sey benim bir yamaha mobiletim var onu modifiye etmek istiyorum ve nekadar para gerektiğini öğrenmek bana yardımcı olursanız çok memnun olurumm
sey benim bir yamaha mobiletim var onu modifiye etmek istiyorum ve nekadar para gerektiğini öğrenmek bana yardımcı olursanız çok memnun olurumm
İtiraf ediyorum.. bütün şıkları işaretledim
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
Dostum bak makine kısmı(motor,kavrama,egzoz vs.) en kralı 400-500 lira civarı tutar.Komple güzel metalik renkli bir boya 400-500.Güzel lastikler.Güzel aksesuarlar.Sen o motosiklete 2000 lira gözün kapalı harcayabilirsin.Ve benden sana tavsiye artık mobylette hastası değilsen hiç uğraşma.Git al orta yollu bir cup.Kral gibi bin.
önce yazdıklarınızı bir okuyun
"ben bunu modifiye edicem. kaç para?"
böyle bir soruyu cevaplayabilecek biri varmı sizce?
5 milyar gibi bir rakam harcarsan 150-160 yapacak hale getirebilirsin , ben sana 5500 e benim en500 ü satayım , 180-190 göremezsen iade edersin.
Fikirlere Kurşun İşlemez .
ilk once alt motoru komple nikelaja soktur cırcır eksoz tak nikelaj yine, motorunun kadrosuna güzel bi boya attır on amortisorlerden 2 bakla kadar kes arka amortisorlerede tam tekerin üstüne gelicek tarana delik del oraya tak ve koni amortisorlu olsun motorun lastiklerin kabaksa yenile 2 çift yanak tak bu saydıklarım motoru baya canlandırır motor konusuna gelincede senin yapabilicegin en kolay sey klepe dillerini yani yaprak kısmını yan keskitle kırp 3mm kadar sonra tak eksozunu temiz tut o performans sana yeter tahminimce.
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
"parcaları nereden bulurum" ve "izmirde nerede bu parcalar ulunurr" arasında ikilemde kaldım. Hangisini seçsem acaba ???????? "modifiye icin kaç para harcarımm" ı baştan elemiştim zaten...
aynalari camurluklari sokup ve egsozu delince tamamdir kurus para gerekmez
2000 lira mobilet modifiyesi için mi ? yeni mobilet al 1500 ü geçmez
Yorum yok!
bu mobiletler 160 km sonra bobin patlama yapıyormuş doğrumu? birde 2. vitese geçmiyormuş
geniş kartel, büyük krank, glardion ( her halde böyle yazılıyordu) tek sekman, büyük manifold, büyük diyafram, 19*19 karbüratör, nikel cırcır eksoz, 131 bobin, elektronik ateşleme, ilo dişli, alüminyum kasnak, kasnağa sanayide rulman yatağı yaptıracaksın, takozlar değişecek, çelik yay, komple sıfır kavrama arpres, kasnağa 19 diş, vitesli gibi istersen kavrama içine oynar yanağa sanayide set açılacak, ön düzen düşecek, arka süspansiyon mafsalın daha aşağısına denk gelen yere takılacak, bu kadar. Sanırım 1000 tlni alırlar )) En az !!!
hocam bende bı aralar dusunmustum sonucta az yakar ve hızlı dıye dusundum tıpınden cok kaybedıo ama ustune bıraz daha para koyarım ybr alırım dıye dusundum.Cift motor takarsan 140-150 gorursun dıyolar 700-800 fılan tutar dıye dusunuyorum sana 140-150 yapcak bı mobılet ama tavsıyem 20-30 az gıtsın gıt bı ybr yada scooter al derım
boşuna parana yazık etme al güzel bi motosiklet adam gibi bin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)