Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

15-38 dişliii

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Şubat 2011
    Şehir
    .
    Motosikleti
    Ybr
    Bu konu daha önce açıldıysa ö.d
    ARkadaşlar motorum 150 cc breton (çin çan çon) orj dişlisi 15-41 ibz ön dişliyi 17 yaptk serilik iyi fakat motor erken kesiciye giriyor şimdi ise ön dişli 15 arka dişli ise 38 yapmayı duşunuoz yararları zararları hakkında bilginizi başvurmak istedm saçamaldıysan ö.d


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    enes_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    ANTALYA/korkuteli
    Motosikleti
    Yamaha RX 135 KİNG(Fıghtıng Spırıt)
    face yada msne gel
    Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black

  3. #3

    Üyelik
    20 Şubat 2011
    Şehir
    .
    Motosikleti
    Ybr
    Arkadaşlar by konu hakkında bilgisi olan yok muu (yakıtta nasil bi değişme olr??)

  4. #4

    Üyelik
    31 Mart 2011
    hocam bu dişli çaplarını değiştirmek aslında fizik dersindeki basit makinalarla kolayca anlayabileceğin bişey tabi fizik seversen;

    F x r=P x R yani kuvvet çarpı kuvvet kolu eşittir yük çarpı yük kolu sen ön dişliyi küçültüresen yada arkayı büyültürsen aktardığın kuvvet yarıçapla doğru orantılı artar.ancak sorun şu ki motorun o kdr kuvveti uygulamakta zorlanabilir buda ilerde başını daha çok ağrıtabilir anlayacağın motoru güçlendirmeden böle bi değişiklik yanlış olur gibime geliyo sonuçta bu motoru üreten mühendisler bunları hesaplıyor öyle bi olanakları olsa o dişliyi kullanıp daha hızlı bir motor yapıp daha pahalıya satarlar

  5. #5

    Üyelik
    20 Şubat 2011
    Şehir
    .
    Motosikleti
    Ybr
    Alıntı han_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bu dişli çaplarını değiştirmek aslında fizik dersindeki basit makinalarla kolayca anlayabileceğin bişey tabi fizik seversen;

    F x r=P x R yani kuvvet çarpı kuvvet kolu eşittir yük çarpı yük kolu sen ön dişliyi küçültüresen yada arkayı büyültürsen aktardığın kuvvet yarıçapla doğru orantılı artar.ancak sorun şu ki motorun o kdr kuvveti uygulamakta zorlanabilir buda ilerde başını daha çok ağrıtabilir anlayacağın motoru güçlendirmeden böle bi değişiklik yanlış olur gibime geliyo sonuçta bu motoru üreten mühendisler bunları hesaplıyor öyle bi olanakları olsa o dişliyi kullanıp daha hızlı bir motor yapıp daha pahalıya satarlar

    Fizik sevdiğim soylenemez bildiğin gbi motrn orj 125 cc bnımkı 150 cc motor erken kesiciye giriyor bu sebepden böyle birşey DENEMEYİ düşünüyorum yorum içn tesekkür ederim yorumların devamını beklyrm


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)