Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Derby g1 250'de kayış iptali

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Land cruiser 250
    Merhaba arkadaşlar derby gp1 250 cc motosiklet almayı düşünüyorum ama kayışı iptal edip yerine zincir takmak istiyorum yapılabilirmi? yapılırsa sorun çıkarırmı? nette gezdim biraz ama bi bilgi bulamadım konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
    ::sapkaa::[COLOR="Red"][COLOR="Red"]Rodeo (Biri beni durdursun)[/COLOR]!!![/COLOR] ::sapkaa::


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    yapılamaz diye birşey yok ama çok maliyetli olur
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  3. #3
    airhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    gecegondu
    Motosikleti
    BMW R80
    yapılamaz,çünkü kayış sadece aktarma işini değil,motorda vites işininde bir parçasıdır.
    Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
    Bide motorumu sattıgımda...

  4. #4
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    zor iş...

    kayış cvt sistemin içinde sürekli değişken çaplarda dolanıp duruyor (motor devri ve hızına göre)

    zincir işin içine girince şanzumanda olması gerekir..
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  5. #5

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    olmaz tabiikii yaa
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........

  6. #6
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    peki neden ?
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  7. #7
    kudret696 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2010
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 ( 2015 - Siyah )
    kayış yerine zincir olunca ne olacak... ??
    önce MZ251 gitti, sonra ACTİVA....
    YENİSİ CBF 150

  8. #8
    QM50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    Kumburgaz/Büyükcekmece/İstanbul
    Motosikleti
    Home Made Kastino Qm 50 Chopper
    Hayır ne gerek var :D yanına bitane yedek alırsın olmazsa yola devam
    Home Made Kastino Qm 50 Mini Chopper

  9. #9
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    olmaz diyen arkadaşlar. buyrun vitesli 150 zat:D

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...i-150-zat.html
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  10. #10
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olmaz diyen arkadaşlar. buyrun vitesli 150 zat:D

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...i-150-zat.html
    dikkat et başka motor takmış
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  11. #11
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dikkat et başka motor takmış
    farkettim ama yapmış işte
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  12. #12
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    dişli sistemine döndürülebilir bir sistem

    fakat çok daha maliyetli.bazı otomobil üreticileri kayış yerine zincirli olan bu tarz cvt aktarım ürünleri hakkında çalışmaları bulunmakta volvo gibi. fakat sistemin bakım maliyeti kayışa göre çok daha pahalı ve biraz sesli oluyormuş gazete okuduğum kadarıyla ama çok oldu okuyalı ama çok daha uzun ömürlü olduğuda kesin kayışa göre
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  13. #13
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    uzun iş, hem n'apıcaksın zinciri..? kayış gibisi var mı? yağlaması yok, temizlemesi yok, üstüne-başına yağ sıçratması yok... kilometresi gelince değiştiriyorsun o kadar. zinciri de en fazla o kilometrenin iki katında değiştiriyorsun.

    maksat, düz vitesli scooter kullanmak ise vespa'da bunun orijinalı var. aktarma sistemi nasıldır, emin değilim ama gidondan 4 vitesli... http://www.vespaturkiye.com/web/3-18...deller/px_150_

    maksat performans ise gp1 performans manyağı bir makinedir, çoğu zincirli-düz vitesli 250'liğe toz yutturacağını garanti ederim.

    "sorun olur mu ?" sorusunun cevabına gelince...: öncelikle motor garantiden çıkar. satacak olduğunda büyük zararı göze alsan bile zor satarsın. yapılan mekanik işler düzen tutana dek, belki birkaç ay boyunca, her gün tamircileri dolaşacağına da emin olabilirsin.

  14. #14
    erdemed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Motosikleti
    cx125 95 model' x9 500 piaggio
    dıkkat et pıyasadakı gp-1 250 lerın cogu kazalı alırken tanıdık motorcu bırıyle gıt

    gp-1 zaten cok serı atak bır motordur zıncır falan ugrasırken performans kaybı falan olabılır


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler