeterisini üzmesin. İsmine yakışır şekilde çözüm odaklı davransın. X ülkede ile Y ülke arasında aynı markanın hizmet kalitesinde fsrk olmasın.
Bir KTM fanatiği olarak diyorum ki; KTM den uzak durun. Spormoto varken KTM alma gibi bir düşünce aklımın ucundan geçmez. Ben neler yasadim 390 kullandıktan sonra 690 alacaktim cok hosuma gidiyordu ama spormoto ile yasadiklarimdan dolayi KTM markasini tamamen hayatimdan çıkardım.
Ben Japon'lar ariza yapmiyor demedim ki. Ama istatistiklere gore Avrupa mali araba ve motosikletler bariz daha sorunlu. Alman eh iste, Italyan rezalet. Bereket Fransizlar motosiklet yapmiyolar
Arabalari da oyle. Japon mallarinin ikinci eli cok iyidir Amerika'da. Ama Almanlar 5 yasinda degerinin ucte ikisini kaybeder...
Öncelikle büyük geçmiş olsun, ve sizin de yazdığınız gibi bu işin peşini bırakmayın lütfen.
Sıfır motosiklet satın alıp, yedek parça, servis, hatalı bakım vs. gibi nedenler yüzünden mağdur olup, konu başlığı açan o çok arkadaşımıza rastladım ki.
Bir yakınımızın başına buna benzer bir olay geldi, aldığı aracın debriyajında üretimden kaynaklı bir hata çıktı. Birebir değişim talep etti. Satıcı aynen sizin olayınızda olduğu gibi sadece parça değişimi yapmak istedi. Noterden satıcıya bir ihtarname çekildi ve olay çözüldü, değişim yapıldı.
Memlekette sıfır motosiklet alsan bir dert, 2. el alsan zaten kurtlar sofrası.
Konunun en kısa sürede lehinize sonuçlanması ve yeni motosikletinize kavuşmanız dileiği ile.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
Sana bu durumda 690 vermeleri lazım. Hem hayati tehlike atlatıyorsun hem de üstüne seni mağdur etmeye çalışıyorlar.
Bence Yurtdışındaki firma yetkililerine durumu izah etmelisin. KTM bu konuda çözüm odaklı yaklaşan bir firma diye biliyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)