bugun motoru yikadim koydum yerine simdi ise geldigimde kontagi kapattim ama farlar kapanmadi kontak kapaliykenmarsa basiyorum kir kir kir yapiyor ama calismiyor neden boyle yapti fikri olan varmi
bugun motoru yikadim koydum yerine simdi ise geldigimde kontagi kapattim ama farlar kapanmadi kontak kapaliykenmarsa basiyorum kir kir kir yapiyor ama calismiyor neden boyle yapti fikri olan varmi
su girdi diye kablolar ıslanmıştır ama siyah kablo ıslanmadığından motor çalışmaz sadece elektrik alır. her türlü aksanı kapatın farlar sinyaller vs. ertesi sabaha bişeyciği kalmaz
bu olayı alarm baglantısı olmayan motorlar cok yasıyor,
mesela kumandadan marş yapmak ıstedıklerı ıcın tesısatta oynamalar yapılıyor ve ılerıkı zamanlarda alarmdan sıkıntı yasanınca alarm iptalı olsa dahı onu monte eden usta elektrıgı nereden aldıgı bulunamadıgı esnalarda bu tur sorun yaşanması gayet normal oluyor
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
sorun halen devam ediyor kontak arızalanmış olabilirmi acaba?
dip not: alarm bağlanmadı, kafa grenajı değişti sadece (değiştikten sonra sayısız kez yıkadım aynı şekilde)
bu kawasaki bir başka dostummm
bir gün daha bekleyelim su ile bozulması zor ama geçici süre işlevini yitirebilir. bakalım yine geçmezse fikir yürütürüz.
beklemedeyim gelişmeleri aktaracağım
bu kawasaki bir başka dostummm
hocam bende de aynı sorun var eee benimki çin normal.yolda giderken farlar falan sönüyo ,anahtarı çıkarıp gidiyorum motor hala çalışıyo .bendeki sorunun nedenini anladım.direksiyonun altından geçen soketli kablolarda temazsızlık var soketler orjinal çin!!!şöyle ki kontaktan anahtarı aldıktan sonra çalışmaya devam eden motoru o kablo ve soketleri okşayarak) motoru stop ediyorum.senin de muhtemelen grenaj değişirken o kısımda arıza oldu.kontak kolay kolay arıza yapmıyo hem otoda hem motorda.
Konuyu uyandıracağım ama yeni konu açmamak için yazıyorum.
Arkadaşlar motorumu aptallık yapıp tazikli suyla yıkattım. ve kontak ondan sonra temazsızlık yapmaya başladı. wd40 ve sıvı gres işe yaramadı. kontak spreyi veya balata temizleme spreyi ile deniyeceğim.
Sorum şu bu kontaklarda giren suyu atmak için alttan tahliye deliği falan varmı?
Birde kontak spreyi veya balata spreyi işe yararmı yoksa direk yeni kontakmı gerekir?
Motor gidiyor çalışıyor ama gidonu tam sol veya sağ yapınca ya da aniden çevirince stop ediyor
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
benim motorda anahtarın çıkarsam bile çalışmaya devam ediyordu. çobançeşmede izzet ustaya götürdüm (sarı motor) kaçak varmış kaçağı bulmak çok uğraştırır bulsak bile sonra başka yerden yine kaçak yapar dedi. beyinden kontağa giden sokete harici bir kablo çekti sorun çözüldü. phantom senin sorununun kontak olduğunu sanmıyorum. muhtemelen tesisatta var bir sorun. senin o tarafta güvenilir ve ahlaklı erdoğan usta var. tüyapı geçtikten sonra e5 ten büyükçekmece sapağına girince 20 metre ileride sağda görürsün dükkanını.
HONDA HAYAT ONDA
ben sorunu konjektör değiştirerek çözmüştüm ama sizinki daha farklı gibi gözüküyor
bu kawasaki bir başka dostummm
Teşekkürler cevap için. Dediğim gibi herşey yıkadıktan sonra oldu. Yıkamadan önce tertemiz tıkır tıkır çalşıyordu adam ısrarla kontağa doğru tuttu basınçlı suyu.
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
Aynı sorun bendede oluştu şimdi aküyü bitiriyor
kontak kapalı iken az bi elektrik açık kalıyor yani ışıklar sönük yanıyor kontağı açınca canlanıyor.
kontak kapalı iken marş basmıyor lakin bu şekilde akü bitiyor
şimdilik motoru stop edince akü başını söküyorum nerde problem var bilmiyorum kontakda mı kablolarda mı bilmiyorum. Kabloları wd 40 sıktım gevşemiş bi yer varmı diye kontrol etttim ama sıkıntı hala devam ediyor.
kontak anahtarının içindeki pinler temasta kalıyor, yada su temasından sonra oluşan küf elektrik temasına devam ettiriyor, başka açıklaması varmı. fabrikadan çıktığında sorun olmayan alet su ilye yıkamadan sonra bu sorun oluşur. kontak anahtarının içinden küf temizleme spreyi sıkın, sonrada tayzikle hava ile temizliğini yapınama havayı çok yakından tutmayın, iyice kurulayın bişeyci kalmaz.
konjektörü değişttir sorun çözülür
konjektör akü şarj sistemi. Aküyü şarj yapan alet.
bunun bu tip arıza ile ne alakası varki,
Banada kontak gibi geldi... işe gelirken farkettim bazen yapıyor bazen yapmıyor ama insan tedirgin oluyor ben yapmadı diye bırakıp gitsem sonra bi anda yapsa sabah eve gidecem akü tırt işte benim bittiğim an bu olur yarın sökemeyecem de ondan sonra ki gün kontağı sökecem bakalım aslına bakarsan bana kontakta fazlalık gibi sökecem direk anahtarlı düğme koyup araya bağlıyacam hiç anahtarla uğraşmayım zaten ön tarafı çizdi anahtarlık hep
evet taze fikirler varmı yarına kadar zamanım var yarın kontağı sökecem
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)