Türkiye şartlarında Yaz Kış Mobil 10-50 veya 15-50 kullanırım...
Türkiye şartlarında Yaz Kış Mobil 10-50 veya 15-50 kullanırım...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
arkadaş yaşadıgın yer iklim hava vs. bilmem ben bence iş motorunda bitiyo 125-150 cc ise 10-40 kullan cevirmesi vs.iyi olur ha 500-1200lük vs ise 20-50 koy kafan rahat olsun belki tek silindirdi 20-50 ilk calıstırmada vs kasabilir kalın yag sonucta ama motoru korur yüksek devirde ve hava sogutmaysa cok sıcakta 10-40 su olur vites gecişlerindede anlarsın.kısa canlı örnek verim kardeşimde xt 600 var gitti bi usta bozuntusuna yag koydurdu 120tl verdi 10-40 yaga markası aklımda deil sonra otobanda 1000rrla sıkıştırmışlar motoru üst kapak ve egzantrik yedi gittim ustasının yanına usta dedim bu motor tek silindir yag sogutmalı sen niye ince yag koydun dedim hiç cvp vermedi yani iş bana kalırsa motorun modelinde biter kitapcıgına bak ona göre koy yazın 20-50 kışın 10-40
Motosiklet mucidi
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
Muhtemelen motosikletinin bu halde olmasının sebebi kullandığın (yarı) sentetik yağ...Asla ve asla yarı sentetik yağ kullanmayın. Tamamen ucuza kaçmak için piyasaya sürülmüş yağlardır bunlar. İlk yapacağın iş; Full sentetik güvenilir bir markayı (castrol başta olmak üzere) motosikletine koymaktır. 10 winter\ 40 idealdir, ülke koşullarımız için. Bir de açık yağ kullanmayın çünkü yağı inceltmek için içine solvent katar bazı uyanık yağ satan işletmeler.(solvent yanıcı ve tehlikelidir) Unutmadan karter tapasını her yağ değişiminde değiştirin. Koyduğunuz yağın işe yarayıp, yaramadığını anlamak için de ilk koyduğunuz likid haliyle 500 km sonraki halini karşılaştırın. Yağın kararıp, motor içindeki tortuları tutacak kadar koyulaşması lazım. Tortu tutmayan ve kararmayan yağın zaten motora pek faydası olmaz.Geçmiş olsun.
Oraya ekleyin 7 senelik konu hortlaması diye :D rekor kaçtı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)