Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kanuni Seyhan 250c...???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Mayıs 2005
    Arkadaşım geçen yıl 250 CC seyhan aldım
    benleberaber dört kişi daha aldı bizim memlekette
    HİÇBİRİSİ MEMNUN DEĞİL ÇOĞU SATMAK İÇİN YIRTINDI
    adamlarla iki günde bir serviste karşılaşıp durduk durmadan sorun çıkardı mal

    USTA SEN BİLİRSİN AMA PARANA YAZIK İLLA ÇİN MALI ALACAKSAN
    başkasını al en son tercihin kanuni olsun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    rEnE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    Denizli
    Hocam Sen Regal Raptor aL, su soğutmalı makina, paranda kalır cebine modifiye yaparsın, weblebi.com dan bi kac aksesuarda alırsın yanına, harley kask, tişört, zippo cakmağıda koyarsın cebine harley logolu. OfzzZ.
    Comfirmation Bias

  3. #23
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Arkadaşım geçen yıl 250 CC seyhan aldım
    benleberaber dört kişi daha aldı bizim memlekette
    HİÇBİRİSİ MEMNUN DEĞİL ÇOĞU SATMAK İÇİN YIRTINDI
    adamlarla iki günde bir serviste karşılaşıp durduk durmadan sorun çıkardı mal

    USTA SEN BİLİRSİN AMA PARANA YAZIK İLLA ÇİN MALI ALACAKSAN
    başkasını al en son tercihin kanuni olsun


    Motorsikletle yaşayabileceğimiz tek sorun servis konusundadır, şayet gerçekten motorun dilinden anlayan bir usta bulamazsanız, hiç olmadık yerlerden arıza çıkartabiliyor. Bakımlarda yapılması gereken bakımları yapmaz, frenler, ateşleme sistemi, subap ayarları, civatalar vs vs. İyi bir tamirci veya servis bulmak gerek. Elindeki motorun markası ne olursa olsun, ya kendin biraz anlayacaksın, ya yaptırdığın kişi iyi anlayacak...
    Free Motorcycle Team

  4. #24

    Üyelik
    26 Mayıs 2005
    Dostum sende seyhan 250 CC var şu motosikletin ön takımlarını nasıl düzelttirdin yada olmayan süspansiyonu nasıl olur hale getirdin

  5. #25

    Üyelik
    15 Mayıs 2005
    Parcalar metalden yapilmistir.Arizali calisan ya da calismayan parcalar degistirilirse sorun kalmaz .Sonucta kanuninin seyhan 250 cc modeli yeni cikti ve hala garanti kapsaminda.


    Gittiginiz yerin servis hizmetlerinden memnun degilseniz baska bir servisi deneyiniz.

  6. #26

    Üyelik
    12 Eylül 2005
    Şehir
    Turgutlu
    Motosikleti
    Yamaha XT 125 R

    Kanuniler%100 yerlimi ???

    Kanuni lerin %100 Türk maLı olduğunu iddia ediyor bazıları...Külliyen yalan abicim.Bizi aldatıyorlar ve çok pahalıya bize satıyorlar.İşte ispatı...Kanuni Seyhan 250cc sahibi olan arkadaşlar hemen anlayacaklardır.Hoş olmayanlarda onlayacaktır ya neyse..Aynı motorlar,Türk malı diye pahalıya satılıyor bize ...Çin malı hepsi..Öyleyse neden daha pahalıya Kanuni alalım..1500-2000 YTL aşağıya satılıyo daha iyileri...Kimse aldanmasın diye yazıyorum bunları.Hiç bir firmayla akrabalığım yok..Sadece motorcu kardeşlerimle akrabayım,onların çıkarı için yazıyorum saygılarımla..
    İşte Kanuni nin %100 yerli dediği motor ve adresi:

    http://www.sukidacycle.com/products/motorcycle.asp

  7. #27

    Üyelik
    15 Ekim 2004
    Şehir
    Beylerbeyi
    Motosikleti
    1000RR06
    ben 250cc kanuni kullandım ve 7000km yaptım çıkardığı masrafı honda viregolar 2 yılda belki yapar iğrenç bir motor zor sattım tabi 4.900 ytl aldım 3000ytl zor sattım ve %100 çin malıdır
    Acımadıki, acımadıki

  8. #28
    rockydrummer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda shadow vt 600 c
    nekadar ekmek o kadar köfte.. ayrıca temiz kullanıp bakarsan motora kolay kolay sorun cıkartmaz diye düsünenlerdenim bende aslında, ama bir yandan da eger 3-5 mılyar para verceksem, az daha biriktiririm ve kalitede daha iyi olanını alırım..

    not: bendede var 250 c..sorunlu aldım direk ben sıfır olmasına ragmen ama sorunun nedenini bir turlu cozemedım (suphelendiğim birtakım ustalar vardı alır almaz ılk bakımını yapan vs..)..kimsenınde gunahını almak ıstemem..olan olmus..goturduk nihayetinde İŞİ BİLEN bi ustaya halleti.. calısıyo..bakalım bundan sonra neler olcak..





  9. #29
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    kanuni 250cc seyhan'ın kasasının tamamen aynısı Masai Grand Eagle'da var, ustelik fiyatı 3.5 a fln denk geliyor. saglam da motor, tavsiye ederim.

    Grand reklamı yapıorum diye kovacaklar en sonunda mt'den ) ama ne yapalım abi seviyorum motorumu

  10. #30
    mimarsuat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2005
    Şehir
    bodrum
    Motosikleti
    Kanuni 250 c
    2005 model Kanuni 250 C, 21.000 km yol yaptım.
    Son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim: bu paraya bu kadar motor olur
    2005 nisanında aldığımdan beri çıkan arızaları sayayım size;
    İlk başlarda tüm ısrarlarıma rağmen az da olsa süpap ayarlarını düzeltmeyen servisimden ötürü emme manifoldları deliniyordu. Her seferinde garantiden değiştirildi, nihayetinde servisi değiştirdim, sorun çözüldü.

    Üzerinde gelen ön fren balatalarının arkaları dümdüz olduğu için, balata incelince fren pistonu ile disk arasındaki boşluğa sıkışıp düştü. Yedek parça olarak satılan balataların arkasında bunu önleyen bir tırnak var.

    Amortisörleri çok sert. Özellikle arka amortisörler, artçının popo kaslarını geliştirmeye birebir. Virago 250 amortisörü ile değiştirme girişimindeyim. Ön amortisörlere yağ takviyesi yaparak azıcık fayda elde etti bizim servistekiler.

    Vites göstergesinin vitesleri algıladığı yere biriken toz ve çamur artıkları sistemi çalışmaz hale getirmişti. 15.000 de temizlendi, şimdi tıkır tıkır.

    Benzin göstergesini de servisde hacamat ettiler. Onu da bu hafta garantiden karşılayacağız.

    Ve en kötüsü; arka fren pedalından arka balataya giden demir çubuğu, hiç bir yerde mafsal ile esnetmedikleri için kasislerde veya iki kişi giderken arka fren kasılıp kalıyor. Bu mühendislik hatasını çözmenin en pratik yolu, çubuklu fren sistemi yerine telli fren sistemine geçmek. Ve tabi, çelik teli arka maşanın mafsal noktasına mümkün olduğunca yakın bir noktadan geçirerek arkaya uzatmak. Bu modifikasyon yapılmayınca, motorda sabit bir ayarda fren yapamazsınız. Hafif fren yapayım derken, yoldaki küçük bir tümsek sayesinde arka fren kitleyebilir. Gerçi saniyenin onda biri kadar kısa bir süre kitleniyor ama, tehlike tehlikedir...

    Yine bir servis problemi; geçen hafta arka teker bilya dağıttı. 20.000 servisi dahil, hiç bir zaman bu tür detay kontrollerin serviste yapılmadığını öğrenince fabrikasına yazı yazdım. Her serviste nelerin kontrol edilmesi gerektiğini bana söylemelerini, çünkü servislerin bunu kontrol etmediğini söyledim. İcabına bakmak için servisin adını istediler

    Bunlardan başka birkaç kere sigorta attı, bir kere devirdiğim için deponun bağlantı kulağı kırıldı, far ampulleri patladı, kötü benzin yüzünden bujileri değiştirmek icap etti felan.

    Yukarıda saydıklarımdan amortisör ve fren tertibatı dışında kalan tüm arızalar ya benden ya da servisten kaynaklı arızalar. Kanuni bu açıdan iyi bir motor sürmüş bence piyasaya.
    Çinli üreticiden mal alacağınız zaman, "kaç paralık bir ürün istersiniz" diye sorarlar adama. Verdiğin fiyata uygun kalitede motor üretirler. Bu demektir ki, yüksek fiyat = kazıkçı firma değil ama düşük fiyat = kalitesiz mal. Çin malının da 1. sınıfı ve 5. sınıfı var...

    Motorum ilk 5.000 km ankara'da fink attıktan sonra, yürüyerek 750 km'yi 12 saatte geldi. Ağustosun 15 inde yaptığım bu yol boyunca sadece kendi ihtiyaçlarım ve motora benzin almak için durdum. Yani şişme pişme gibi dertleri de yok. Ayrıca 300-400 km lik gezintilerde de sorun çıkarmadı. Yol boyu iki kişi 100 km'nin altına düşmez, kadranda sık sık 120, bazen 130 görüyorum. Hele 100 oktan benzin alınca 120 sabitleniyor

    Şimdi amortisör ve fren problemini de çözüp, tatilleri onun üstünde geçirmeyi planlıyorum.

    Sat, daha iyi bişey al diyenlere aldırmıyorum. Satmaya kalksam piyasası 1.500-2.500 arası. O paraya scooter alınır.
    Ben Kanuniyi aldığım zaman, alınabilecek daha iyi bir motor yoktu. Ama bugün olsa, Regal Raptor alırdım. Yere daha yakın, su soğutmalı, yumuşacık amortisörleri var ve sesi güzel.

    Son sözümüzü bir daha hatırlatalım: Bu paraya bu kadar motor olur

  11. #31
    makine_muhendisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Çorum-Samsun-Merzifon
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan/BMW F800ST
    Arkadaşlar bende de kanuni seyhan var. 3,5 senedir biniyorum 8000 km yol yaptım. Sadece 2 kere beni yolda bıraktı. Birincisi Karterdeki genleşen havayı tahliye eden hortum kıvrılmış, servis bakımda hortumlara bakmamış. O da fazla havayı tahliye edemeyince Ana mildeki keçeyi yerinden çıkartmış ve bütün yağ boşaldı. Yağsızda gidilemeyeceğinden yolda kaldım. Sonuçta servis ilgilenmiyor onun hatası. Motordan binicinin anlaması gerekli. Servise bunları bunları kontrol et diye diretmeli.
    ikincisi de benzin deposunun filtreye bağlandığı yer benzin sızdırdı. Ben de bir bez parçası bağlayarak servise kadar idare ettim. Onun haricinde bir arızasını görmedim. Parasına göre bence iyi bir motor. Görüntüsü de heybetli.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler