Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

yamaha virago 125 cc 250 cc yapılabilirmi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    safabey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    herkese merhabalar bende virago 125 cc motosiklet var bunu 250 cc yapmayı düşünüyorum.virago 250 cc nin silindir takımı aldım 2.ci el.takmayı düşünüyorum ama bir taraftanda tereddüd ediyorum bilgisi olan arkadaşlar görüş bildirirse sevinirim.şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Isaac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2008
    Şehir
    YediTepeliŞehir
    Motosikleti
    Yayayayayaya.....
    Silindir takımını alsanız da elinizdeki motosikletin tüm ayarları parçaları 125 cc'ye göre üretilmiş dizayn edilmiş. 250 cc performansı almanıza yetmeyecektir yapacağınız modifikasyon. İlla yüksek motor hacmi istiyorsanız elinizdeki motosikleti satıp daha yüksek hacimli bir ürün almanızı tavsiye ederim.

    Saygılar.

  3. #3
    ALEXANDER 1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Astarı yüzünü geçecekir emin olun,en iyisi eldekini satıp yükseltmek.
    LINCOLN 6 ECHO

  4. #4
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Bu iş sadece silindir takımını değiştirerek yapmak zaten mümkün olmayacaktır. 125 cc ile 2500 cc silindirlerin strok mesafesininde aynı olduğunu sanmıyorum.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    motorların yapısı aynıysa olur yanlız biraz vites araların düşer ben benim 883 harley davidsonu 1250 yaptım mesela ama tabikide benim üst taraf uyumluydu seninkiside uyumlumu bilmiyorum aslında daha kolay yolu vardı ateşleme odasını törpülüyerek

  6. #6
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    krank ve silindirkapağını değiştirmen lazım karbüratörün memelerini değiştirip 250 cc ye göre ayarlatman lazım

  7. #7
    safabey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    arkadaşlar ebayda yedek parçalara baktım kırank kolundan tutun karbiratörüne kadar hem 125 hem 250 ye uyar diyor satıcılar,silindirlerin ölçüsüde dışardan ölçebildiğim kadarıyla aynı ama dediğim gibi tereddüd ediyorum hazır elimdekinden olmayayyım diye

  8. #8
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    devam et ama üst kapak uymayacak üsty kafayı da al..... krankın ve karbüratörün aynı olduğu doğru.topladığında dişli oranlarını da kontrol et. şanzıman da aynı olmalı... 130 km hıza çıkabilmen lazım. dene bakalım ne olucak en kötü ihtimal. satıp 250 sini alırsın. 3,5 4 liralık motor virago 250 bu kadar uğraşmana değer mi acaba.535 i de 5/6 arası. bence 250 ye bulaşmadan 535 al motorunu satıp.
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  9. #9
    safabey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    silindir kafasıyla beraber aldım zaten yani 250 viragonun silindir kafası silindiri pistonu elimde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

    ayrıca satılığa çıkardım motoru ama sorana en fazla 95 km hız yaparsın kilon 90 nı geçiyosa tavsiye etmem diyorum vaz geçiyo adamlar

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    peki herşey güzel motorun şaseye olan baglantıları ne durumda? onlarda aynımı?

  11. #11
    safabey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    herşeyi aynı sase aynı sorunda bu zaten aynı şasede 125 cc motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

    motor yetersiz geliyo yani

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    ozaman sorun yok güle güle koyul işe istersen yardım edrim.

  13. #13
    safabey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    teşekkürler yardımlarınız için bakalım conta takımı getirtip başlayayım kışın nasıl vakit geçirecez başkaayrıca tamir hobim arabamıda kendim tamir ederim sunrofu evin ortasına koyup bir hafta parçalarını beklemek biraz sorun teşkil etsede neticede kendin yaptığın işin ayrı güzelliği var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

    ekzantriğini ayarlamak biraz zor olacak gibi geliyo ama sizden o konudada yardım isterim o zamana

  14. #14

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Ben de şu sibop(sübap,valve) ayarı işine kılım.Zincir yağı,motor yağı,detailing...Bir sibop(sübap,valve) ayarını yapmayı deneyemedim.Anladığım kadarı ile sentil çakısı denen düzenek lazım.Buradaki hırdavatçıya sentil çakısı var mı dedim.Kesici aletler alt katta dedi. Bende oradan koşarak uzaklaştım.

  15. #15
    safabey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    aslında kolay ama bozmaktan korkuyo insan en güzeli eski bir 4 zamanlı motor alıp üzerinde tecrübe kazanmak bozulursa zaten hurdaydı dersin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)