Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Paddock (Ön-Arka Sehpa) Yapımım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Az biraz anlarım bu işlerden elimden geldiğince, iki günlük çalışmayla yaptım. Yapmak isteyenlere yardımcı olabilirim. Eksik gördüğünüz ya da şöyle olsa daha iyi olabilirdi dediğiniz noktaları varsa söyleyerek daha kullanışlı hale getirebiliriz.










    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    kaç kuruşa mâl ettiniz?

  3. #3
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    sadece tekerleklere para verdim diğerleri hurda atılan parçalardan yaptım.

  4. #4
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    kendiniz mi yaptınız kaynak felan işlerini?
    yani sıfırdan biri yapmaya kalkışsa kaça patlar o açıdan sormak istemiştim.
    hadi demirleri bulduk diyelim, onları kestirmesi kaynattırması felan kaç kuruş tutar?

  5. #5
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Kendi elinden gelmiyorsa alet edevatta yoksa yeni almak daha ucuza gelir.

  6. #6
    Coach_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xciting R
    eline sağlık çok güzel olmuş

    tutamaçlı olan bölme yere paralel değil, yukarı kalkık şekilde olabilirse daha iyi olur
    yani motoru üstüne çektiğin zaman hareket ettirebileceğin bir yükseklik olur.
    Straights are for Fast Bikes, CORNERS are for FAST RIDERS !

  7. #7
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendiniz mi yaptınız kaynak felan işlerini?
    yani sıfırdan biri yapmaya kalkışsa kaça patlar o açıdan sormak istemiştim.
    hadi demirleri bulduk diyelim, onları kestirmesi kaynattırması felan kaç kuruş tutar?
    evet kendim yaptım bütün kaynak kesim işlerini. tabi bu aletlerin elimizde olmasından dolayı bana ucuza mal oldu. yaptırtmak istersen büyük ihtimalle uğraşmak istemezler yada yapsalar dahi daha pahalıya gelecektir. varsa tanıdığın yardım ederekte güzel eğlenceli vakit geçirerek güzel iş yapmanın keyfine varabilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

    Alıntı Coach_k adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eline sağlık çok güzel olmuş

    tutamaçlı olan bölme yere paralel değil, yukarı kalkık şekilde olabilirse daha iyi olur
    yani motoru üstüne çektiğin zaman hareket ettirebileceğin bir yükseklik olur.
    yukarı kalkık evet olabilirdi ama kaldırırkende plakalığa değdiği için yapamadım maalesef. indirmek içinde mecbur tutacak yere ihtiyaç vardı bende öyle ufak tutacak bir yer yaptım. tek ihtiyacım olan maşayı kaldıran yerlerin yumuşak birşey olmasını istiyorum şimdilik iç lastik kesip sardım. oraya daha uygun ne yapılabilir?

  8. #8
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Eline sağlık güzel olmuş.

    O arka tekere gelen yerleri L şeklinde değilde boru yapsaydın. Arka tekeri tutan cıvata içine girecek şekilde. Tam cıvataya denkgetirip sıkarsan kilitlenir kalırdı. Devrilme riski daha da aza indirilmiş olurdu.

  9. #9
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline sağlık güzel olmuş.

    O arka tekere gelen yerleri L şeklinde değilde boru yapsaydın. Arka tekeri tutan cıvata içine girecek şekilde. Tam cıvataya denkgetirip sıkarsan kilitlenir kalırdı. Devrilme riski daha da aza indirilmiş olurdu.
    evet güzel fikir ilk amacım indirip kaldırırken sağını solunu çizdirmemekti ondan bu şekilde düşünmüştüm.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)