Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

KTM 640 Adventure

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Aslında bu konunun yeri burası değil. Ama bu motorun kullanıcılarının bilgi paylaşım başlığı olmadığı için buraya açmak zorunda kaldım.

    Başlık açtım uygun yere. Ancak günler geçti yöneticiler başlığımı onaylamadı. Bende buraya açıyorum.

    Forumun bu bölgesinde tanınırım. Daha önceden çok vaktimin geçtiği Tulpar adını verdiğim motoru takasta kullanıp KTM 640 Adventure almış bulundum. Ufak tefek arızaları var. Birazda görsel olarak düzenlenmesi lazım. Yavaş yavaş yapacağım inşallah. Burdada paylaşırım yaptıklarımı. Başkalarına fikir olur.



    Benim makinada böyle birşeydi ilk aldığım gün.

    Motorun arızalarını gidermede özellikle Matrax33'den yardım bekliyorum.
    kovboy03 bunu beğendi.


    MotoAVM Motosiklet Aksesuarları Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    DARICA
    hayırlı olsun da hep eskilerle uğraşıyorsun be abi.zor olmuyor mu?

  3. #3
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı avarekasnak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun da hep eskilerle uğraşıyorsun be abi.zor olmuyor mu?
    Uğraşmayı seviyorum. Çalışan sorunsuz şeyi " içinde ne varmış bi bakayım" diye söken adamım. Zor olmuyor yani pekde.
    cenkito ve YusufEnesKoç bunu beğendiler.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  4. #4
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    sat şunun camını bana, para mühim değil

  5. #5
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sat şunun camını bana, para mühim değil
    Ben nörüyüm camsız :D

    Uydurabilirsin aslında. Niye uydurmayla uğraşmıyorsun ?
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  6. #6
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben nörüyüm camsız :D

    Uydurabilirsin aslında. Niye uydurmayla uğraşmıyorsun ?
    uydurdum uydurmaya da hoşuma gitmedi, düz pleksiden kesip biçtim, çok afedersin at sırtına kelebek konmuş gibi oldu.
    aerodinamiği de iyi olmadı, 260'dan sonra bi titreme yapıyo

  7. #7
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uydurdum uydurmaya da hoşuma gitmedi, düz pleksiden kesip biçtim, çok afedersin at sırtına kelebek konmuş gibi oldu.
    aerodinamiği de iyi olmadı, 260'dan sonra bi titreme yapıyo
    Dert ettiğin şeye bak. 250'yi geçme sende.

    Farklı bi motorunkini denedin mi? Çin mallarını araştırsan uygununu bulursun bence. Bende motorcuya gidersem haftaya bi bakayım uygun bişeyler var mı. Varsa alır yollarım sana
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  8. #8
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dert ettiğin şeye bak. 250'yi geçme sende.

    Farklı bi motorunkini denedin mi? Çin mallarını araştırsan uygununu bulursun bence. Bende motorcuya gidersem haftaya bi bakayım uygun bişeyler var mı. Varsa alır yollarım sana
    alt tarafı kafa grenajını çepeçevre döndüğünden epey geniş, piyasada öylesini göremedim hiç, hayırlısı...

    seninkinin ne arızaları var?

  9. #9
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Benim bi tanıdığım ustada geniş görmüştüm. Crusier motor için olandan. Ondan kesersek uyabilir.

    Marş motoru çalışmıyor. Km göstergesi çalışmıyor. Fren balataları değişecek. Sağ sinyal çalışmıyor ki zaten sinyal tipsiz değiştirecem onları.

    Görsel olarak motorda düşme izleri var. Deponun kenarlarına deri kaplayıp onu kapatabilirim. Yada komple grenajı söküp boyayabilirim ama boyamaya üşeniyorum.

    Şimdilik o gördüğün sana lazım olan parçayı kaplattım ve birazda sağını solunu süslettim reklamcı arkadaşa.

  10. #10
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bi tanıdığım ustada geniş görmüştüm. Crusier motor için olandan. Ondan kesersek uyabilir.

    Marş motoru çalışmıyor. Km göstergesi çalışmıyor. Fren balataları değişecek. Sağ sinyal çalışmıyor ki zaten sinyal tipsiz değiştirecem onları.

    Görsel olarak motorda düşme izleri var. Deponun kenarlarına deri kaplayıp onu kapatabilirim. Yada komple grenajı söküp boyayabilirim ama boyamaya üşeniyorum.

    Şimdilik o gördüğün sana lazım olan parçayı kaplattım ve birazda sağını solunu süslettim reklamcı arkadaşa.
    eyvallah.
    bunlar çok ıscak motor derlerdi eskiden, çalışırken cayır cayır ısı atarımış
    sert makine, hayırlı uğurlu olsun.

  11. #11
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero-Jawa 638-ZS200GY
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dert ettiğin şeye bak. 250'yi geçme sende.

    Farklı bi motorunkini denedin mi? Çin mallarını araştırsan uygununu bulursun bence. Bende motorcuya gidersem haftaya bi bakayım uygun bişeyler var mı. Varsa alır yollarım sana
    ooo hayırlı olsun,
    Fatih abi için baya aradık lakin bulamadık camdan. Hint kumaşından hallice onun cam ve öle uydurma bişey de değil açıkcası.
    Yalınız uğrarsam bi tur binerim buna haberin olsun

    Ama şöyle bişey yapabiliriz bak sen o camı emanet yollarsan kalıbını alıp pleksiden ısı tabancası ile aynını yapabilirim diye düşünüyorum.

  12. #12
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sat şunun camını bana, para mühim değil
    geçen link gönderdim sana camın. Atladın heralde ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

    tekrar göndereyim

    https://www.bikebandit.com/oem-parts...623&sch=461177

    200 usd'cik spormotodan alsan daha pahalı gelirdi sanırım. fırii şippink diyor hem. Kargo masrafı yok.

  13. #13
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah.
    bunlar çok ıscak motor derlerdi eskiden, çalışırken cayır cayır ısı atarımış
    sert makine, hayırlı uğurlu olsun.
    Geçmişte yaşanan şeylerle alakalı bu. Acı eşiğinin yükselmesi var mesela.

    Ktm çok titriyor diyorlar hiç alakası yok. Titremiyor motor. Mzde azer bülbül gibi gezdiğim için titreşiğim eşiğim yükselmiş. :D

    Sıcaklıkta hissetmiyorum. Mze salyangoz eksoz yaptığımda baya ısıtırdı beni.

    Sağolasın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ooo hayırlı olsun,
    Fatih abi için baya aradık lakin bulamadık camdan. Hint kumaşından hallice onun cam ve öle uydurma bişey de değil açıkcası.
    Yalınız uğrarsam bi tur binerim buna haberin olsun

    Ama şöyle bişey yapabiliriz bak sen o camı emanet yollarsan kalıbını alıp pleksiden ısı tabancası ile aynını yapabilirim diye düşünüyorum.
    Tabi ki binebilirsin. Bi sanayi pilavı yada menemeni yedikten sonra ama. Yoksa vermem motoru. :D

    Ben haftaiçi bi motorcuya uğrayayım. Ordakini deneyeyim uyacakmı. Olmazsa son çare kalıp yaparız. Ama ben kaplattım onu bi sıkıntı olur mu

    Göndermeyede gerek yok ben gelirim Ankara'ya havalar ısınınca.

  14. #14
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Fatih
    Motosikleti
    R25
    Alet nalet.Ayakların yere basıyo mu ya çok yüksek görünüyor.

  15. #15
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen link gönderdim sana camın. Atladın heralde ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

    tekrar göndereyim

    https://www.bikebandit.com/oem-parts...623&sch=461177

    200 usd'cik spormotodan alsan daha pahalı gelirdi sanırım. fırii şippink diyor hem. Kargo masrafı yok.
    yok atlamadım, dil altı hapımı almaya gittiydim
    pek pahalıymış, 200 amerikan dolarım yok ahbap, çakma bişeyler bakıyom.

  16. #16
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    hadi hayırlı olsun marş motoru arızalı çalıştırma işini nasıl yapacaksın

  17. #17
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadi hayırlı olsun marş motoru arızalı çalıştırma işini nasıl yapacaksın
    Bunlar erkek motoru. Tepikledin mi çalışıyor

  18. #18
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    emin çok motor tepikledim ama her gün her gün o iş olmaz olmuyor

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    agility 125
    ayak bileğini çatlatırsan ayak marşıyla görürüm ben erkeği.

  20. #20
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emin çok motor tepikledim ama her gün her gün o iş olmaz olmuyor
    Bunda iş farklı, ritüele dönüşüyor zevk alıyosun.

    Önce kompresör jiklesini çekip bi pompalıyosun sonra ısıtma jiklesini çekip pistonu üste aldın, basıyosun alıyor

    Sıcakken zaten dokundunmu tek seferde alır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

    Alıntı extagon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayak bileğini çatlatırsan ayak marşıyla görürüm ben erkeği.
    Kıyamam ben sana, camdan mı yaptılar senin ayanı. Uf olursun dikkat et uzak dur böyle motorlardan.


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)