Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Ön cam yapalım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    tebrikler. Elinize saglik güzel is cikartmissiniz...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    osmanba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul /( Katkısız Laz )
    Motosikleti
    Honda şhadow VT 750 c 4 - Honda CBF 150
    Kardeş .... Sen yakında shadow üretimine geçilmiştir diyeceksin diye korkmaya başladım.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı Angel Spear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yayinlamisin projeyi, cok guzel olmus eline saglik (kaktus detayinida cok sevdim, tesekurler),. diger projen nasil gidiyor bu arada?
    Alp çanta projesi kalıp yapımı aşamasında oda olacak ama onda biraz zamana ihtiyacım var
    ilgin için teşekkür ederim camdada fikir olarak emeğin geçti unutmadım)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:29 ----------

    herkese tek tek teşekkür ederim arkadaşlar yapmak yada yaptırmak isteyene çizimleri verebilirim hertürlü yardımcı olurum
    çok teşekkürler

  4. #24
    kalidor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    Atlanta / Peachtree
    Yerinde olsam bir imalathane açar sipariş üzerine ön cam yapardım eline sağlık...

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı osmanba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş .... Sen yakında shadow üretimine geçilmiştir diyeceksin diye korkmaya başladım.
    Güzel abim benim ellerinden öperim
    biliyorsun bu camı iki tane kestirdim biri senindir ne zaman istersen motora takarız takarız.

  6. #26
    Key-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 250
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alp çanta projesi kalıp yapımı aşamasında oda olacak ama onda biraz zamana ihtiyacım var
    ilgin için teşekkür ederim camdada fikir olarak emeğin geçti unutmadım
    Ben de bir çanta projesine girişmiştim bundan 3 ay kadar önce Bu haftasonu ufak tefek elektrik işlerini de toparlayıp takıcam bir aksilik çıkmazsa. Sağ ve sol tarafa iki ayrı kalıp hazırlayıp epoxy den yaptım çantaları. Çok sıkıntılı ve sabır isteyen bir iş. Eğer sizin projenizde yardım edebileceğim birşey olursa mesaj atmanız yeterli

  7. #27
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    Kolay gelsin
    Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    [QUOTE=Key-x;2388712]Ben de bir çanta projesine girişmiştim bundan 3 ay kadar önce Bu haftasonu ufak tefek elektrik işlerini de toparlayıp takıcam bir aksilik çıkmazsa. Sağ ve sol tarafa iki ayrı kalıp hazırlayıp epoxy den yaptım çantaları. Çok sıkıntılı ve sabır isteyen bir iş. Eğer sizin projenizde yardım edebileceğim birşey olursa mesaj atmanız yeterli [/QTeşekkür ederim ilgine
    çantaların bittiğinde sanırım yapım aşamasını anlattığın bir topic olur
    olduğundada beni özel bir mesajla uyarırsan sevinirim bu ara giremediğim zamanlar oluyor kaçırmayayım
    Bir şekilde mutlaka görmek isterim bende epoksi örgü elyaf düşünüyorum takıldığım nokta kapak)

  9. #29
    Key-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 250
    Kapak olayı aslında işin kolay kısımlarından biri. Burada önemli nokta kalıbı hangi malzemeden hazırladığın. Eğer kolay kesilebilen bir malzemeyse; çantayı kapakla birlikte bütün olarak düşünüp kalıbı hazırlar ve daha sonra kapak kısımı kesip, çanta tarafına içten ince bir malzeme yapıştırarak kapağın oturacağı kanalı da hazırlamış olursun. Ayrıca; epoksi esnek bir malzeme olduğu için kapak çok rahat çalışıyor. ufak tefek eksen kaymaları sıkıntı çıkarmıyor. Menteşe takma aşamasında kontraplak tarzı bir malzemeyle içten desteklemende fayda var. aklında bulunsun..

  10. #30
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    süper. cabbar adına 3 mm'lik cam yakışmazmış zaten.
    büküm olayını nasıl yaptın o kadar düzgün?
    yol iyidir.

  11. #31
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Ha şöyle... ne güzel insanın kendi zevkine göre imal edebilmesi... kutluyorum...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  12. #32
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Çoooooooooooook güzell olmuş, eline sağlık. Çizimleri istiyorum.
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    süper. cabbar adına 3 mm'lik cam yakışmazmış zaten.
    büküm olayını nasıl yaptın o kadar düzgün?
    Camı özel olarak ısıtıp falan bükmedim dostum ön ve arkadan iki paslanmazın arasında sıkınca kim güçlü ise o yendi pazlanmazlara uymak zorunda kaldı,fakat tabi plaksideki gerilimi yerine takıp sıktıktan sonra ısı tabancasi ile ısıtıp almak gerekiyor onuda o şekilde hallettim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------

    Alıntı özcan1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoooooooooooook güzell olmuş, eline sağlık. Çizimleri istiyorum.
    Lafı bile olmaz arkadaşım
    ver mailini cat çizimlerini atayım sana

  14. #34
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    ooop pardon büküm derken, lazer kesim plakaların bükümünü sormuştum.
    yol iyidir.

  15. #35
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Camı özel olarak ısıtıp falan bükmedim dostum ön ve arkadan iki paslanmazın arasında sıkınca kim güçlü ise o yendi pazlanmazlara uymak zorunda kaldı,fakat tabi plaksideki gerilimi yerine takıp sıktıktan sonra ısı tabancasi ile ısıtıp almak gerekiyor onuda o şekilde hallettim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------



    Lafı bile olmaz arkadaşım
    ver mailini cat çizimlerini atayım sana
    Başında belirtmişsiniz ama tam anlayamadım. PAslanmazlar Lazer kesim değil mi? Givinin hazır malzemesi değil? Onları nasıl büktünüz? Silindire sokarak mı? Tam Eksende bükmeyi nasıl başardınız? ikisini birlikte mi soktunuz silindire?
    Gökhan YAŞDAL

  16. #36
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    güzel çalışma ellerine sağlık
    paylaşmak örnek olmak daha'da güzel,işi bilmek ve yapmak kadar zevkli bir şey yok bence
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ooop pardon büküm derken, lazer kesim plakaların bükümünü sormuştum.
    Paslanmazlar tek tek silindirde büküldü,silindir problem olursa ısıtarak herhangi bir kalıplada bükülebilir daha sonra polisaj olacagından ısıtmadan dolayı paslanmazda iz kalmaz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 ----------

    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başında belirtmişsiniz ama tam anlayamadım. PAslanmazlar Lazer kesim değil mi? Givinin hazır malzemesi değil? Onları nasıl büktünüz? Silindire sokarak mı? Tam Eksende bükmeyi nasıl başardınız? ikisini birlikte mi soktunuz silindire?
    Paslanmazlar (fotodaki sac olanlar) benim tasarımım ve lazer kesim evet,fakat mootora takıldıgı aparat givinin (yuvarlak malzeme olanlar,benim yaptığım camın içindeki ve dışındakilerin camla birlikte motora takıldığı yani benim yaptıklarımla gidon arasındaki)
    ha yapılmazmı? sanırım daha iyisinide yapardım ama nasıl olsa var dedim ve uğraşmadım
    paslanmaz saclar evet silindirde tek tek büküldü

  18. #38
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paslanmazlar tek tek silindirde büküldü,silindir problem olursa ısıtarak herhangi bir kalıplada bükülebilir daha sonra polisaj olacagından ısıtmadan dolayı paslanmazda iz kalmaz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 ----------



    Paslanmazlar (fotodaki sac olanlar) benim tasarımım ve lazer kesim evet,fakat mootora takıldıgı aparat givinin (yuvarlak malzeme olanlar,benim yaptığım camın içindeki ve dışındakilerin camla birlikte motora takıldığı yani benim yaptıklarımla gidon arasındaki)
    ha yapılmazmı? sanırım daha iyisinide yapardım ama nasıl olsa var dedim ve uğraşmadım
    paslanmaz saclar evet silindirde tek tek büküldü
    Silindirde tek tek bükünce iç içe oturmalarında sıkıntı olmuş olmalı. Fotoğrafta kötü durmuyor ama. Elinize sağlık.
    Gökhan YAŞDAL

  19. #39
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    250 Tk ye maliyetinde bağlantı demirlerini de ekledinizmi ?
    lazer kesim için ne kadar ödemiştiniz. ?
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Silindirde tek tek bükünce iç içe oturmalarında sıkıntı olmuş olmalı. Fotoğrafta kötü durmuyor ama. Elinize sağlık.
    Yazımda anlatmaya calıştım 5 mm malzeme kalınlıkları hesaplandığında iç içe geçen parçaların capları aynı olmaz değişkendir
    ikisini birlşikte bükerseniz aynı çap olacağından birbirine oturmaz
    tek tek ve ayrı çaplarda bükülmelidir
    bende öyle yaptım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 ----------

    Alıntı KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 Tk ye maliyetinde bağlantı demirlerini de ekledinizmi ?
    lazer kesim için ne kadar ödemiştiniz. ?
    Baglantı demirim vardı eklemedim
    ama yaptığınızda birşey tutmaz
    Diğer mailyetlerin hepsi için dediğim rakamdır cam malzemesi ve lazer kesimide dahildir


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)