Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

hakiki karbon fiber egsozda yeni model ve tasarımlar

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    epeydir çalışmalarını yaptığım karbon fiber de amatör bazlıda olsa güzel gelişmelere gebe.ilk başda el yatırma sisteminin yanında kendi imalimiz olan vakum infüzyon sistemiyle fırınlama sistemi malzemede iyi bir kürleşme ve gözle görülür gelişme kaydedildi.bazı sorunlarda yaşadığımız beldede malzeme tedarik ve bu işi hakkıyla bilmeyenler oldu için deneme yanılmayla yol almaya çalışıyoruz.günler geçdikce daha mükemmele gideceğimi inancım tam.çalışmalarımdan bir kaç kesit.[IMG][/IMG].her zamanolduğu gibi siz değerli motorcu arkadaşlarımın yapıcı öneri ve eleştirileri benim için bir ehber ve yol göstericidir.
    polo34, mehmetenis ve shooter1 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Çok güzel olmuş ellerinize sağlık görünüş 10 numara

  3. #3
    MEHMET A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR
    ellerine sağlık başarılı olmuş karbon fiber malzemeyi nerden bulduğunu merak ettim söylersen çok güzel olur.

  4. #4
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    kaplama ücreti nedir? yer nerede? işçilik güzel ...

  5. #5
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    tek kat twill dokuma kullanıyorsunuz sanırım reçine olarakta epoksi? vakum infüzyonun doğru bir yöntem olduğunu düşünüyorum, çalışmalarınızın devamını dilerim.
    mehmetenis bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    kullandığım malzeme prepreg çift taraflı epoksili 40 tvil hakiki karbon.evet kendim oluşturduğum vakum infuzyon ve fırınlama sistemiyle yapıyorum.genelde vakumlamalarda erkek dişi aliminyum kalıp gerekiyor.egsoz modelleri çok çeşit ve sınırsız olduğu için daha ekonomik kalıplarla tek kalıp sistemiyle bunu yapıyorum.bir iki teknik sorun haricinde baya mesafe katetdim.ilerde kürleşme ve fırınlama olayında daha profesyonel ürünler çıkaracağım inancım tam

  7. #7
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    Alıntı avcrom egsoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kullandığım malzeme prepreg çift taraflı epoksili 40 tvil hakiki karbon.evet kendim oluşturduğum vakum infuzyon ve fırınlama sistemiyle yapıyorum.genelde vakumlamalarda erkek dişi aliminyum kalıp gerekiyor.egsoz modelleri çok çeşit ve sınırsız olduğu için daha ekonomik kalıplarla tek kalıp sistemiyle bunu yapıyorum.bir iki teknik sorun haricinde baya mesafe katetdim.ilerde kürleşme ve fırınlama olayında daha profesyonel ürünler çıkaracağım inancım tam
    Tebrik ederim güzel bir girişim ancak prepreg kullandığınızdan dolayı aslında yaptığınız infüzyon değil sadece vakum torbalama yapıp, fırınlama sonucu kürleşmeyi gerçekleştirmek. Daha çok pratikle beraber daha kaliteli ürünler ortaya çıkar zamanla, konunun takipçisiyim, kolay gelsin

  8. #8
    Ms_TunC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    3-4 nasıl bir tasarımdır öyle.

  9. #9

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    dostum haklısın .bu konuda bulunduğum beldede yardım alabileceğim şahıs veya bir yer olmadığı için yabancı sitelerden ve deneme yanılmalarla yol almaya çalışıyoruz.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)