Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

GT250R'ı 600cc yapmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Ocak 2017
    Arkadaşlar merhaba. Hali hazırda 2 sene boyunca kullandığım gt250r var ve artık 600lük motor alma vakti geldi. Ama ben bir çılgınlık yapmak istiyorum 600f kelle motor buldum 5 bin liraya onu alıp güzel bir ustaya gidip hyosungun içine oturtsak diyorum? Olursa başarırsak çok efsane olur benim için. Olmazsa da artık normal bir 600cc motor alacağım. Sorular; Motorda nelerin değişmesi gerekir? Ne gibi riskleri olabilir? Bu tür bir değişim yapmış olanlar var mı?
    YouTube'da 600cc yapılmış bir gt250r gördüm bu da linki: https://www.youtube.com/watch?v=civENQvJEsA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Egee22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul/Küçükçekmece Edirne/Enez
    Motosikleti
    Mondial 100 MG Prince
    Önceki motorunuz cg miydi ? :D İllaki yapılır fakat onu yapabilecek uğraşacak usta bulman gerekli ve satarken ettiğin masrafların karşılığını alabileceğini sanmıyorum satıp yeni bir motor almak senin için daha hayırlısı olur yani uğraştırıcı ve yorucu bi iş
    PegaOfficial bunu beğendi.

  3. #3
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    gtr-gt 250 şasisi tırt, sağlıklı olmaz

    Bu arada motorun çalıntı olmadığını kontrol edin mutlaka, 600f lerde yaygın
    PegaOfficial bunu beğendi.

  4. #4
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Resmi olarak ruhsata işletemezsin bir sürü prosedür uygunluk vs çıkamazsın o işin içinden.İllegal olarak yapabilirsin belki ama çok canın sıkılır elektrik tesisatından beyine kadar bir sürü parça elden geçer ve çoğu deneme yanılma ile olur maliyet artı zaman kaybı ve çıkacak sorunlar cabası diyelimki hepsini hallettin mevcut motorun o gücü kaldırmayacaktır hızlandığında kafa sallama denge kaybı yavaşlamak istediğinde frenlerin yetersizliği gibi sorunlar yaşayacaksın ve şaşiye uymayacak kesilip biçilecek kendi motorununda anasını ağlatacaksın 600 lük al daha mantıklı bence
    Shrieker, Torque93 ve PegaOfficial bunu beğendiler.

  5. #5
    enlighteray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Hero Karizma R (2016)
    250yi 600 herkes yapar, önemli olan 1300 hatta dodge tomahawktaki gibi 8000 yapmak.
    PegaOfficial bunu beğendi.

  6. #6
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Her zaman soylerim, motorunun gucunu artirmak istiyorsan altin tuyo: Daha guclu bir motor aliyorsun.
    PegaOfficial bunu beğendi.

  7. #7
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Ben benzer işe giriştim iki defa. Yaptım oldu ama ömrümden ömür gitti. Hiç uğraşma bence.
    bursalıali, PegaOfficial, rm125 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #8

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Elindeki hyo 8 desek
    600f motor 5
    İşçilik,kontak,beyin,tesisat min 3 diyorum.
    Min rakam 16.000

    Ee hep gazlamaya yöneldik durma gibi niyetin yok galiba?

    Adam gibi fren merkezi falan filan sen o işi unut..

    Hee f motorunu ben go-kart aracına takmayı düşünüyorum dersen süper fikir.
    PegaOfficial bunu beğendi.

  9. #9
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Bence 600F alıp üstüne gt250r grenajları uydur daha kolay ve güvenli olur
    Metehan07-70, PegaOfficial ve Jemand bunu beğendiler.

  10. #10
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Ulan şu 600f in çektiğini pişmiş tavuk çekmedi :(
    PegaOfficial bunu beğendi.

  11. #11
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Sadece motor değiştirerek olacağını sanıyorsan hiç heveslenme. Hava filtesi, enjeksiyon sistemi, beyin, benzin pompası, göstergeler, zincir dişliler, süspansiyon, frenler falan hepsi değişmeli. Kendi garajında proje olarak hobi olsun diye yapılabilir ama götürüp sanayide usta usta gezerek yapmaya kalkarsan sıfır motor parası harcarsın.
    PegaOfficial ve Torque93 bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    hem çok para emek harcarsın hem de o motorun sorunları bitmez sanayi sanayi gezersin. bir de çok sakat bi motor olur.ne şasisi dayanır o motorun ne freni ne debriyajı ne şanzımanı. her gazladığında bi yerini eline alırsın motorun.

    benzer projeler otomobillerde sıkca yapılıyo swap diye geçer literatürde. o kadar para harcarlar sonra araba sanayide yatar haftada ayda 1 yarış sonra tekrar sanayiye park et
    PegaOfficial bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    24 Ocak 2017
    Öncelikle cevaplar için çok teşekkürler.
    Tüm cevapları tek tek okudum. Haklısınız masraflı, uğraştırıcı ve riskli olacak ama Alonedark93'ün de dediği civarlarda bir masraf çıkacaksa, gereken masrafı yapıp böyle bir şeyi denemek istiyorum. İleride satılıp satılmaması açıkçası pek umrumda değil, kendim için böyle değişik bir şey düşündüm. Ki zaten başarılı olursa öyle bir şey de satılmaz o kadar emek harcamış olacaz
    Şasi konusunda haklısınız şasiyi güçlendirmeye yönelik oynamalar yapılabilir mi?
    Motorun iç tesisatından, elektronik aksamından falan hiç anlamadığım için sizlere sormak istedim neler değişmeli falan diye ve sağolun güzel yorumlar yapmışsınız. Konu hala yoruma açıktır, olumlu olumsuz her yorumunuzu dikkate alıyorum.
    Egee22 bu arada hiç cg kullanmadım hyosung ilk motorum :D

  14. #14
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı PegaOfficial adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle cevaplar için çok teşekkürler.
    Tüm cevapları tek tek okudum. Haklısınız masraflı, uğraştırıcı ve riskli olacak ama Alonedark93'ün de dediği civarlarda bir masraf çıkacaksa, gereken masrafı yapıp böyle bir şeyi denemek istiyorum. İleride satılıp satılmaması açıkçası pek umrumda değil, kendim için böyle değişik bir şey düşündüm. Ki zaten başarılı olursa öyle bir şey de satılmaz o kadar emek harcamış olacaz
    Şasi konusunda haklısınız şasiyi güçlendirmeye yönelik oynamalar yapılabilir mi?
    Motorun iç tesisatından, elektronik aksamından falan hiç anlamadığım için sizlere sormak istedim neler değişmeli falan diye ve sağolun güzel yorumlar yapmışsınız. Konu hala yoruma açıktır, olumlu olumsuz her yorumunuzu dikkate alıyorum.
    Egee22 bu arada hiç cg kullanmadım hyosung ilk motorum :D
    Diyelimki herşeyi yaptın bitirdin atladın motorun üstüne çevirmeye denk geldin adam baktı motor şaşiye bağladı motoru ne yapacaksın? Eski haline cevirip muayneye sokman gerekicek bunlarıda göze al
    PegaOfficial bunu beğendi.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  15. #15

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    F için elektrik tesisatı,benzin pompası(depoda lazım olabilir),beyin kontak set,zincir dişli set,fren sistemi(komple değişmesi gerek bence).
    Şuan aklıma gelen bunlar daha önce yazdığımdan fazla maliyet çıkar+işçilik.

    F blok sana bedavaya gelseydi yap derdim ama 5 bin az değil o parayı veririm diyorsan blok motor piyasada çok.

    İşin evrak kısmı var..

    Bu sevdadan vazgeç al bi f bin.
    PegaOfficial bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)