Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Vites Aralarını Uzatmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    Ön dişili 14 ise 15,15 ise 16 yapabilirsin,vites geçişleri uzayacak ve yüksek devirlerde motor rahatlayacaktır buna bağlı olarak motosiklet daha titreşimsiz çalışacak..3 te 65-70 km/h,4 te 90-95 km/h hıza çıkabilirsin..Benim sym de aynı sorun vardı 15 dişliyle sorunu hallettim,3 te 60,4 te 80-85 km/hıza sıkışmadan rahat çıkıyor...titreşimde %80 azalıyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Arkadaşlar bu motorun ön dişlisi kaçlı nasıl ögrenebilirim ya da bilen biri söyleyebilirmi çok acil lazım.

  3. #23

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    Alıntı windyS150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motorun ön dişlisi kaçlı nasıl ögrenebilirim ya da bilen biri söyleyebilirmi çok acil lazım.
    Servisine git orada ustaya sor,üzerinde kaç numara dişli var söyler..

  4. #24

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı Ahmet N. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servisine git orada ustaya sor,üzerinde kaç numara dişli var söyler..
    Evet en sonunda öyle yapıcaz galiba yarın gidip sorarım ama eger bilen biri varsa simdi söylerse iyi olur

  5. #25

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Arkadaşlar ön dişli sayısını ögrendim 15 disliymis bunu 16 yaparsam biraz değişiklik olurmu?

  6. #26

    Üyelik
    20 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Skygo SG 125-30
    Olur kardeşim dene çok pahalı bir şey değil. Dene beğenmezsen tekrar orjinale geçersin
    [COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  7. #27

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı zongoku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur kardeşim dene çok pahalı bir şey değil. Dene beğenmezsen tekrar orjinale geçersin
    Aynen hocam öyle yapıcam Birde bu iş uğraş gerektirirmi ne kadar sürer?

  8. #28
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    motor çook çabuk devirlenip hemen vites istiyorsa ön dişliyi büyültürsün. herkesin bahsettiği güçten düşme olayını o kadar kafana takma. eğer motor düz yolda 5. vitesde max. devire ulaşamıyorsa o dişli o motora büyük demektir. birde bunu denersin. 14 dişli varkenki 5. vites max. devirine, 15 dişli varkende ulaşabiliyorsa motoru zorlamıyorsun demektir.
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  9. #29

    Üyelik
    20 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Skygo SG 125-30
    Çok sürmez usta işi biliyosa yarım saatte halleder heralde. Bu dişli muhabbetine bende gircem. Fakat ben yokuş için denicem sadece. Ehliyeti alayım vurcam yokuşa motoru beğenmezsem durumu dişli olaylarına gircem. Benim motorda da önceki sahibi dişli arttırmış. Kalkarken ağır kalkıyo motor fakat sonradan iyi gidiyo özellikle 2. vitesden sonra. Denedikten sonra bizimle paylaş ki bizimde bilgimiz olsun sonuçtan. İnşallah istediğin gibi olur.
    [COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  10. #30

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor çook çabuk devirlenip hemen vites istiyorsa ön dişliyi büyültürsün. herkesin bahsettiği güçten düşme olayını o kadar kafana takma. eğer motor düz yolda 5. vitesde max. devire ulaşamıyorsa o dişli o motora büyük demektir. birde bunu denersin. 14 dişli varkenki 5. vites max. devirine, 15 dişli varkende ulaşabiliyorsa motoru zorlamıyorsun demektir.
    Hocam bu yorumun çok açıklayıcı oldu benim motorum hemen devirleniyor 4000 devirden aşağıda kullanılmıyor gibi ve bugün bizim mahalleden bir motorcuya sordugumda windy sler de 17 dişli var dedi bana inanamadım :D sonra servise sordum 125ccler de 17 dişli var dedi 150ler de 15 benim arkadaşlarda 125cc de 8.000 deviri geçmiyor diye şikayetçiydi nedeni belli oldu :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

    Alıntı zongoku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sürmez usta işi biliyosa yarım saatte halleder heralde. Bu dişli muhabbetine bende gircem. Fakat ben yokuş için denicem sadece. Ehliyeti alayım vurcam yokuşa motoru beğenmezsem durumu dişli olaylarına gircem. Benim motorda da önceki sahibi dişli arttırmış. Kalkarken ağır kalkıyo motor fakat sonradan iyi gidiyo özellikle 2. vitesden sonra. Denedikten sonra bizimle paylaş ki bizimde bilgimiz olsun sonuçtan. İnşallah istediğin gibi olur.
    Saol hocam. Dişliyi belki yarın değişebilirim değiştiğim gibi burda olumlu-olumsuz yönlerini yazarım.

  11. #31
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    Alıntı windyS150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu yorumun çok açıklayıcı oldu benim motorum hemen devirleniyor 4000 devirden aşağıda kullanılmıyor gibi ve bugün bizim mahalleden bir motorcuya sordugumda windy sler de 17 dişli var dedi bana inanamadım :D sonra servise sordum 125ccler de 17 dişli var dedi 150ler de 15 benim arkadaşlarda 125cc de 8.000 deviri geçmiyor diye şikayetçiydi nedeni belli oldu :D
    :D 17 dişli mi :D şaka gibi mondialleri felan 250 cc yapanlar anca kullanıyorlar 17 dişliyi. bende vites aralığına çok takılırım bu yüzden orjinali 13 olan apacheyi 14 de bile beğenmedin. 16 taktım. oda 5. vitesi neredeyse hiç kullandırtmadığı içn 15 taktım. 5 de max deviri göremedim henüz :D ama vites aralıkları iyi böyle. ne yapalım artık
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  12. #32

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D 17 dişli mi :D şaka gibi mondialleri felan 250 cc yapanlar anca kullanıyorlar 17 dişliyi. bende vites aralığına çok takılırım bu yüzden orjinali 13 olan apacheyi 14 de bile beğenmedin. 16 taktım. oda 5. vitesi neredeyse hiç kullandırtmadığı içn 15 taktım. 5 de max deviri göremedim henüz :D ama vites aralıkları iyi böyle. ne yapalım artık
    Bende ön dişli sayısını 17 duyunca motordan sogudum bugün ama neyse ki öyle değilmiş :D

  13. #33

    Üyelik
    02 Eylül 2011
    Şehir
    Balıkesir/Susurluk
    Motosikleti
    Seger 125- 16 Ybrlerin Bir no'lu düşmanı ;)
    100 km/h 6 sanıyede ulasıyo arabayla yanyana denenmıstır.. Apache 150 , ybr 125 , ybr 125 esd , drift 135 her turlu ayar verılır... Motorum çan çin çon seger 150 cc.. Arka 40 ön 17 butun dıslıyı bıtırıyo 5. vıteste 140'ı devırıyo. Asıldıdıgında dırek 110 110'dan sonra 1-2 dk ıcınde 140'a gelıyo, araba ıle arada 5 km fark var ıbrenın
    [B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
    Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
    [B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]

  14. #34

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı Seger125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 km/h 6 sanıyede ulasıyo arabayla yanyana denenmıstır.. Apache 150 , ybr 125 , ybr 125 esd , drift 135 her turlu ayar verılır... Motorum çan çin çon seger 150 cc.. Arka 40 ön 17 butun dıslıyı bıtırıyo 5. vıteste 140'ı devırıyo. Asıldıdıgında dırek 110 110'dan sonra 1-2 dk ıcınde 140'a gelıyo, araba ıle arada 5 km fark var ıbrenın
    Gayet iyiymiş ne diyelim zaten ybr ve cbf yi mcx 150windy s gibi motorlar geçebiliyor fakat ybr ve cbf diğer tüm alanlarda bu motorlardan çok daha iyi.

  15. #35

    Üyelik
    02 Eylül 2011
    Şehir
    Balıkesir/Susurluk
    Motosikleti
    Seger 125- 16 Ybrlerin Bir no'lu düşmanı ;)
    orası ayrı konu hıc gırmyelım o konuya basta bız tıtresımden bıtıyoruz zaten :D wındydede vardır tıtresım...
    [B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
    Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
    [B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]

  16. #36

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı Seger125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orası ayrı konu hıc gırmyelım o konuya basta bız tıtresımden bıtıyoruz zaten :D wındydede vardır tıtresım...
    Aynen öyle bnm motor ne kadar üstten egsantrikli olsada yüksek devirlerde titreşim oluyor :D

  17. #37

    Üyelik
    02 Eylül 2011
    Şehir
    Balıkesir/Susurluk
    Motosikleti
    Seger 125- 16 Ybrlerin Bir no'lu düşmanı ;)
    benımkı ıteceklı bıde orası var... :D Benımkı bı yerı gevsek olmamasına ragmen zangırdıyo onun ıcın sehır ıcı vıteslerde 6000'ı gecmıyorum 30-40 km ıle ılerlıyorum rezıl olmayak zangırdarken )))))) ama yakında o tıtresımıde cozucem...
    [B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
    Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
    [B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]

  18. #38

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı Seger125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benımkı ıteceklı bıde orası var... :D Benımkı bı yerı gevsek olmamasına ragmen zangırdıyo onun ıcın sehır ıcı vıteslerde 6000'ı gecmıyorum 30-40 km ıle ılerlıyorum rezıl olmayak zangırdarken )))))) ama yakında o tıtresımıde cozucem...
    Bu itecekli nasıl bir sistem ilk defa duyuyorum :D

  19. #39
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    itecekliler honda titan modelleri, cg modelleri, uag modelleri ve biçok çinli modelde var. Sübabları çeviren güç ekzantirik zinciri değilde iteceklerle çevrilir. Kalem büyüklüğünde iki çubuk.

  20. #40

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    dişliyi takmak o kadar zor iş değil,10 tl dişli 5 tl de montaj..değiştirnce farkı göreceksin 4. viteste 7000 devirde 90-100 km/h ye çok rahat zorlanmadan çıkar motor...titreşim azalır ama birz yakıt artar..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)