Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

ybr yağ kaçağı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Ocak 2011
    öncelikle herkese selam,

    arkadaşlar benin 2008 ybr125 ,kartelde kılcal 2 çatlak var yağ kaçırıyor sıvı conta filan sürüldü nafile ayrıca üst taraftan sıbopların ordanda yağ kaçırıyor adanada gidebileceğim iyi usta var mı, kartel tamiri konusunda tavsiyeleriniz varsa yazarsanız sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    sunfix var yapıştırıcı bu işte uzman ve işe yarıyor..
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  3. #3
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Kartel'in fiyatını sor. YBR için fazla birşey çıkacağını sanmıyorum. 100 tl civarındaysa değiştir. Çatlağı yapıştırsan bile daha sonradan ilerleyebilir. Hiç değmez yenisini tak.

  4. #4
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    sanayi ye git kaynak yaptır dökümleirn bile kaynagı yapılıyo yani o malzeme neydense ögren git kaynakcısına 10-20 tutar en fazla

  5. #5
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanayi ye git kaynak yaptır dökümleirn bile kaynagı yapılıyo yani o malzeme neydense ögren git kaynakcısına 10-20 tutar en fazla
    pedikte uzay kaynak var.. her şeyi kaynatıyor ... araba blokları motor şanzumanları.. en son biz ybr bloğu kaynattık... üstelik 10-20 liraya....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  6. #6

    Üyelik
    08 Ocak 2011
    kaynattırmak için motoru sökmek gerekiyormuş sökmeden kaynak olur mu

  7. #7
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Alıntı aydin67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaynattırmak için motoru sökmek gerekiyormuş sökmeden kaynak olur mu
    kaynagı icten atmaları gerekir yoksa dısarda hem göruntu kirlligi olurhemde sakat olr tekrar atma gbi söz konusu olablr diye dusunuyorum

  8. #8

    Üyelik
    10 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bws gitti 2011 Agility geldi
    dostum karteri sök sanayide kaynattır. olsun bitsin daha kısa bi çözüm istiyosan fakat uzun ömürlü olmaz olurda ne zaman çıkar belli olmaz, Sunfix her nalburda bulunur,8-9 tl birşeydir. Yeri temizleyip sürmen gerekir geç donar. En iyisi kaynak tabiki

  9. #9
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    http://img28.imageshack.us/img28/3576/20112010543.jpg[/IMG][/URL]

    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:56 ----------



    Uploaded with ImageShack.us
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  10. #10

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Az sıkılan tapadan yağ kaçağı, yuvayı çatlatmak yada yalama yapmaktan iyidir diye düşünmekteyim.

    Kola şişesinin kapağını kapatır gibi elle sıkıp çok az da anahtarla sıkıştırmak yeterli oluyor.

    Az dediğim miktarda 20 derece falan.

  11. #11
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az sıkılan tapadan yağ kaçağı, yuvayı çatlatmak yada yalama yapmaktan iyidir diye düşünmekteyim.

    Kola şişesinin kapağını kapatır gibi elle sıkıp çok az da anahtarla sıkıştırmak yeterli oluyor.

    Az dediğim miktarda 20 derece falan.
    bizim tapayı bir arkadaş kırdı.. motor arkadaşımın dı... yağ tapa contası olmadığından teflon bant sarmış ama baya kalın sarıp takmaya kalkmış..sonuc böyle kırık oluşmuştu...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  12. #12

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Yok ben zaten genel olarak yazdım.Sen zaten olayı modifiyeye dökmüşsün tapa falan yalama edecek devrin geçmiş. :

    Aslında civata sıkmasını bilen için her seferinde değiştirmeye gerek yok ama el alışkanlığı oluşana kadar bu işleri kendisi yapanlar her yağ değişiminde pulu da değiştirirse iyi olur.
    --------------------------

    Konu başlığında çatlaklardan bahsedilince aslında aklıma ilk olarak bunların nasıl oluşmuş olabileceği sorusu geldi.Mekan galiba Adana. Sanıyorum yazın çok sıcak havalarda hız denemeleri yapıldı, motor hararet yaptı.Supap kapaklarındaki kaçakların sebebi bu olabilir ama bloktaki çatlaklar bundan olamaz herhalde.Hararet yapmış motora buz gibi kuyu suyunu dayayıp yıkamaları falan lazım.

    Yani motorun geçmişinde çok kötü bir kullanım canlandı gözümde.Buna rağmen gidiyor bu motor.

    Bence karteri söküp sanayiye götürmek o kadar kolay bir iş değil.Karterin içi dolu.İçindekiler ne olacak? Sonra onlar nasıl toplanacak? Gayet zor bir iş bence. Ben olsam kaçaklar damlatacak boyutta değilse umursamam.Hiçbir şey olmaz. Ha... yer ve vakit sıkıntısı yoksa, elinden iş de geliyorsa sökülsün tabi.Fakat damlamıyorsa yapıştırıcıya bile gerek yok bence.

  13. #13

    Üyelik
    08 Ocak 2011
    evet iyi bildiniz ben adanadan yazıyorum aceba motoru indiren ucuz tamirciler var mı


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)