Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

GT-R 250 Gaz yemiyor.Lüften YARDIM.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/bostancı
    Motosikleti
    Honda Hornet 900
    Arkadaşlar motorum 2008 model 10 bin km de.motorum gaz yemiyor.Bildiğiniz gitmiyo.Karbüratör ayarları, temizliği yapıldı fakat problem çözülmedi.Problem başka neyden kaynaklanabilir lütfen yardımcı olun.Problemi bir türlü bulamadım.Zor durumdayım
    En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    bahçelievler
    Motosikleti
    GT250R
    acaba elektiriği tam alior mu

  3. #3
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Tekliyor mu? Yoksa gaz verince direk istop mu ediyor? Buji başlığını çıkarıp kontrol edin. Böyle birşey başıma gelmişti. Umarım beyinden falan değildir. Epey pahalı diye biliyorum o ufacık aletleri.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  4. #4
    umtglsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik SK125-7
    aynı sorun bizim arkadaştada vardı yaz başında bujiler ve buji başlıkları değiştirildi sonra düzelmişti bi bakmanda fayda var.
    Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!

  5. #5
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/bostancı
    Motosikleti
    Honda Hornet 900
    Bujileri sıfır İRİDYUM buhi taktım.Ateşleme geliyor bujilere.
    Nasıl desem. 1. viteste kalkış yapıyorum potur potur ediyo zor bela kalkış yapıyo.Giderkende gaz yemiyor.1. vites 30 filan :S
    En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.

  6. #6
    umtglsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik SK125-7
    karburatorun pislenmişte olabilir s&t ise enjeksiyonlardanda yapabilir CDI olmasında gerisi halledilir CDI cok pahalı x(
    Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/bostancı
    Motosikleti
    Honda Hornet 900
    Karbüratörde temzilendi ayarları yapıldı.Şimdi farkına vardım ki sanırsam Manifolt lastiklerinden hava kaçırıyor :/
    En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.

  8. #8
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    1. Ateşleme
    2. emme manifoldu.

    bunlara bakmadan kurcalama hiç motorunu.
    (buji kablolarını mutlaka kontrol et )
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  9. #9
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Benim bildiğim iridyum bujiyle beraber komple başlıklar falan değişiyordu. Orjinaller yetersiz geliyor falan diye biliyorum ama. Siz nasıl yaptınız acaba?
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  10. #10
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/bostancı
    Motosikleti
    Honda Hornet 900
    Acayüp: emme manifoltlarına test yaptırdım.%10 gibi bir kaçırma var . O da normal dediler.
    İridyum bujilere gelince ilk defa sizden duyuyorum iridyum bujilerle beraber başlıklarının değiştiğini :/
    En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.

  11. #11

    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    125CC
    bahsettiğiniz tekleme türü çok hava az benzin yada yanlış hatırlıyor olabilirim az hava çok benzinden oluyor.
    karbüratörün hava ayarının doğru yapıldığına eminseniz karbüratörden silindire giden boğazdaki contaları bir değiştirin.vidaların iyice sıkıldığından emin olun.

    2ci ve bulunması en zor olan tekleme türüde benzinin kirli oluşudur. hali hazırda karbüratörle uğraşırken bir depoyu boşaltıp başka bir istasyondan aldığınız benzinle deneyin bakalım ne olacak

  12. #12
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    @yesilius2: pipoları kontrol ettin mi, nem yada ıslaklık var mıydı?

    birde nerde yaptırıyorsun bakımları?

    farklı bir ustadan destek almak istersen sana güvenilir bir usta önerebilirim kadıköy h.paşa'da.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #13
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    karbüratör ile motor arasındaki kauçuk bağlantılarda ( emme manifoldu ) yırtık delik kesik vs varsa, yerine tam oturmamışsa, oradan hava kaçırıyorsa performans saçmalaması olabilir.

    özellikle motor hava emerken, karbüratör motorun emdiği hava miktarına bağlı olarak yakıt karıştırır. manifoldda bi kaçak varsa, karbüratörden daha az hava akacağından daha az yakıt püskürtür. dolayısı ile fakir karışım olur ve motor verimi düşer.

    %10 kaçak kabul edilebilir diye birşey yok. manifoldda kaçak olmaması gerekir. hem nasıl ölçüldü de %10 gibi bir değer bulundu bilemedim.

    elinizden geliyorsa kendiniz depoyu ve altındaki hava filtresi kutusunu sökün. karbürtör çevresinde, manifoldda bir gevşeklik hasar var mı kontrol edin.

    bunun dışında, hava filtresi bir yerden sonra temizlemek fayda etmez. değiştirilmesi gerekebilir.

    yakıt filtrenizi de kontrol edin. yıpranmış eskimiş kirlenmiş olabilir.

    iridyum bujilere bu güne kadar hiç bakmadım, ama gt650 çok yüksek devirli bir motosiklet değil. iridyum buji ile normali arasında çok ciddi bir fark olacağını sanmıyorum.
    !?

  14. #14

    Üyelik
    18 Eylül 2014

    2014 hyosung gt250r

    2014 model hyosung gt250 r kullanıcısıyım aynı sorun bende de vardı motor 5000 devire kadar tekliyor daha sonrasında hızlanıyordu
    kendi ustama götürdüm arkadaki silindirin çalışmadığını o yüzden gitmediğini söyledi.
    motor tek silindir çalışıyormuş.senin motor da şu an aynı durumda olabilr saygılar

  15. #15

    Üyelik
    18 Eylül 2014
    huyocu kardeşim benim motor da aynı durumda çaresi nedir sebepleri neler olabilir usta beni yüzmesin bilgilendirir misin ben bir huyocuyum gt 250 r tek silindir şuan motorum :(


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)