- Katılım
- 21 Ocak 2012
- Mesajlar
- 72
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar en sonunda hayallerimi gerçekleştirmeye başladım.
Önce kendime ait yaşam odamı en sonunda garajada çevirdim.
kullanıdığım GL 1100 ümün yastık uçlarından 3 ünden 1 i yanmış bulunmakta bununla beraber motorum bu yaz başından beri az şarj etmeye başladı. yani haftada 1 kez şarja bağlayarak geçirdim koca yazı akülü motor gibi takıldım. şimdi yastıklara ulaşmak için koca 4 silindirin sökülmesi gerekiyordu. bende işe başladım fotolarıda ekliyorum bu gece.
herkese iyi formlar dilerim
Önce kendime ait yaşam odamı en sonunda garajada çevirdim.
kullanıdığım GL 1100 ümün yastık uçlarından 3 ünden 1 i yanmış bulunmakta bununla beraber motorum bu yaz başından beri az şarj etmeye başladı. yani haftada 1 kez şarja bağlayarak geçirdim koca yazı akülü motor gibi takıldım. şimdi yastıklara ulaşmak için koca 4 silindirin sökülmesi gerekiyordu. bende işe başladım fotolarıda ekliyorum bu gece.
herkese iyi formlar dilerim