Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Bakım ve onarım. Kawasaki VN800 (Düzeltildi)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    babaduru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yılların Eskitemediği Peugeot 103-CBR 250 R(2011)
    Muazzam bir işçilik ALLAH tan anlamıyosunuz birde anlasanız. Elinize sağlık.
    tanertc bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800

    Bakım ve onarım. Kawasaki VN800 (Düzeltildi)

    İlk mesaj düzenlendi.
    cenkito bunu beğendi.

  3. #23
    oyunageldim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Wave 110i
    Valla bravo ellerinize sağlık,çok uğraş ve beceri gerektiren bir iş olduğu belli oluyor
    Tek tek fotoğraflayıp,açıklamaları ile birlikte bizimle paylaşmanızda ayrı bir uğraş ve zaman gerektirmiştir

    Elinize sağlık
    tanertc bunu beğendi.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı oyunageldim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bravo ellerinize sağlık,çok uğraş ve beceri gerektiren bir iş olduğu belli oluyor
    Tek tek fotoğraflayıp,açıklamaları ile birlikte bizimle paylaşmanızda ayrı bir uğraş ve zaman gerektirmiştir

    Elinize sağlık
    Teşekkürler. Resimleri yüklemek ve paylaşmak biraz zahmetli. Ufak bir dikkatsizlikten aynı işlemi iki defa yapmak zorunda kaldım. Ama zahmeti olmayan bir işin ne kadar keyfi olabilir ki?

    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şahsi fikrim air brush işinde usta değilseniz hiç bulaşmayın...
    Şu an motora herhangi bir uygulama yapmayı düşünmüyorum. Kap kaçak boyuyorum ancak. Epey bir tecrübe, el becerisi edinirsem bu konuda belki ondan sonra motor üzerinde bir şeyler deneyebilirim.

  5. #25
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    çok titiz çalışmışsınız klavye ye sağlam salya akıttım,anlayamadığım bir nokta var şasede ki kaynakları kapatmak için macun olayına da el attım

    demişsiniz,şase de ki fabrikasyon kaynakları mı kapattınız yoksa çamurluk olarak yorumladığım parçada ki kaynaklarımı kapattınız.

    ellerinize sağlık.
    tanertc bunu beğendi.

  6. #26
    teocan94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    Konya
    mesajım bulunsun. müsait zamanda okuyacam

  7. #27
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Son halini ne zaman göreceğiz? Çok emek verilmiş. Tebrikler!
    tanertc bunu beğendi.
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  8. #28
    sabiht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    BURSA
    Sanat, Emek ve Ayrıntı... Tek kelime ile muhteşem, tebrik ederim...
    tanertc bunu beğendi.

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı sabiht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanat, Emek ve Ayrıntı... Tek kelime ile muhteşem, tebrik ederim...
    Eyvallah. Teşekkürler.

    Alıntı hasanrs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son halini ne zaman göreceğiz? Çok emek verilmiş. Tebrikler!
    Teşekkür ederim. Eğer bir aksilik çıkmazsa tahmini 1 ay gibi bir süresi var diye düşünüyorum.

    Alıntı teocan94 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesajım bulunsun. müsait zamanda okuyacam
    Tamam yerimiz bol bekleriz

    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok titiz çalışmışsınız klavye ye sağlam salya akıttım,anlayamadığım bir nokta var şasede ki kaynakları kapatmak için macun olayına da el attım

    demişsiniz,şase de ki fabrikasyon kaynakları mı kapattınız yoksa çamurluk olarak yorumladığım parçada ki kaynaklarımı kapattınız.

    ellerinize sağlık.
    Şasedeki fabrikasyon kaynaklar. Çoğu kısmı görünmüyor ama bazı görünen yerleri olduğu gibi bırakınca boya altından oldukça sırıtıyor. Yapabildiğim kadar üzerini kapatıp düzeltmeye çalıştım.
    gursus bunu beğendi.

  10. #30
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    Ellerine sağlık,tebrik ederim. belki hakkım yok ama kendi fikrimi demem lazım, affına sığınırım bence kasa kapağında ki gibi abartılı airbrush yapma..

    sonucu merakla bekliyorum..

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Sam@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ellerine sağlık,tebrik ederim. belki hakkım yok ama kendi fikrimi demem lazım, affına sığınırım bence kasa kapağında ki gibi abartılı airbrush yapma..

    sonucu merakla bekliyorum..
    Teşekkürler ve rica ederim. Herkesin fikrine ihtiyacımız var. O abartılı kısım sadece el pratiği yaptığım için oluşuyor. Bir sonrakinde üzerine tekrar boya yapıyorum. Şu an motora bir airbrush yapma düşüncem yok, o kadar usta değilim. Belki önümüzdeki kış.

  12. #32
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Üstad,Amartisorleri parlatma ve vernikleme diye bahsettiğin olayın detayı nedir?
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı UCANLAZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad,Amartisorleri parlatma ve vernikleme diye bahsettiğin olayın detayı nedir?
    Amortisör millerinin içinde çalıştığı kovanlar var. Alüminyum. Dış yüzeyi bariz fabrikasyon alüminyum gibi duruyordu. Alüminyumu krom kaplamak pek işime gelmedi. Malum taş toz toprak gibi dış etkenlere çok maruz kalan bir bölge. Taş çarpmalarında krom kolay dökülür diye düşündüm. Bende alüminyumun o mat kısımlarını zımpara ve keçe ile parlattım ve o parlak yüzeyin uzun süre dayanması için vernikledim. Zamanla vernikli yüzey bozulsa da verniği söker tekrar vernik atarım diye düşündüm.

  14. #34
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    bir sorum daha olacak motor bloğununda ki civataları loctite leyip takmışsınız fabrikada bu şekilde takıyor çıkardığınız civataları tekrar takmadan eski loctite kalıntılarını temizlediniz mi yoksa direk mi taktınız,temizlediyseniz ne ile temizlediniz,bunu şu sebepten soruyorum loctite nin arkasında uygulamadan önce yağ ve kalıntılardan uygulanacak yüzeyi arındırın yazıyor,fakat eski kalıntıları çıkarmak zahmetli,bunun bir sakıncası varmı(temizlemeden takmanın) teşekkürler.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir sorum daha olacak motor bloğununda ki civataları loctite leyip takmışsınız fabrikada bu şekilde takıyor çıkardığınız civataları tekrar takmadan eski loctite kalıntılarını temizlediniz mi yoksa direk mi taktınız,temizlediyseniz ne ile temizlediniz,bunu şu sebepten soruyorum loctite nin arkasında uygulamadan önce yağ ve kalıntılardan uygulanacak yüzeyi arındırın yazıyor,fakat eski kalıntıları çıkarmak zahmetli,bunun bir sakıncası varmı(temizlemeden takmanın) teşekkürler.
    Loctite ile sıkılmış cıvatayı söktüğünüzde büyük oranda dişlerdeki kalıntı sökerken dökülerek çıkıyor. Tekrar sıkarken çok fazla teferruata girmenize gerek yok varsa hava ile temizleyip, temiz bezle silin Loctite sürün ve sıkın, yeterli olacaktır. Ama bariz yağlı görünen bir cıvataya da uygulamayın. Tam emin olmak isterseniz benzin tiner gibi bir şeyle cıvatayı temizleyebilirsiniz.
    gursus bunu beğendi.

  16. #36
    SuperLigter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Keeway SuperLight 150
    Oyy oyy neler yapmışssınız Yeni resimleri ve güncellemeleri bekliyoruz
    tanertc bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Sizde de ne sabır varmış birader. Tebrik ediyorum. Ben olsam çoktan yakmıştım o motoru. Motor bloğunu parlatırken verdiğiniz işçiliğe bayıldım. Palisajdan farksız duruyor.
    tanertc bunu beğendi.
    LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!

  18. #38
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Nefesimi tuttum, nefesimi
    tanertc bunu beğendi.

  19. #39
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Yakında olaydınız gelip bende bir elimi yağa bulamak makineyi biraz mıncıklamak isterdim.
    Elinize sağlık güzel çalışma.
    Ayrıca konu içinde ayrıca emek vermişsiniz , bunada jüri özel teşekkürü benden.
    tanertc bunu beğendi.

  20. #40
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Mükemmel bir emek ama konunun yarım kalması canımı sıktı kaptırmış gidiyordum fotolar bitince üzüldüm Sabırsızlıkla son halini bekliyorum elinizi çabuk tutun lütfen
    tanertc bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler