ilk bir hafta koşulsuz değiştirebilme hakkın var..
bu hakkını kaybetme sakın ha...
ilk bir hafta koşulsuz değiştirebilme hakkın var..
bu hakkını kaybetme sakın ha...
elektronik arıza bence
beyin, statör falan olabilir, ama emin değilim
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
şu forumlarda dolaşır dururum. yetti artık cbf 150 sorunlarını duymaktan gına geldi.
honda uyuyormu ne?
Sanırım CBF 150 ye hem yılın motoru ödülü verilecek hemde En çok sorunu olan motor ödülü..
Motor hem tadından yenmiyor, hemde paylaşılanlara göre sorundan geçilmiyor anlayabilmiş değilim..
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
honda cbf 150 bendekide bende sorun yaşıyorum ....
Bende aldım pazartesi bir tane şimdilik sorun yok 2012 model 200 kmde sabahları 10 saniye ful jikle sonra 10 saniye yarım jikle sonra jikleyi kapa ısınsın 3 dakka yola çık bu kadar.Motor yağı tavsiye edilen 20w40 koyarsanız yada yakmazsınız.Motora 10000 kmden sonra sentetik yağ konur ilk yağ değişiminde sentetik oyarsanız motorunuzun elemanları birbirine alışamaz.Motorun max devri belli 7000 in üstünde çok sürmemek lazım.Motoru limitleri dahilinde kullanırsanız sorun çıkmaz limitleri aşarsanız sorun çıkar.Ben hayatım boyunca hava sogutmalı motorlar kullandıgım için huyunu suyunu yaglanmasını bilirim.Hava sogutmalı motorları 5 km lik yerler için kullanırsanız genleşmeden dolayı dolayı motorun ömrünü yersiniz yağda yakar benzinde hava sogutmalı motorlar 20 km lik mesafelerde kullanılmalı bakkala gitmek için değil.İnanın eski harleyimi 3 5 kkmlik yollarda kullanıyordum motor yağ yakıyordu conta patlatıyordu herşeyi yapıyordu ve 20 tane cbf fiyatındaydı.aliminyum hava sogutmlı motorlar böyledir alışın 3-5 km kullanmayın.
arkadaşlar 2011 model 4 bin kmdeki cbf imde de oldu böyle anormal bir arıza.motoru stop etmek için vitesi boşa alıp yan ayağı açacağım sırada göstergelerin ve farın söndüğünü ve hemen tekrar yandığını farkettim.motor stop etmemişti.anahtarı hafiften oynattım,hatta kontağı kapatıp tekrardan açtım ama bir daha yapmadı.bundan önce de orta sehpadayken çalıştırmak için kontağı çevirdim(vites boşta) bir anlık gösterge ışıkları gidip geldi.bu sırada selenin arkasından bir yerlerden röle sesine benzer bir ses duydum.
SIK TEKRARLANAN BİR ARIZA OLMADIĞI İÇİN 4 BİN BAKIMINDA SERVİSE BİLDİRMEYECEĞİM.ÇÜNKÜ BASİT BİR OLAY İÇİN GÖZÜMÜN ÖNÜNDE MOTORUMUN ORASINI BURASINI KURCALAMALARI,SERVİS DE OLSA HOŞUMA GİTMEZ.
AMA EMİNİM BU ARIZANIN SEBEBİ YA BİR RÖLEDEN YA DA BAĞLANTI SOKETLERİNDEKİ GEVŞEKLİKTENDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
........................................HER ŞEYE RAĞMEN YAŞASIN CBF150,YAŞASIN CBF150 FORUMU KARDEŞLİĞİ........................................ ...
mayaz34,izin ver güleyim sana inanki 70 milyarlık motorlar ne sorunlar veriyor görsen cbf i öpersin başına koyarsın geçen bir arkadaşımın ducatisi çalışmadı,motor nuh dedi peygamber demedi ne ypsak olmuyor.götürdük ustasına dedi beyin uçtu ne kadar dedik 1300 euro motor 4 yaşında daha ve 6500 kmde sadece haftasonu piste falan gider gelir tertemiz yani ama yagmur gördü böyle oldu benim motor durduk yere yakıt pompalamadı meğer pompa bozulmuş 200 euro yakıt pompası 1 saat önce çalışıyor 1 saat sonra tık ölüyor.En azından bu cbf basit ve ucuz makina valla 80lerdeki modeller çıksa direk alırdım bir tane hondanın crosslarından 185s mesela yok işte yeni motorlar çok kötü millete büyük makinasının burnundan kıl aldırmaz ama ben doğruya doğru söylerim çok kötü işçilikleri.
hondada neden böyle sorunlar oluyor anlamıyorum adının hakkını bu sefer veremedi bir değil iki değil bu. kısa devre yapıyo sanırım benim aklıma o geldi.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Kısa devre değil. Maliyetten kaçıyorlar.Eski modellerde binde bir sorunlu motor çıkarken şimdi bu sayı onda bire düştü.Ucuz işcilik bu kadar olur.
bence motosikleti lekelemek icin yazılmıs kolpa bi yazı arkadaslar bilirsiniz motosikleti lekeleme yonunde Turkler onde gider
türkiyede kaç tane 1000 rr satılıyor senede 30 tanemi? 2 tanesinde sorun çıksa çıkıyor bmw gs kaç tane satılıyor 300 tane falan 10 tanesinde sorun çıkar 20 000 tane cbf satılırsa illaki motorun sorunları ortaya çıkar her motorun sorunu vardır ve motor sayısı fazla oldugu için sorun da ortaya daha iyi çıkp göze batıyor.
Motoru yola cıkmadan önce ısıtıyor musun? Isıtmadıysan bu havalarda yapması cok normal .
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
beyler bişey yazdım ama okumadınız herhalde...
arkadaş 2011 cbf 150 aldı depo vakum yaptığından yani benzin musluğuna hava girmediğinden karbratöre benzin gitmiyor.karburatördeki benzin bitince motorda stop ediyor bunlar sorunlardan sadece bitanesi...
bence honda kaliteyi yavaş yavaş dşruyor.tabi kucuk cc ler için...
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
Peki bu yazdıklarını konuya yaptığın yorumla bağdaştırabiliyor musun sen, kendi motosikletin hakkında yorum yaptın da birşey mi dedim şimdiye kadar.
Bu motosikleti bilenler kullananlar bilir, kullanıcısı biraz kıldır konfor arayan birazda gösteriş arayan biri gelir alır, kız gibi bakar, problem olduğunda da ortalığı ayağa kaldırır, bu demek değil ki bütün cbf 150ler sorunlu, sadece sorunu olan hakkını arıyor, en doğal hakkı bunu yapmak, sorunu olmayan da olmuyor işte, peki bu motosikleti hiç bilmeyenlere ne bazı problemli cbfler. Etiketi yapıştır problemli motosiklet diye geç. Ne de olsa en çok eleştirenler biliyor ya.
Velhasıl kelam her problemin bir çözümü vardır. Olmadı tüketiciyi koruma kanunu var. Paranızı verdiğinizde karşılığını alma hakkınız var. Bir hafta içinde iade hakkınız var. Var oğlu var.
Ben şöyle bir yorum yapsam alakam olmadığı halde. Kymco Grand Dink 250 cc problemli motosikletmiş (şimdi arasam problem yaşayan bulurum) almayın. Seninki de bu hesap.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)