s.a arkadaşlar tekirdağda havalar buz gibi bu ara ve motorla çıkamıyorum haliyle motor yatıyor motoru kaç güde bir ne kadar süre çalıştırmalıyım ki motorum sağlam kalsın??tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum saygılar!!
s.a arkadaşlar tekirdağda havalar buz gibi bu ara ve motorla çıkamıyorum haliyle motor yatıyor motoru kaç güde bir ne kadar süre çalıştırmalıyım ki motorum sağlam kalsın??tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum saygılar!!
Bir İp Koptuğunda Tekrar Bağlanabilir,Ama Eskisi Kadar İyi Çekmez!!!
Ben yaklaşık 15 günde bir havayı güneşli ama soğuk bulduğum zaman bi tur atıyorum. Motor ısınıncaya kadar. Sonra yine garaja malesef :(
bende hemen hemen aynını yapıyorum. fakat ne olursa olsun binmeden duramıyorum
hayallerle yaşamak varya bitiriyor beni be... :farao:
Akünün kendini şarj edebilmesi için arada bir uzun süreli kullanılmalı.Ben 15 günde bir de olsa sıkıca giyiniyorum 2 saat falan geziyorum.Bu soğuk havalarda şehir içi kısa süreli 10-15 dakika kullanımlardan kaçınılmalı.Kısa sürede akü kendini şarz edemiyo ve tükeniyo.
ben ise motoru apartmandan dışarı çıkarıp 5-10 dakika rolantide çalıştırıyorum bunun bi faydası warmı??
Bir İp Koptuğunda Tekrar Bağlanabilir,Ama Eskisi Kadar İyi Çekmez!!!
Evinde araba amfisi çalıştırmak için 10 amper adaptör taşıyanlar sıkıntı yaşamaz benim gibi
akün yenide olsa uzun süre sarj edilmez ise biter. akünün kaliteside önemli bazen 1 ay çalıştırmazsın tek marşta alır bazen 2 gün çalıştırma almaz en iyisi düzgün şarj olup olmadığını kontrol etmektir.dediğim gibi ataba şarj cihazları var ondan al aküyü şarjda bırak,ne zaman biteceğini en iyi akün cevap verir tarih zaman veremeyiz
Haftada bir yada 10 günde bir motoru 7 8 dakika jikleli çalıştırmak yeterli olacaktır. Jikleli diyorum çünkü sıhatli bir akü şarjı olması için motorun 2100 devri geçmesi gerekiyor.. Ayrıca Haftada bir 1 saat binmek nedir ona anlam veremedim. Çünkü 1 saatte ben Silivriye giderim. Okadar uzun bir kullanıma gerek yoktur. Yok illa ben kullanıcam diyorsanız, yaklaşık 15 km bir yolu gitmeniz yeterlidir. E-5 olması tercih edilir. (Gündüz kullanımlarda) Farların ve diğer sistem ışıklarının kapalı olması göz ardı edilmemelidir. 15 km yol sizin yaklaşık 20 dakkanızı alır. Buda yeterli olacaktır.
Bir İp Koptuğunda Tekrar Bağlanabilir,Ama Eskisi Kadar İyi Çekmez!!!
Rölantide çalıştırmanız ile çalıştırmamanız arasında fark yok, ya gerekli önlemleri alıp motoru kaldırın, ya da motor yağının her yere nüfuz edebilmesi için en az 5 dk sürün..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
bende tekirdağda yaşarım arasıra.
1 saat gezmek çok yere gitmek demek.
ilk önce akün sağlam olcak.
merdiven altıda o kadar soğuk olmaz dışarısı gibi.
40 günü aşkın süre çalıştırmadım bodrumdaydı motorum, çektim jikleyi bastım marşa tıkır tırkır maşallah.
aküyü alalı 1 sene olmuştur sanırım.
ama genede sen gez arada 20 25 dk ben gezmedime pişmanım başkasını görünce içim gidiyor.
tekeriniz düz bassın.
Bir İp Koptuğunda Tekrar Bağlanabilir,Ama Eskisi Kadar İyi Çekmez!!!
Şu koca kış mevsiminde motora binmediğim en uzun süre 8 gün oldu ondada 2 günde bir çalıştırdım olduğu yerde gaz verdim. Seviyorum motorumu yahu
Motosikletli Kaplumbağa...
Olduğu yerde gaz vermenin motora hiç bir faydası olmaz, kullanmayacaksanız, kışlık bakım yapıp kaldırın. Çalkalama türü geyiklere cevap bile vermiyorum..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Arkadaşlar şunu unutmayınki! işleyen demir paslanmaz! Bizim atlarda malum demirden! Arasıra gezin onla :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)