Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Yeni CBF150'de Çözülemeyen Tekleme Sorunu...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    SİZ İSTANBULUN NERESİNDESİNİZ?İSTERSENİZ BULUŞUP BERABER SERVİZE GİDELİM BELKİ O ZAMAN CİDDİYE ALIRLAR.
    BEN NGK NIN UZUN YOL BUJİSİ DİYE TAVSİYE ETTİĞİ FAKAT PİYASADA OLMAYAN BUJİSİNİN MUADİLİNİ DENSO MARKASINDA BULDUM.ALDIM TAKTIM.TEKLEME BELLİ BİR ORANDA DÜŞTÜ.AMA HALA YAPIYOR.BUDA ATEŞLEME BOBİNİ ÜZERİNDE YOĞUNLAŞMAMI SAĞLIYOR.SERVİS E SORUNUN İSPATINI YAPAMIYORUM.BİNİYOR GELİYORLAR BİŞEY YOK DİYORLAR.SON ÇARE DENEME YANILMA YÖNTEMİYLE BEN SORUNU ÇÖZMEYE ÇALIŞICAM.BOBİNİ KAÇ PARADIR ACABA?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Bahsedilen problem genelde enjeksiyonlu arabalarda olur. Birinci nedeni MAF sensörü denen ve hava filitresinde hemen sonra bulunan hava akışmetresi sensörünün kirlenmesi neticesinde ecu'ya sağlıklı bilgilerin gönderilememesidir. İkinci neden ise yaşı ilerlemiş araçların sigorta panellerinde ateşleme ile ilgili sigorta rölelerinin soğuk lehim yapıp işlevselliğini yitirmesinden olur. üçüncü neden ise elektiriksel bazı sorunlardan kaynaklanır.. Bildiğim kadarı ile yeni cbf enjeksiyonlu ve yaşanan problem sürekli olmuyor belli hızlarda ve belli devirlerde oluyorsa eğer tamamen elekronik veya elektrik aksamı ile ilgili bir problemdir. daha çok bunlara yoğunlaşmakta fayda var..
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  3. #23

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsedilen problem genelde enjeksiyonlu arabalarda olur. Birinci nedeni MAF sensörü denen ve hava filitresinde hemen sonra bulunan hava akışmetresi sensörünün kirlenmesi neticesinde ecu'ya sağlıklı bilgilerin gönderilememesidir. İkinci neden ise yaşı ilerlemiş araçların sigorta panellerinde ateşleme ile ilgili sigorta rölelerinin soğuk lehim yapıp işlevselliğini yitirmesinden olur. üçüncü neden ise elektiriksel bazı sorunlardan kaynaklanır.. Bildiğim kadarı ile yeni cbf enjeksiyonlu ve yaşanan problem sürekli olmuyor belli hızlarda ve belli devirlerde oluyorsa eğer tamamen elekronik veya elektrik aksamı ile ilgili bir problemdir. daha çok bunlara yoğunlaşmakta fayda var..
    TESPİKLERİNİZ MİKEMMEL TEŞEKKÜRLER.

    CBF 150 KARBÜRATÖRLÜ AMA .HONDANIN NEREDEYSE TEK KALAN KARBÜRATÖRLÜ MODELİ:ı)

  4. #24
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    acemi abi öncelikle geçmiş olsun...ben sıfır cbf 150 alıcam tekleme yapacak var ya hem servisin hem fabrikanın .ükünü keserim...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #25
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    acemi abi öncelikle geçmiş olsun...ben sıfır cbf 150 alıcam tekleme yapacak var ya hem servisin hem fabrikanın .ükünü keserim...
    ağa onlar sana yanlış yapamazlar... sana tekliyen motoru veremezler....


    bu arada dostum senin sorunun büyük ihtimal ateşleme bobini..... servise ısrarla bobini değiştirmelerini söyle.... bobin değişince temiz bir buji tak sorun kalmayacaktır....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  6. #26
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ağa onlar sana yanlış yapamazlar... sana tekliyen motoru veremezler....


    bu arada dostum senin sorunun büyük ihtimal ateşleme bobini..... servise ısrarla bobini değiştirmelerini söyle.... bobin değişince temiz bir buji tak sorun kalmayacaktır....
    aga istesem var ya yarın alırım ama hevesim kaçtı tekleme tükleme beni bozar...

    servislere bu sorunu anlatmak mesele...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #27

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    valla mete han ın dediği gibi servisler e bu nu anlatmak zorrrrrr.periyodik bakımdan başka hiç bişeyden anlamıyorlar.nerde o eski ustalar.sende çakısız sibop ayarı bile yapan yetkili serviz varış pehhhhh.honda hayat onda ama o hayat kesinlikle TÜRKİYE de değil.

    ---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

    bu tekleme sorununu çözemezsem satıp innova alıcam.deposu ufak olmasına rahmen valla.acayip b....k tadı vermeye başladı.

  8. #28
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    acemi abi öncelikle geçmiş olsun...ben sıfır cbf 150 alıcam tekleme yapacak var ya hem servisin hem fabrikanın .ükünü keserim...
    Mete-han kardeşim senin gibi ağır siklet olsam adamlarda bodyguard modunda sohbet edicem. Ama ne yazık ki böyle bir şansım yok. Açıkçası pek tarzım da değil. Fakat hakkımı sonuna kadar savunurum. Sorunu yaşayan diğer kişilere de faydası olur. Ayrıca bana motoru depo hasarlı teslim ettikleri ve Haziran ayına kadar yeni depo takacakları konusunda imzalı kağıt aldım. Bu yazılı taahhütlerini yerine getirmediler. Yani istediğim zaman motoru iade ederim. Çözülmeyecek bir sorun olmadığını sanıyorum. Eğer çözemezlerse mahkeme kararı ile iade edebileceğimi sanıyorum. İyi sürüşler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SİZ İSTANBULUN NERESİNDESİNİZ?İSTERSENİZ BULUŞUP BERABER SERVİZE GİDELİM BELKİ O ZAMAN CİDDİYE ALIRLAR.
    BEN NGK NIN UZUN YOL BUJİSİ DİYE TAVSİYE ETTİĞİ FAKAT PİYASADA OLMAYAN BUJİSİNİN MUADİLİNİ DENSO MARKASINDA BULDUM.ALDIM TAKTIM.TEKLEME BELLİ BİR ORANDA DÜŞTÜ.AMA HALA YAPIYOR.BUDA ATEŞLEME BOBİNİ ÜZERİNDE YOĞUNLAŞMAMI SAĞLIYOR.SERVİS E SORUNUN İSPATINI YAPAMIYORUM.BİNİYOR GELİYORLAR BİŞEY YOK DİYORLAR.SON ÇARE DENEME YANILMA YÖNTEMİYLE BEN SORUNU ÇÖZMEYE ÇALIŞICAM.BOBİNİ KAÇ PARADIR ACABA?
    Ben D&B Honda(Ümraniye) ye yakınım. Motoru oradan aldım. Servise de oraya gidiyorum. Yakında 4000 km bakımı için oraya gideceğim(5-10 gün içinde). İstersen beraber gidebiliriz. Bence telaşeye gerek yok cebinden masraf da etme. Şehir içi kullanımda bu durum hiç olmuyor zaten. Ben derdimi anlatabilmek için video çekimi yapıp öyle gideceğim. Yok mok derlerse al seyret diyeceğim. İyi sürüşler...

  9. #29
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla mete han ın dediği gibi servisler e bu nu anlatmak zorrrrrr.periyodik bakımdan başka hiç bişeyden anlamıyorlar.nerde o eski ustalar.sende çakısız sibop ayarı bile yapan yetkili serviz varış pehhhhh.honda hayat onda ama o hayat kesinlikle TÜRKİYE de değil.

    ---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

    bu tekleme sorununu çözemezsem satıp innova alıcam.deposu ufak olmasına rahmen valla.acayip b....k tadı vermeye başladı.
    tam servisin mıymıylanabileceği bir sıkıntı...yani bir türlü o sıkıntıyı yaşamıyor test sürüşünde..bir sorunu sorun olarak kabul etmek için istiyorlar ki herkes bunu yaşasın...kronik sorun olmadan ciddiye almıyorlar...

    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mete-han kardeşim senin gibi ağır siklet olsam adamlarda bodyguard modunda sohbet edicem. Ama ne yazık ki böyle bir şansım yok. Açıkçası pek tarzım da değil. Fakat hakkımı sonuna kadar savunurum. Sorunu yaşayan diğer kişilere de faydası olur. Ayrıca bana motoru depo hasarlı teslim ettikleri ve Haziran ayına kadar yeni depo takacakları konusunda imzalı kağıt aldım. Bu yazılı taahhütlerini yerine getirmediler. Yani istediğim zaman motoru iade ederim. Çözülmeyecek bir sorun olmadığını sanıyorum. Eğer çözemezlerse mahkeme kararı ile iade edebileceğimi sanıyorum. İyi sürüşler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------



    Ben D&B Honda(Ümraniye) ye yakınım. Motoru oradan aldım. Servise de oraya gidiyorum. Yakında 4000 km bakımı için oraya gideceğim(5-10 gün içinde). İstersen beraber gidebiliriz. Bence telaşeye gerek yok cebinden masraf da etme. Şehir içi kullanımda bu durum hiç olmuyor zaten. Ben derdimi anlatabilmek için video çekimi yapıp öyle gideceğim. Yok mok derlerse al seyret diyeceğim. İyi sürüşler...
    aga merak etme servis bizden kesicez .üklerini...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #30
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Burdan bir arkadaş sıfır cbf 150 aldı. İlk çalıştırmada bir kaç kez marja basmadan çalışmıyor. jigleyi açtığında hiç çalışmıyor. Çalıştırdıktan sonra jigleyi açınca stop ediyor. Çalıştırdıktan sonra gaz açınca stop ediyor, 1-2 dk beklemek gerekiyor. ısındıktan sonra sorun yok. elemanı db motora gönderdik baksınlar havasında sorun var diye bu normal bişey diyerek adamı göndermişler. Hondanın normali olmadığı kesinde Sanırım DB motorun kalite normali bu kadarmış. Çalışmakta sıkıntı çıkaran motor nasıl normal olabilirki.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  11. #31

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mete-han kardeşim senin gibi ağır siklet olsam adamlarda bodyguard modunda sohbet edicem. Ama ne yazık ki böyle bir şansım yok. Açıkçası pek tarzım da değil. Fakat hakkımı sonuna kadar savunurum. Sorunu yaşayan diğer kişilere de faydası olur. Ayrıca bana motoru depo hasarlı teslim ettikleri ve Haziran ayına kadar yeni depo takacakları konusunda imzalı kağıt aldım. Bu yazılı taahhütlerini yerine getirmediler. Yani istediğim zaman motoru iade ederim. Çözülmeyecek bir sorun olmadığını sanıyorum. Eğer çözemezlerse mahkeme kararı ile iade edebileceğimi sanıyorum. İyi sürüşler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------



    Ben D&B Honda(Ümraniye) ye yakınım. Motoru oradan aldım. Servise de oraya gidiyorum. Yakında 4000 km bakımı için oraya gideceğim(5-10 gün içinde). İstersen beraber gidebiliriz. Bence telaşeye gerek yok cebinden masraf da etme. Şehir içi kullanımda bu durum hiç olmuyor zaten. Ben derdimi anlatabilmek için video çekimi yapıp öyle gideceğim. Yok mok derlerse al seyret diyeceğim. İyi sürüşler...

    BEN AVRUPA YAKASINDA YIM MALESEF ANES MOTOR İLE MUHATAP OLUYORUM.EN SON GİTTİĞİMDE FABRİKAYA TALEPTE BULUNUN ALSINLAR MOTORU İCABINDA 1 HAFTA TEST ETSİNLER DEDİM.OLMAZ ÖYLE ŞEY FABRİKA BİZE FIRÇA ATAR SİZ ÇÖZEMİYORMUSUNUZ DERLER BİZE DİYE BİR CEWAP ALDIM.OLMAZZSA BIRAK BİZ DENERİZ MÜSAİT BİR ZAMANDA DEDİLER.NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRMIŞ DURUMDAYIM.HERGÜN BEYLİKDÜZÜ AKSARAY UZUN YOL YAPTIĞIM İÇİN HER GÜN BU TEKLEME SORUNU İLE KARŞILAŞIYORUM.
    MOTORUN ÜSTÜNDEYKEN KEYİFİNİ ÇIKARTACAĞIMA ACABA NEDEN DİYE DÜŞÜNEREK VE ÇÖZÜM ARAYIŞI İÇİNDE YOLUMU TAMAMLIYORUM.MORAL 0 OLUYOR TABİ.
    VİDEOYA NASIL ÇEKECEKSİNİZ MERAK ETTİM VİDEO İLE NASIL İSPAT EDİLİR ANLAMADIM GÖRSEL BİŞEY DEĞİLKİ BU.

  12. #32

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    ybr ye güven ama cbf 150 ye asla
    diye biri söylemişti. demek haklıymış

  13. #33
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr ye güven ama cbf 150 ye asla
    diye biri söylemişti. demek haklıymış

    Çin atasözü O.. Japonlara yoğunlaş
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  14. #34
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hondabeat > cbf150 > twsapache > cbf150 > NC700 >
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BEN AVRUPA YAKASINDA YIM MALESEF ANES MOTOR İLE MUHATAP OLUYORUM.EN SON GİTTİĞİMDE FABRİKAYA TALEPTE BULUNUN ALSINLAR MOTORU İCABINDA 1 HAFTA TEST ETSİNLER DEDİM.OLMAZ ÖYLE ŞEY FABRİKA BİZE FIRÇA ATAR SİZ ÇÖZEMİYORMUSUNUZ DERLER BİZE DİYE BİR CEWAP ALDIM.OLMAZZSA BIRAK BİZ DENERİZ MÜSAİT BİR ZAMANDA DEDİLER.NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRMIŞ DURUMDAYIM.HERGÜN BEYLİKDÜZÜ AKSARAY UZUN YOL YAPTIĞIM İÇİN HER GÜN BU TEKLEME SORUNU İLE KARŞILAŞIYORUM.
    MOTORUN ÜSTÜNDEYKEN KEYİFİNİ ÇIKARTACAĞIMA ACABA NEDEN DİYE DÜŞÜNEREK VE ÇÖZÜM ARAYIŞI İÇİNDE YOLUMU TAMAMLIYORUM.MORAL 0 OLUYOR TABİ.
    VİDEOYA NASIL ÇEKECEKSİNİZ MERAK ETTİM VİDEO İLE NASIL İSPAT EDİLİR ANLAMADIM GÖRSEL BİŞEY DEĞİLKİ BU.
    malesf anes motorla muhatap oluyoruz
    bu civarda başka bi honda servisi bulursan iyi bir tane bizi de haberdar edersen seviniriz ???
    harley is making love with davidson

  15. #35
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    amma motor yapmış bu honda ne var ne yok bütün arızalar bu motorda şakırtı şukurtu yağ üfleme tekleme ampül patlatma gerçekten benim çinli mondi de bunların hiçbiri olmadı allahtan cbf 150 alacak param yoktu motor alırken yoksa bende böyle yağ değişiminden başka birşeyden anlamayan servislerde uğraşacaktım ........... siz aslında adam gibi usta bulun ona gösterin o orta sehpada duran motosiklete bi gaz versin bu sorunun ne olduğunu bilmesse bende birşey bilmiyorum servisler para kazanmayacağı işlere el sürmek istemiyor anlaşılan
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  16. #36
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin atasözü O.. Japonlara yoğunlaş
    Çin Japonya`yı solladı 2. sıraya yerleşti
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  17. #37

    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Alıntı newceri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burdan bir arkadaş sıfır cbf 150 aldı. İlk çalıştırmada bir kaç kez marja basmadan çalışmıyor. jigleyi açtığında hiç çalışmıyor. Çalıştırdıktan sonra jigleyi açınca stop ediyor. Çalıştırdıktan sonra gaz açınca stop ediyor, 1-2 dk beklemek gerekiyor. ısındıktan sonra sorun yok. elemanı db motora gönderdik baksınlar havasında sorun var diye bu normal bişey diyerek adamı göndermişler. Hondanın normali olmadığı kesinde Sanırım DB motorun kalite normali bu kadarmış. Çalışmakta sıkıntı çıkaran motor nasıl normal olabilirki.
    Bende de aynı sorun var. Motor Kuba kh125, üstten egzantrikli ybr kopyası. Motoru ısıtmadan gaz yemiyor, stop ediyor fakat ısındıktan sonra hiç bir sorun yok ve de jikleyi açtım mı stop ediyor. Arkadaşın sorunu çözerse eğer buraya çözümü paylaşırsanız çok sevinirim.

  18. #38
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı savica adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de aynı sorun var. Motor Kuba kh125, üstten egzantrikli ybr kopyası. Motoru ısıtmadan gaz yemiyor, stop ediyor fakat ısındıktan sonra hiç bir sorun yok ve de jikleyi açtım mı stop ediyor. Arkadaşın sorunu çözerse eğer buraya çözümü paylaşırsanız çok sevinirim.
    aslında yazımda sorunun cevabını yazmıştım. Tek sebebi hava ayarının olmaması zengin karışım geliyor motora. Fazla benzin geldiğinden motor ısınana kadar yakamıyor benzini ısındıktan sonra sorun yok.

    Sen karbürötöre ayar yaptırırsan hem yakıtın düşer hem stop sorunun ortadan kalkar.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  19. #39
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı savica adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de aynı sorun var. Motor Kuba kh125, üstten egzantrikli ybr kopyası. Motoru ısıtmadan gaz yemiyor, stop ediyor fakat ısındıktan sonra hiç bir sorun yok ve de jikleyi açtım mı stop ediyor. Arkadaşın sorunu çözerse eğer buraya çözümü paylaşırsanız çok sevinirim.
    Senin sorunun çok farklı. Şahin arabalar gibi seninki. Önce iyi bir ısınması gerekiyor. CBF150'de durum çok farklı. Benimki tek marşta alıyor. Çalışması sesi düzgün. İyice ısınana kadar da hiçbir sorun yok. Bazen 15-20 km gittikten sonra, bazen de 100-150 km gittikten sonra 1 saniyeden bile daha az süren yığılmalar yapıyor. Türkiye'deki servisleri gezdim. Fethiye Honda, Kuşadası Honda, İstanbul D&B Honda. Fethiye honda "bir sorun bulamadık" dedi, Kuşadası Honda en samimisiydi. "Yeni CBF150 lerde satılan her 10 motorun üçünde bu sorun çıkıyor. Henüz olayı çözemedik. Fabrikaya bu durumu bildireceğiz" dediler. Motorla da epey ilgilendiler. Fakat çözemediler. Ümraniye D&B Honda ise en güzelini yaptı. "Şimdi bakamayız sonra gel" dedi. Duruma bakılırsa Honda Türkiye'ye iyi bir ders vereceğim. İyi sürüşler.

  20. #40

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Karbüratör memesindeki deliklerden bir kısmı imalat esnasından kalma pislik sebebi ile tıkanmış,depodaki ilk pislik filtre olmaması sebebiyle ilerlemiş olabilir.Bu durum benzine katılan karbüratör temizleyici sıvılarla veya sökülüp temizleme yöntemi ile halledilebilir hatda ilk bin bakımda.Buji yeni olsada hatalı olabilir.İlk tavsiyem benzin musluğu kapalıyken benzin musluğundaki hazneyi ve samandıra kabındaki benzini altdaki vida ile boşaltın.Muslukdaki hazneyi takın.Sonra karbüratördeki vida açıkken benzin musluğunu açın biraz daha benzin boşalsın(çeyrek çay bardagı kadar yeterli) ve vidayı kapatın.Sonra deneyin.ilk çalıştırmada memelerde benzin olmama ihtimali ile biraz sorun olabilir.Jikle ve çeyrek gazla çalıştırmayı deneyin.Hala düzelmediyse buji ve daha sonrası motor çalışıken hava ayarını yarım tur kadar daha sıkın,bu konumda biraz çalıştıkdan sonra stop edip tekrar çalıştırın, düzelmezse eski halini hatırlayıp aynı konuma getirin,gevşeterek de deneyin gene düzelmezse aynı konuma getirin.fazla oynamayın.Soğuk motoru çalıştırırken yaz dahi olsa tekleme yapması normal.Hiç teklemeyen motorda: rölantide biraz zengin karışım söz konusu olabilir.Hatda biraz gaz verince boğulur..........................Normalde Jigleyi açın ve çeyrek gaz verin marşa basın.Çılıştığında yarım dakika kadar gazı biraz daha kısarak motoru ısıtın.Elbetde durum iç gıcıklayıcı ve umarım motordan soğumadan sorunun çözümüne ulaşırsınız.Kolay gelsin.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)