Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Yeni CBF150'de Çözülemeyen Tekleme Sorunu...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Motorumu aldığımdan beri zaman zaman beliren çekiş düzensizliği sorunu tatilimi yarıda kesmeme neden olacak kadar belirginleşti. Öyle bir sorun ki şehiriçi kullanımlarda pek kendini göstermiyor. Fakat uzun yol kullanımında sürüş güvenliğini sürüş keyfini yok edecek kadar etkili oluyor. Herhangi bir devirde ve herhangi bir hızda giderken (düşük veya yüksek) sanki benzin musluğu kapatılmış yada benzin bitmiş gibi motor tekliyor.(Depo dolu-benzin musluğu kapalı değil) Bu sorun benim sürüş stilimde ortaya çıkıyor olabilir. Çünkü genelde 5. vites 80 km/h de hızı sabitleyip sürekli aynı vites aynı hızda kullanıyorum. Arada bir sollama gerekirse 90-100 km/h ye yükseliyorum. Benim sürüş stilim bu. Arıza ortaya çıkınca sabit hızımı daha da düşürerek gittim. Motoru Fethiye Honda servisine götürdüm. Baktılar motoru 4-5 km. kullandılar. Usta "tekleme yapmadı. Benzin musluğunu yedek konumuna getir. Birde öyle dene" dedi. Depo yedek konumunda kullandım. Tekleme sorunu devam etti. Tatilimi yarıda kesip İstanbula dönmeye karar verdim. Öyle enteresan bir durum ki teklemeyi her zaman yapmıyor. Fakat ne zaman yapacağını bilemeyeceğim için 50 km/h ile giden bir kamyonu bile sollamaya korkar oldum. Sorun devam ettiği için Kuşadası Honda'ya götürüp baktırdım. Murat usta sağolsun motorla 1-2 saat uğraştı. Süpabları kontrol etti(Normal). Benzin musluğunu kontrol etti(Normal) Benzin deposu hortumlarını kontrol etti.(Normal). Benzin deposundan benzin akış hızını kontrol etti(Normal). Motoru genel bir bakımdan geçirdi. Motoru kullandı. "Motorun gayet iyi görünüyor. 115 km/h hız yaptım sorun çıkarmadı" dedi. Sonuç olarak sorun çözülemedi. Bu sorunun yeni CBF150 lerin bir kısmında görüldüğünü ve henüz sebebinin tesbit edilemediğini duydum. İstanbula dönünce motoru hemen servise bırakacağım. İyi sürüşler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    sorun ateşleme sorunu olabilir..... benzer bir sorunu ybr 125 de yaşayıp ateşleme bobinini değiştirerek çözmüştük....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  3. #3
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorun ateşleme sorunu olabilir..... benzer bir sorunu ybr 125 de yaşayıp ateşleme bobinini değiştirerek çözmüştük....
    Hay ağzına sağlık. Ne servisin ne de benim aklıma gelmemişti. Böyle bir sorunu otomobilimde de yaşamıştım. Aylarca sürüm sürüm sürüm süründükten sonra sorunun ateşleme bobini arızası olduğu bulunmuştu. Sağolasın. İnşallah ateşleme bobinidir. Motoru servise bırakıcam. Ama önce bu motorla sağ salim İstanbula dönmem gerekiyor. İyi sürüşler...

  4. #4
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    bizim arkadaşın sorununuda servis bulamamıştı... ama ben deneme yanılma yöntemi ile buldum.... sorun ateşleme bobini idi..... bence büyük ihtimal benzer bir sorundur...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  5. #5

    Üyelik
    10 Temmuz 2011
    merhaba arkadaşlar:

    mz 251 vardı bizamanlar aynı sorunu yaşadım usta her parçayı değiştirdi çözemedi arada bir kesiyodu aynı söylediğin gibi.olmadı olmadı, yan dükkandaki oto elektrikçisi kaldır koltuğu dedi kaldırdık bir kablo sıyrılmış ve arada bir sürterek şase yaptırıyormuş bantladı halletti ama verdiğim parça paraları boşa gitti. )

  6. #6
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    Alıntı yagmuru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar:

    mz 251 vardı bizamanlar aynı sorunu yaşadım usta her parçayı değiştirdi çözemedi arada bir kesiyodu aynı söylediğin gibi.olmadı olmadı, yan dükkandaki oto elektrikçisi kaldır koltuğu dedi kaldırdık bir kablo sıyrılmış ve arada bir sürterek şase yaptırıyormuş bantladı halletti ama verdiğim parça paraları boşa gitti. )
    Ustaların ünlü bir sözü vardırya; Onlar zaten değişecekti
    *İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

    *Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.

  7. #7

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    komple motoru degiştirtmediklerine dua et bence.. ucuz kurtulmussun bazı şeyleri kendiniz yapmayı ögrenin neticede motor ustaları da böle ögreniyo.. boza boza.. en azından kendi motorunuzu kendiniz bozun

  8. #8
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Motor karburatörün hava filtresine bağlandığı yerden hafifiçe hava alıyosa, yüksek hızda fazla hava girer ve tekletebilir. ama bunun olduğunu aynı motorlara göre daha çok yakıt tüketmesinden anlayabilrisin. böyle bir sorunu varsa bundan kaynaklanıyo olabilir.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  9. #9
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Problem çıkaran motorumla sağ salim İstanbula döndüm. Daha önce yazdığım üzere motorum çekişte kesilmeler yapıyordu. Fethiye'de ve Kuşadasında Honda servislerine baktırmıştım. İstanbula dönerken Kuşadası Honda'dan Murat ustanın söylediği gibi yaptım. Sürekli devir ve vites değişikliği yaptım. Benim bu motora biçtiğim maksimum hız 100 km/h. Fakat Murat ustanın dediğini yapıp zaman zaman kısa süreliğine 110 km/h ya çıktım. Çekişte kesilmeler yaparsa yedek bujiyi tak ve öyle dene demişti. Güzelçamlı'dan İzmir çıkışına kadar hiç problemsiz geldim. Motor İzmirden Manisa'ya doğru rampalara gelince gene kesiklik yapmaya başladı. Fakat bujiyi değiştirmeye üşendim. Yine de yolun zevkini çıkarmaktan çok arıza testine çıkmış gibiydim. Ve bir şey keşfettim. Kesiklik yaptığında gaza yüklenirsem durum düzeliyordu. Bana göre bu durum ateşleme, motorun şişmesi, karbüratör, benzin ve benzin akış problemi gibi bir sorun olmadığını gösterir. Ustalar ne der bilemem. Benim anladığım kadarıyla bu durum varyatörü yada kayışı bitik bir scooter gibi hareket iletimi sorunudur. Yani motorda zaman zaman düzgün kavrama olmuyor. Bu durum sıcak havada veya motor ısındıkça daha çok oluyor. Ben gaza asıldığımda kavrama tekrar gerçekleşiyor. Benim teşhisim bu. Neyse hakkımızda hayırlısı...

  10. #10
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150

    Normal gibi

    öncelikle geçmiş olsun
    keşke motoru açtırmasaydınız yeni motor alışması gerekebilir
    aynı sorun bendede oluyordu 5. vitesde ilerlerken gaz vermek istediğime motor yığılıyodu sonra kendini atıyodu sonradan servise falan hiç gitmedim
    sorunu kendim çözdüm kesinlikle kullanıcı hatası alışma sorunları
    motor yeni olduğundan gaz vermeye kıyamıyoruz, kuladan dolma yöntemlerle rodaj açmaya çalışıyoruz.. bu yanlış
    normal 10 bindeki motoru nasıl sürüyorsak bunuda öyle sürmeliyiz aşırıya kaçmamak kaydı ile
    mesela 4. vitesde devir 6.5-7 bine kadar gelin 5. vitesde sürün gitsinhiç bişe olmaz
    5. vitesde 80 km/saat hızda giderken ve ani gaz değişikli olunca haliyle karbüratörde benzin oranı değişmesi oluyor..
    buda aşırı basınç dan dolayı tekleme, boğulma sebep oluyor
    bi an için kendimizi benzin, gaz kolunuda hava olarak düşündüğümüzde karbüratör içindeki olayın nasıl döndüğünü daha iyi anlarız
    tavsiyem ise yollar düz redline yi geçme :D kazasız sürüşler
    Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı

  11. #11
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle geçmiş olsun
    keşke motoru açtırmasaydınız yeni motor alışması gerekebilir
    aynı sorun bendede oluyordu 5. vitesde ilerlerken gaz vermek istediğime motor yığılıyodu sonra kendini atıyodu sonradan servise falan hiç gitmedim
    sorunu kendim çözdüm kesinlikle kullanıcı hatası alışma sorunları
    motor yeni olduğundan gaz vermeye kıyamıyoruz, kuladan dolma yöntemlerle rodaj açmaya çalışıyoruz.. bu yanlış
    normal 10 bindeki motoru nasıl sürüyorsak bunuda öyle sürmeliyiz aşırıya kaçmamak kaydı ile
    mesela 4. vitesde devir 6.5-7 bine kadar gelin 5. vitesde sürün gitsinhiç bişe olmaz
    5. vitesde 80 km/saat hızda giderken ve ani gaz değişikli olunca haliyle karbüratörde benzin oranı değişmesi oluyor..
    buda aşırı basınç dan dolayı tekleme, boğulma sebep oluyor
    bi an için kendimizi benzin, gaz kolunuda hava olarak düşündüğümüzde karbüratör içindeki olayın nasıl döndüğünü daha iyi anlarız
    tavsiyem ise yollar düz redline yi geçme :D kazasız sürüşler
    Konuyu tam anlamamışsın. Ani hızlanmalarda vites değiştirirken anlık gaz kesilmeleri değil konu. Sabit bir hızda giderken debriyaj balatası bitmiş araba gibi sarsıntılar(yolda tümsekler varmış gibi kavramada kesilmeler) oluyor. Bunun normal birşey olması imkanı yok.

  12. #12
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    CBF150 başlığında bir yerlerde de yazmıştım. Benimkide 5000-6000 devir gibi bir yerde sürekli sabit giderse o sorunu yapıyordu. Ben ilk başlarda rüzgar vuruyor diye düşünmüştüm , sonraları bir problem olduğunu farkettim. Ateşlemeyi anlık kesme , anlık benzin gelmeme gibi bir şey ama sadece belli bir devirde uzun süre sabit gidince yapıyordu bunu. Benim Karakaçan 4200km ye geldi , şimdi öyle bir sorunu kalmadı. Kendiliğinden düzeldi ???
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  13. #13
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    2007 model cbf150 sahibiydim şimdi cbfleri mokklamışlar arkadaş

    stker desen siyaha kırmızı kırmızı motorunkinede çocuk yazı karakteriyle cbf yazıyo iğrenç yapmışlar...
    egzoz emisyon düşürmek için koskoca çıkıntı kabartmışlar e bu sorunlarıda içine katmışlar kısacası cbfi bozmuşlar arkadaş
    Mustafa Kemal Atatürk

  14. #14
    tamernevin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2011
    aynı tekleme sorunu bendede var.motoru aldığım ilk günden beride var.ama bunun olduğunu bir türlü servise ispatlayamıyorum.
    götürüyorum servise bi test sürüşü yapıyorlar bişey yok gayet güzel motor diyorlar.alıyorum motoru yola çıkıyorum yine kesme tekleme vari iğrenç can sıkıcı bişey yapıyor.ve genelde sabit hızlarda giderken yapıyor gazı çoğaltınca kesiyor.belliki motorlarda kronik bir sıkıntı var herkez bu sorundan sakıncalı.
    birlik olup honda türkiyeye bu sorunu kabul ettirmeliyizki servislere konuyla ilgilenmelerini söylesinler ve çözsünler.

  15. #15
    tamernevin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorumu aldığımdan beri zaman zaman beliren çekiş düzensizliği sorunu tatilimi yarıda kesmeme neden olacak kadar belirginleşti. öyle bir sorun ki şehiriçi kullanımlarda pek kendini göstermiyor. Fakat uzun yol kullanımında sürüş güvenliğini sürüş keyfini yok edecek kadar etkili oluyor. Herhangi bir devirde ve herhangi bir hızda giderken (düşük veya yüksek) sanki benzin musluğu kapatılmış yada benzin bitmiş gibi motor tekliyor.(depo dolu-benzin musluğu kapalı değil) bu sorun benim sürüş stilimde ortaya çıkıyor olabilir. çünkü genelde 5. Vites 80 km/h de hızı sabitleyip sürekli aynı vites aynı hızda kullanıyorum. Arada bir sollama gerekirse 90-100 km/h ye yükseliyorum. Benim sürüş stilim bu. Arıza ortaya çıkınca sabit hızımı daha da düşürerek gittim. Motoru fethiye honda servisine götürdüm. Baktılar motoru 4-5 km. Kullandılar. Usta "tekleme yapmadı. Benzin musluğunu yedek konumuna getir. Birde öyle dene" dedi. Depo yedek konumunda kullandım. Tekleme sorunu devam etti. Tatilimi yarıda kesip istanbula dönmeye karar verdim. öyle enteresan bir durum ki teklemeyi her zaman yapmıyor. Fakat ne zaman yapacağını bilemeyeceğim için 50 km/h ile giden bir kamyonu bile sollamaya korkar oldum. Sorun devam ettiği için kuşadası honda'ya götürüp baktırdım. Murat usta sağolsun motorla 1-2 saat uğraştı. Süpabları kontrol etti(normal). Benzin musluğunu kontrol etti(normal) benzin deposu hortumlarını kontrol etti.(normal). Benzin deposundan benzin akış hızını kontrol etti(normal). Motoru genel bir bakımdan geçirdi. Motoru kullandı. "motorun gayet iyi görünüyor. 115 km/h hız yaptım sorun çıkarmadı" dedi. Sonuç olarak sorun çözülemedi. Bu sorunun yeni cbf150 lerin bir kısmında görüldüğünü ve henüz sebebinin tesbit edilemediğini duydum. Istanbula dönünce motoru hemen servise bırakacağım. Iyi sürüşler...
    dostum sorunun devam ediyormu ne yaptın istanbuldaki servislere götürdünmü?bende de aynı sorun var.neler yaptığını paylaşırmısın.

  16. #16
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Sorun devam ediyor. Tekleme konusu ile epey uğraştım 1650 km. lik tatil gezim Türkiyede'ki Honda servislerini ziyaret gezisine dönüştü. Önce Fethiye Honda daha sonra da Kuşadası Mnr Honda'ya baktırdım. Fethiye Honda "problemi sağır kulağıma anlat" dedi. Kuşadası Honda ise daha samimi davrandı. "Sattığımız her on CBF150'nin 3-4 ünde bu problem çıkıyor. Çözebileceğimizi sanmıyoruz ama yine de bakalım" dendi. Motorla epey uğraştılar. Sibop ayarı(tamam). Debriyaj ayarı yapıldı. Buji(Birikintili. Yani benzini verimli yakamıyor. Tekleme yaparsa motoru soğut sonra da yedek bujiyi tak dendi. Bunu yapmaya üşendim.) Benzin hortumları kontrol edildi(tamam). Benzin musluğu kontrol edildi(tamam). Yeri gelmişken Murat ustaya ilgisi ve samimiyeti konusunda teşekkür ederim. Servisten çıktıktan sonra Güzelçamlı'ya döndüm. 25 km boyunca motoru zorladım. Sürekli 7000-8000 devir kullandım. Tekleme yapmadı(fakat motorda yüklerim yoktu) Daha sonraki İstanbul dönüş yolu benim için test yolu oldu. Hava ısındıktan ve epeyce yol aldıktan sonra İzmir-Manisa arasındaki tırmanışlarda tekleme yapmaya başladı. Burada yeni bir şeyi tesbit ettim. Tekleme diye tabir ettiğim olay motorun çalışmasında bir kesinti değil. Tekleme olunca her gaza yüklenişimde motor toparladı. Benim tahminime göre olay şu; Belirli bir yol aldıktan sonra havanın sıcaklığına da bağlı olarak debriyaj balataları ısınıyor ve kaçırmaya başlıyor. Gaza yüklenince kaçıran debriyaj balatası tekrar toparlıyor. Eğer debriyaj balatası kaçırıyor ise kullandıkları debriyaj balatasının kalitesi konusunda Honda'ya sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Nede olsa hayat onda. Gelelim İstanbul'a döndükten sonraki servis macerasına. D&B honda'ya gidip derdimi anlattım. "Şu an çok yoğunuz. Hataya getir. Bakalım" cevabını aldım. Şehir içi kullanımda bu sorun oluşmuyor. O nedenle 4000km bakımına kadar servise götürmemeye karar verdim. Tahminime göre bir şey yapacakları da yok. İyi sürüşler.

  17. #17
    tamernevin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Bence sorun debriyajdan değil debriyajdan olsa kaçırdığı anlarda motor sesi artar devirde oynama olur.belli süratte giderken hafifce debriyaca dokunarak ne demek istediğimi anlarsınız.motorun yaptığı anlık elektrik kesmesi veya düzensiz hava benzin karışımına benziyor.ama benim yoğunlaştığım karbüratör bu yeni karbüratörlerin üzerinde fiş girişleri falan var ve bence randımanlı çalışmıyor.bu işin çözümü motoru dayno ya çıkartıp bilgisayar ortamında bu kesmeyi ispatlamak ama koskoca hondada dayno bile yokki :( tek çaremiz sorunun dahada ilerlemesi ile ortaya çıkması gibi görünüyor.inş garanti kapsamında iken ne olursa olur gelişme olursa paylaşımda bulunalım lütfen...

  18. #18
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sorun debriyajdan değil debriyajdan olsa kaçırdığı anlarda motor sesi artar devirde oynama olur.belli süratte giderken hafifce debriyaca dokunarak ne demek istediğimi anlarsınız.motorun yaptığı anlık elektrik kesmesi veya düzensiz hava benzin karışımına benziyor.ama benim yoğunlaştığım karbüratör bu yeni karbüratörlerin üzerinde fiş girişleri falan var ve bence randımanlı çalışmıyor.bu işin çözümü motoru dayno ya çıkartıp bilgisayar ortamında bu kesmeyi ispatlamak ama koskoca hondada dayno bile yokki :( tek çaremiz sorunun dahada ilerlemesi ile ortaya çıkması gibi görünüyor.inş garanti kapsamında iken ne olursa olur gelişme olursa paylaşımda bulunalım lütfen...
    Evet haklısın debriyajdan olsa ses değişiminden anlaşılır. Ya karbüratörden yada ateşleme bobininden olabilir. Fakat ben uzun yol sürüşleri için el kitabında önerilen bujiyi bulup (NGK CPR9EA-9) uzun mesafeli sürüşte denemek istiyorum. Kısa mesafeli sürüşlerde bu durumu yaşamıyorum.

  19. #19
    tamernevin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Ewet bende uzun mesafeli sürüşlerde bunu yaşıyorum.bujidenmi dersin?o bujide ngk distürübütörü dışında biyerde yok bildiğim kadarıyla onlarda 10 lu olarak veriyorlarmış en az.ama ortak alabiliriz.bu arada dün anes motora götürdüm motoru tekrar yine bindiler bişey yok bunda dediler
    dediğin gibi kısa sürüşlerde omadığı için onlarda bişey yok deyip geri gönderiyor.honda ya talepte bulunalım fakrikaya alsınlar motoru uzun soluklu denesinler dedim yok bize fırça atarlar siz nasıl çözemedinizde bize gönderiyorsunuz diye dedi servis.alın çözün o zaman diyorum bişey yokki diyorlar kafayı yiyicem ya.0 karbüratör kaç para cebimden alayım deneme yanılma yöntemiyle çözmeye çalışıym dedim 500 tl civarı dediler.ohaaa beee.

    Sonunda alıcam bi bidon benzin yanıma yakarım ulan bu motoru burda çözün şu işi diycem

  20. #20
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ewet bende uzun mesafeli sürüşlerde bunu yaşıyorum.bujidenmi dersin?o bujide ngk distürübütörü dışında biyerde yok bildiğim kadarıyla onlarda 10 lu olarak veriyorlarmış en az.ama ortak alabiliriz.bu arada dün anes motora götürdüm motoru tekrar yine bindiler bişey yok bunda dediler
    dediğin gibi kısa sürüşlerde omadığı için onlarda bişey yok deyip geri gönderiyor.honda ya talepte bulunalım fakrikaya alsınlar motoru uzun soluklu denesinler dedim yok bize fırça atarlar siz nasıl çözemedinizde bize gönderiyorsunuz diye dedi servis.alın çözün o zaman diyorum bişey yokki diyorlar kafayı yiyicem ya.0 karbüratör kaç para cebimden alayım deneme yanılma yöntemiyle çözmeye çalışıym dedim 500 tl civarı dediler.ohaaa beee.

    Sonunda alıcam bi bidon benzin yanıma yakarım ulan bu motoru burda çözün şu işi diycem
    Öncelikle kızmadan sinirlenmeden fakat ısrarlı bir şekilde servisten çözüm istemeliyiz. İş emri formuna şikayet ve yapılan işlemi yazdırmalıyız. Ben Öyle yapıyorum. Önceki motorumu da arızalı olarak almıştım. Ve nefret etmiştim. Fakat problemler garanti den çözüldükten sonra 3,5 yıl sorunsuz bir şekilde memnuniyetle kullanmıştım.

    Sonuç olarak karbüratör veya beyin arızası gibi görünüyor. Garantiden yapmak zorundalar.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)